Ben je geïnteresseerd om tijdens je woon-werkverkeer op de hoogte te komen van de laatste industry insights? Luister dan in de nieuwe podcastserie van egta naar experts van Kantar, GfK, Ampere Analysis en andere bedrijven die de belangrijkste onderwerpen binnen het TV- en radio landschap bespreken.
De 10 podcasts behandelen de belangrijkste inzichten uit de verschillende Expert Series, die het afgelopen jaar zijn gehouden met toonaangevende professionals op het gebied van de wereldwijde streaming oorlog, bereikonderzoek, de convergentie van TV en andere mediatrends die het audiovisuele ecosysteem beïnvloeden. De podcasts zijn in het Engels.
Onderwerpen:
- GfK (Roland Abold) over de toekomst van audio bereikonderzoek
- GfK (Roland Abold) over advanced video bereikonderzoek
- TVSquared (Jo Kinsella) over de TV-convergentie in Europa
- Streamhub (Aki Tsuchiya) over OTT bereikonderzoek
- Kantar (Bas de Vos) over de volgende stappen in audience measurement
- Dentsu (Dan Calladine) over de vier grootste media trends
- Modern Media Solutions (Ben Jankowsky) over de veranderende behoefte van merken
- Smartclip (Oliver Vesper) over de groei mogelijkheden voor addressable-TV
- Liberty Sky Advisors (Ian Whittaker) over de winnaars van de streaming oorlog
- Ampere Analysis (Ian Whittaker) over de plannen van Netflix voor een advertentiemodel.
Luister via Spotify
Je kunt hier via Spotify alle afleveringen beluisteren. Afgelopen 30 september was het internationale podcast dag, hoogste tijd om aan te haken!
Over egta
egta is de Europese branchevereniging voor de TV- en radio-industrie, en vertegenwoordigt 160 verschillende TV-sales huizen uit 40 verschillende landen. Hierdoor heeft egta een zeer grote en zeer gevarieerde achterban.