Screenforce verloot vakliteratuur voor de zomervakantie. De schoolexamens zijn achter de rug en de lockdown wordt verder afgeschakeld. De zomervakantie kan beginnen. Om je deze vakantie ook nuttig te laten besteden verloot Screenforce de grootste toppers op het gebied van marketing vakliteratuur van de afgelopen jaren. Het enige wat je hoeft te doen is een mail te sturen naar info@screenforce.nl met de naam van je vakantiebestemming.
Na een idiote periode van lockdown, thuis werken en online meetings zijn we allemaal toe aan de zomervakantie. Ook wij vakgenoten uit de marketingindustrie. De zomervakantie is dé tijd om bij te tanken, te ontspannen en te genieten van vrienden en familie. Thuis of op je vakantieadres. De zomervakantie is ook de tijd om eindelijk dat ene boek te lezen wat al lang op je lijstje staat. Screenforce helpt je hier graag bij en verloot de belangrijkste marketing vakboeken van de afgelopen jaren. We bieden de keuze uit drie top titels:
- Marketing voor de madmen van morgen van Wim Vermeulen
Dit boek biedt het nieuwe denkkader, aangepast aan die nieuwe realiteit. Het helpt om de broodnodige innovatie centraal te zetten in marketingplannen. Maar ‘Marketing voor de mad men van morgen’ kijkt ook achterom, naar de innovaties uit het verleden. Leren uit het verleden is immers nodig om vandaag en morgen beter te begrijpen. - BrandingNL van Andy Mosman
Merken ontwikkelden zich in de loop van de tijd van simpele trademarks tot misschien wel de belangrijkste organiserende principes van het moderne leven. Meer marktgeoriënteerde organisaties presteren ook duidelijk beter, Sterke merken werken dus. In deze geheel vernieuwde versie van ‘BrandingNL’ word je aan de hand van state-of-the-art visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World. - Eat your greens van Wiemer Snijders
Eat Your Greens’ is geïnspireerd op de echte vooruitgang in de marketingwetenschap. Het daagt ons uit om de manier waarop we denken te veranderen, door gebruik te maken van de enorme hoeveelheid kennis die is verkregen uit data en technologie en door het beste op feiten gebaseerde denken toe te passen op de praktijk van marketing en communicatie.
Mail ons je vakantiebestemming
Wil jij in aanmerking komen voor één van deze toppers, mail dan de naam van jouw vakantiebestemming naar info@screenforce.nl. En natuurlijk, thuis is ook een mooie vakantiebestemming.