Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

06/07/15
Carina van Roekel Marketing Communicatie Expert bij Screenforce

Carina van Roekel is 2 juli 2015 begonnen als Marketing Communicatie Expert. Zij heeft hiervoor gewerkt als projectleider PR & Online Communicatie bij Meer dan Voetbal.

Carina zal in haar functie als Marketing Communicatie Expert Michel van der Voort ondersteunen op diverse innovatie- en onderzoeksprojecten. Daarnaast wordt Carina onder meer verantwoordelijk voor de communicatie van publicaties en onderzoeken over TV en online video en voor de organisatie van bijeenkomsten zoals de Screenforce Expert Sessie en de stoomcursus THIS = TV. Een van de eerste projecten onder de verantwoordelijkheid van Carina is de bouw van de nieuwe website die dit najaar gereed zal zijn.

Het team van Screenforce bestaat verder uit Michel van der Voort (Directeur)  en Iris Michels – Spee (Senior Public Affairs Expert. Daarnaast is een aantal freelancers op projectbasis werkzaam voor Screenforce.

Update: vanaf 1 mei 2017 bekleedt Inge Conradi de functie van Marketing & Communicatie Expert.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Projectcoördinator

Heb je oog voor zowel hoofdlijnen als details? Ben je oplossingsgericht en ga je geen

PR Manager

Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) is a leading global media and entertainment company that creates

(Junior) Digital Campaign Manager

Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9

6 september

Cross Media Café: Nieuwsvoorziening van de Toekomst

Op dinsdag 6 september organiseren we in samenwerking met Beeld & Geluid weer een gloednieuw

9 -
12 september

IBC 2022

Van 9-12 september 2022 is de International Broadcasting Convention, ’s werelds meest invloedrijke media, entertainment

15 september

Ster Focus

Tijdens Ster Focus blikken we op donderdag 15 september tijdens een online sessie van 12.00

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en