Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

04/11/19
Future of TV Advertising seminar Londen gaat global

Op dinsdag 10 en woensdag 11 december wordt in London voor de 10de keer het ‘Future of TV Advertising’ seminar georganiseerd door het Engelse Mediatel. Inmiddels zijn er lokale ‘Future of TV’ seminars opgezet in Manchester, Toronto, Sidney en Amsterdam. Op de Future of TV Advertising seminars worden nieuwe denkwijzen, processen en technologieën gepresenteerd die duidelijk maken in welke richting TV-reclame zich ontwikkelt. Door gebruik te maken van de Screenforce kortingscode krijg je 20% korting op de inschrijfkosten.

Seminar Londen gaat global met focus op learnings vanuit de hele wereld
Inmiddels is de editie van het seminar in Londen zeer populair en trekt meer dan 1.000 deelnemers, afkomstig uit meer dan 30 verschillende landen uit de hele wereld. Daarom wordt het seminar in Londen vanaf nu omgedoopt in ‘The Future of TV Advertising Global’, waarbij de focus komt te liggen op learnings vanuit de hele wereld. Het seminar in Manchester richt zich vanaf nu meer op de ontwikkelingen in Engeland en heeft dan een vergelijkbare opzet met de andere lokale edities in Toronto, Sydney en Amsterdam.

Steven Scaffardi, directeur evenementen bij Mediatel: “Het Future TV Advertising seminar werd in 2009 in Londen gelanceerd en is in de afgelopen 10 jaar uitgegroeid tot een wereldwijd toonaangevend evenement voor business modellen en strategie op het terrein van TV-reclame. Het evenement stond al bekend als het meest wereldwijd georiënteerde van alle ‘Future of TV Advertsing’ edities. En omdat Londen een internationale hub voor media is heeft Mediatel besloten om de Londen editie vanaf nu te re-branden naar ‘The Future of TV Advertising Global’.

Inspirerende sessies en spraakmakende keynotes
Ook dit jaar bevat het tweedaagse seminar weer een keur aan verschillende sessie zoals:

  • Setting the scene for a new decade
  • How brands grow
  • Follow the consumer
  • TV as an activation medium
  • The power of callaboration
  • Addressable TV in Europe

Sprekers uit verschillende kennisgebieden waaronder marketing, creatie, adtech, research en broadcasting delen hun visie en onthullen nieuwe inzichten, samenwerkingen en innovaties. Enkele van de sprekers zijn Les Binet, Karen Nelson Field, Wiemer Snijders, Jeroen Coeymans, Matthias Dang, Brian Wieser, Jon Watts en Lindsay Clay. Je vindt de complete lijst met sprekers hier.

TV als middelpunt multi-channel marketing voor direct-to-consumer en digital first merken
Dit jaar ligt de focus van het seminar op de manier waarop TV het beste een performance medium kan zijn, waarbij zowel de korte termijn sales doelstellingen als ook de lange termijn brand building doelstellingen worden gerealiseerd. En op het identificeren van de noodzakelijke factoren die ervoor kunnen zorgen dat TV het middelpunt is van multi-channel marketing. Ook voor direct-to-consumer en andere digital-first adverteerders. Andere belangrijk agendapunten zijn de verwachte groei van online reclame bij streaming diensten, waaronder AVOD, en de kansen en bedreigingen van een steeds digitaler wordend videolandschap.

Meer informatie en aanmelden met 20% korting
Voor meer informatie over het programma en alle sprekers, en om je aan te melden kun je naar de Future of TV Advertising site. Door het invullen van de speciale Screenforce kortingscode krijg je 20% korting krijgen op de inschrijfkosten: SCREENFORCE20.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

17/09/19

The Future of TV-advertising, de blauwe of de rode pil?

Nieuws

TV-advertising is op een zeer cruciaal punt uitgekomen, zo bleek maandagmiddag 16 september tijdens het seminar Future TV Advertising Forum in Amsterdam. Rhys McLachlan (Amobee)

Topics: Mediabestedingen, Reclame-effect, ROI

16 maart

Foto’s TV Jaarrapport 2022

Donderdag 16 maart presenteerde Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Bekijk hier alle foto’s van

12 december

Webinar: De Kracht van Creatie

Ben je ook benieuwd hoe je de impact van commercials kunt verhogen? Samen met neuromarketingbureau

11 januari

Koffiedik Kijken | VIA

Koffiedik Kijken is dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, marketing- en communicatiebranche. Diverse sprekers nemen een

Kennismanager Data & Research

bvA netwerk van merkleiders is op zoek naar een ambitieuze en analytisch sterke data- en researchspecialist die de inspanningen van bvA

Team Manager Data Science

Als Team Manager Data Science geef je leiding aan een team van acht data scientists die dataproducten bouwen die een directe

Communicatieadviseur

Fremantle is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur. Je werkt nauw samen met jouw communicatie teamgenoten maar natuurlijk ben je

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met