Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

01/07/19
Future TV Advertising Forum: ontdek de toekomst van TV advertising in de Benelux

Op maandag 16 september organiseert het Engelse Mediatel in samenwerking met Screenforce voor het eerst in Nederland het Future TV Advertising Forum. Nieuwe denkwijzen, processen en technologieën worden gepresenteerd die duidelijk maken in welke richting TV advertising zich ontwikkelt. Het programma is ambitieus opgezet met toonaangevende sprekers uit binnen- en buitenland. Future TV Advertising Forum Amsterdam is het nieuwste event dat wordt toegevoegd aan de reeks gelijknamige forums die al bestaan in Londen, Toronto, Sydney en Manchester.

Op de eerste editie van het Future TV Advertising Forum Amsterdam staat de vraag centraal hoe de TV-markt in de Benelux zichzelf continue transformeert om betere segmentatie en targeting mogelijk te maken. Door de planning- en campagne-optimalisatie te verbeteren worden zowel de gegevens van adverteerders als van broadcasters zo goed mogelijk benut. Ook wordt besproken op welke wijze de TV-industrie de attributie van campagne-effecten verbetert. We weten al dat TV merken kan bouwen, maar er wordt tegenwoordig ook rekening gehouden met de waarde van TV als activeringsmedium. Er wordt gekeken hoe de Benelux markten een ecosysteem voor addressable TV-reclame kunnen creëren op de schaalgrootte die marketeers nodig hebben voor een data-gedreven toekomst.

Keynotes
De nationale en internationale sprekers zijn afkomstig van bureaus, broadcasters en adverteerders. De experts bespreken actuele en relevante kwesties in diverse vakgebieden. Laat je inspireren door onder meer:

Peter Quaghebeur – CEO SBS Belgium
Anna Maria Vujinovic – Director Digital and Business development, Tech and Data RTL
Susan van Geenen – VP Media Networks | The Walt Disney Company Benelux
Guy Bisson – Co-Founder & Research Director Ampere Analysis
Neil Taylor – Lead Data Strategist for Commercial Innovations Channel 4 Television
Rik Hendriks – Senior Innovation Manager Advertising, KPN
Harry Dekker – Media Director Unilever
Remon Buter – Head of Investment and Trading, GroupM

Registratie Future TV Advertising Forum Amsterdam
Deze eerste Nederlandse editie van het Future TV Advertising Forum op 16 september 2019 is een must voor iedereen die up to date wil blijven van de laatste ontwikkelingen en die ook in de toekomst een relevante rol wil blijven spelen in de mediawereld in de Benelux. Het volledige programma voor het Future TV Advertising Forum Amsterdam wordt binnenkort gepubliceerd.

Kijk voor meer informatie en registratie op de site van het Future of TV Advertising Forum Amsterdam.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met