Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

01/07/19
Future TV Advertising Forum: ontdek de toekomst van TV advertising in de Benelux

Op maandag 16 september organiseert het Engelse Mediatel in samenwerking met Screenforce voor het eerst in Nederland het Future TV Advertising Forum. Nieuwe denkwijzen, processen en technologieën worden gepresenteerd die duidelijk maken in welke richting TV advertising zich ontwikkelt. Het programma is ambitieus opgezet met toonaangevende sprekers uit binnen- en buitenland. Future TV Advertising Forum Amsterdam is het nieuwste event dat wordt toegevoegd aan de reeks gelijknamige forums die al bestaan in Londen, Toronto, Sydney en Manchester.

Op de eerste editie van het Future TV Advertising Forum Amsterdam staat de vraag centraal hoe de TV-markt in de Benelux zichzelf continue transformeert om betere segmentatie en targeting mogelijk te maken. Door de planning- en campagne-optimalisatie te verbeteren worden zowel de gegevens van adverteerders als van broadcasters zo goed mogelijk benut. Ook wordt besproken op welke wijze de TV-industrie de attributie van campagne-effecten verbetert. We weten al dat TV merken kan bouwen, maar er wordt tegenwoordig ook rekening gehouden met de waarde van TV als activeringsmedium. Er wordt gekeken hoe de Benelux markten een ecosysteem voor addressable TV-reclame kunnen creëren op de schaalgrootte die marketeers nodig hebben voor een data-gedreven toekomst.

Keynotes
De nationale en internationale sprekers zijn afkomstig van bureaus, broadcasters en adverteerders. De experts bespreken actuele en relevante kwesties in diverse vakgebieden. Laat je inspireren door onder meer:

Peter Quaghebeur – CEO SBS Belgium
Anna Maria Vujinovic – Director Digital and Business development, Tech and Data RTL
Susan van Geenen – VP Media Networks | The Walt Disney Company Benelux
Guy Bisson – Co-Founder & Research Director Ampere Analysis
Neil Taylor – Lead Data Strategist for Commercial Innovations Channel 4 Television
Rik Hendriks – Senior Innovation Manager Advertising, KPN
Harry Dekker – Media Director Unilever
Remon Buter – Head of Investment and Trading, GroupM

Registratie Future TV Advertising Forum Amsterdam
Deze eerste Nederlandse editie van het Future TV Advertising Forum op 16 september 2019 is een must voor iedereen die up to date wil blijven van de laatste ontwikkelingen en die ook in de toekomst een relevante rol wil blijven spelen in de mediawereld in de Benelux. Het volledige programma voor het Future TV Advertising Forum Amsterdam wordt binnenkort gepubliceerd.

Kijk voor meer informatie en registratie op de site van het Future of TV Advertising Forum Amsterdam.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Spotplanner/Traffic specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

Campaign Manager/ TV planner

De Campaign Manager/ TV planner vormt met Commercial traffic & AVS het Sales Operations team.

Client Service Coördinator

Ben jij de administratieve topper die ervoor zorgt dat onze Client Leads kunnen schitteren in

21 september

Webinar Thinkbox: Earning attention: vision and sound in advertising

Thinkbox organiseert donderdagochtend 21 september een live event in Londen dat je ook online en

10 oktober

Webinar | Ster in 2024

Op dinsdag 10 oktober kijkt Ster graag samen met je vooruit naar het reclamejaar 2024.

16 maart

Foto’s TV Jaarrapport 2022

Donderdag 16 maart presenteerde Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Bekijk hier alle foto’s van

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en