Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

22/06/21
De zomer kan beginnen met deze boektoppers

Screenforce verloot vakliteratuur voor de zomervakantie. De schoolexamens zijn achter de rug en de lockdown wordt verder afgeschakeld. De zomervakantie kan beginnen. Om je deze vakantie ook nuttig te laten besteden verloot Screenforce de grootste toppers op het gebied van marketing vakliteratuur van de afgelopen jaren. Het enige wat je hoeft te doen is een mail te sturen naar info@screenforce.nl met de naam van je vakantiebestemming.

Na een idiote periode van lockdown, thuis werken en online meetings zijn we allemaal toe aan de zomervakantie. Ook wij vakgenoten uit de marketingindustrie. De zomervakantie is dé tijd om bij te tanken, te ontspannen en te genieten van vrienden en familie. Thuis of op je vakantieadres. De zomervakantie is ook de tijd om eindelijk dat ene boek te lezen wat al lang op je lijstje staat. Screenforce helpt je hier graag bij en verloot de belangrijkste marketing vakboeken van de afgelopen jaren. We bieden de keuze uit drie top titels:

  1. Marketing voor de madmen van morgen van Wim Vermeulen
    Dit boek biedt het nieuwe denkkader, aangepast aan die nieuwe realiteit. Het helpt om de broodnodige innovatie centraal te zetten in marketingplannen. Maar ‘Marketing voor de mad men van morgen’ kijkt ook achterom, naar de innovaties uit het verleden. Leren uit het verleden is immers nodig om vandaag en morgen beter te begrijpen.
  2. BrandingNL van Andy Mosman
    Merken ontwikkelden zich in de loop van de tijd van simpele trademarks tot misschien wel de belangrijkste organiserende principes van het moderne leven. Meer marktgeoriënteerde organisaties presteren ook duidelijk beter, Sterke merken werken dus. In deze geheel vernieuwde versie van ‘BrandingNL’ word je aan de hand van state-of-the-art visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World.
  3. Eat your greens van Wiemer Snijders
    Eat Your Greens’ is geïnspireerd op de echte vooruitgang in de marketingwetenschap. Het daagt ons uit om de manier waarop we denken te veranderen, door gebruik te maken van de enorme hoeveelheid kennis die is verkregen uit data en technologie en door het beste op feiten gebaseerde denken toe te passen op de praktijk van marketing en communicatie.

Mail ons je vakantiebestemming
Wil jij in aanmerking komen voor één van deze toppers, mail dan de naam van jouw vakantiebestemming naar info@screenforce.nl. En natuurlijk, thuis is ook een mooie vakantiebestemming.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met