Op dinsdag 10 en woensdag 11 december wordt in London voor de 10de keer het ‘Future of TV Advertising’ seminar georganiseerd door het Engelse Mediatel. Inmiddels zijn er lokale ‘Future of TV’ seminars opgezet in Manchester, Toronto, Sidney en Amsterdam. Op de Future of TV Advertising seminars worden nieuwe denkwijzen, processen en technologieën gepresenteerd die duidelijk maken in welke richting TV-reclame zich ontwikkelt. Door gebruik te maken van de Screenforce kortingscode krijg je 20% korting op de inschrijfkosten.
Seminar Londen gaat global met focus op learnings vanuit de hele wereld
Inmiddels is de editie van het seminar in Londen zeer populair en trekt meer dan 1.000 deelnemers, afkomstig uit meer dan 30 verschillende landen uit de hele wereld. Daarom wordt het seminar in Londen vanaf nu omgedoopt in ‘The Future of TV Advertising Global’, waarbij de focus komt te liggen op learnings vanuit de hele wereld. Het seminar in Manchester richt zich vanaf nu meer op de ontwikkelingen in Engeland en heeft dan een vergelijkbare opzet met de andere lokale edities in Toronto, Sydney en Amsterdam.
Steven Scaffardi, directeur evenementen bij Mediatel: “Het Future TV Advertising seminar werd in 2009 in Londen gelanceerd en is in de afgelopen 10 jaar uitgegroeid tot een wereldwijd toonaangevend evenement voor business modellen en strategie op het terrein van TV-reclame. Het evenement stond al bekend als het meest wereldwijd georiënteerde van alle ‘Future of TV Advertsing’ edities. En omdat Londen een internationale hub voor media is heeft Mediatel besloten om de Londen editie vanaf nu te re-branden naar ‘The Future of TV Advertising Global’.”
Inspirerende sessies en spraakmakende keynotes
Ook dit jaar bevat het tweedaagse seminar weer een keur aan verschillende sessie zoals:
- Setting the scene for a new decade
- How brands grow
- Follow the consumer
- TV as an activation medium
- The power of callaboration
- Addressable TV in Europe
Sprekers uit verschillende kennisgebieden waaronder marketing, creatie, adtech, research en broadcasting delen hun visie en onthullen nieuwe inzichten, samenwerkingen en innovaties. Enkele van de sprekers zijn Les Binet, Karen Nelson Field, Wiemer Snijders, Jeroen Coeymans, Matthias Dang, Brian Wieser, Jon Watts en Lindsay Clay. Je vindt de complete lijst met sprekers hier.
TV als middelpunt multi-channel marketing voor direct-to-consumer en digital first merken
Dit jaar ligt de focus van het seminar op de manier waarop TV het beste een performance medium kan zijn, waarbij zowel de korte termijn sales doelstellingen als ook de lange termijn brand building doelstellingen worden gerealiseerd. En op het identificeren van de noodzakelijke factoren die ervoor kunnen zorgen dat TV het middelpunt is van multi-channel marketing. Ook voor direct-to-consumer en andere digital-first adverteerders. Andere belangrijk agendapunten zijn de verwachte groei van online reclame bij streaming diensten, waaronder AVOD, en de kansen en bedreigingen van een steeds digitaler wordend videolandschap.
Meer informatie en aanmelden met 20% korting
Voor meer informatie over het programma en alle sprekers, en om je aan te melden kun je naar de Future of TV Advertising site. Door het invullen van de speciale Screenforce kortingscode krijg je 20% korting krijgen op de inschrijfkosten: SCREENFORCE20.