Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

03/01/17
Screenforce Day 2018

Na een succesvolle eerste editie vindt op dinsdagmiddag 9 oktober de tweede editie van Screenforce Day plaats in Amsterdam. Een event speciaal voor adverteerders, TV-, marketing- en mediaprofessionals.

Verschillende internationale topsprekers nemen jou deze middag mee in de wereld van TV en online video.
Kom alles te weten over de ins en outs van de kracht van premium content en ontdek hoe kijkers en professionals de toekomst van video zien.

We kunnen nog niet alles verklappen, maar het wordt een interessante mix van informatie, inspiratie én entertainment.

Blijf op de hoogte
De komende tijd maken we meer bekend over de sprekers, het programma en de locatie.
Wil jij op de hoogte blijven en de uitnodiging ontvangen? Laat het ons weten via info@screenforce.nl.

UPDATE
De inschrijving is gestart. De uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd. Heb je deze niet gehad, maar wil je er wel bij zijn? Laat het ons weten via info@screenforce.nl.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en