Op maandag 16 september organiseert het Engelse Mediatel in samenwerking met Screenforce voor het eerst in Nederland het Future TV Advertising Forum. Nieuwe denkwijzen, processen en technologieën worden gepresenteerd die duidelijk maken in welke richting TV advertising zich ontwikkelt. Het programma is ambitieus opgezet met toonaangevende sprekers uit binnen- en buitenland. Future TV Advertising Forum Amsterdam is het nieuwste event dat wordt toegevoegd aan de reeks gelijknamige forums die al bestaan in Londen, Toronto, Sydney en Manchester.
Op de eerste editie van het Future TV Advertising Forum Amsterdam staat de vraag centraal hoe de TV-markt in de Benelux zichzelf continue transformeert om betere segmentatie en targeting mogelijk te maken. Door de planning- en campagne-optimalisatie te verbeteren worden zowel de gegevens van adverteerders als van broadcasters zo goed mogelijk benut. Ook wordt besproken op welke wijze de TV-industrie de attributie van campagne-effecten verbetert. We weten al dat TV merken kan bouwen, maar er wordt tegenwoordig ook rekening gehouden met de waarde van TV als activeringsmedium. Er wordt gekeken hoe de Benelux markten een ecosysteem voor addressable TV-reclame kunnen creëren op de schaalgrootte die marketeers nodig hebben voor een data-gedreven toekomst.
Keynotes
De nationale en internationale sprekers zijn afkomstig van bureaus, broadcasters en adverteerders. De experts bespreken actuele en relevante kwesties in diverse vakgebieden. Laat je inspireren door onder meer:
Peter Quaghebeur – CEO SBS Belgium
Anna Maria Vujinovic – Director Digital and Business development, Tech and Data RTL
Susan van Geenen – VP Media Networks | The Walt Disney Company Benelux
Guy Bisson – Co-Founder & Research Director Ampere Analysis
Neil Taylor – Lead Data Strategist for Commercial Innovations Channel 4 Television
Rik Hendriks – Senior Innovation Manager Advertising, KPN
Harry Dekker – Media Director Unilever
Remon Buter – Head of Investment and Trading, GroupM
Registratie Future TV Advertising Forum Amsterdam
Deze eerste Nederlandse editie van het Future TV Advertising Forum op 16 september 2019 is een must voor iedereen die up to date wil blijven van de laatste ontwikkelingen en die ook in de toekomst een relevante rol wil blijven spelen in de mediawereld in de Benelux. Het volledige programma voor het Future TV Advertising Forum Amsterdam wordt binnenkort gepubliceerd.
Kijk voor meer informatie en registratie op de site van het Future of TV Advertising Forum Amsterdam.