Van 13 tot en met 17 september vindt ‘s werelds grootste media, entertainment en technologie show plaats in RAI Amsterdam: de International Broadcasting Convention 2019, ook wel IBC genoemd. Ben jij betrokken bij het creëren, beheren en leveren van video en advertising content? Dan is dit vijfdaagse event, bestaande uit een conferentie én beurs, zeker een bezoek waard. Met meer dan 400 internationale sprekers en 1.700 exposanten is de IBC dé broadcastshow van Europa op het gebied van TV en ook online video te noemen.
IBC Conference – Shaping The Future Together
De IBC conferentie is een wereldwijd podium voor discussie en debat over de vele uitdagingen voor de (elektronische) media- en entertainmentindustrie. Met meer dan 400 sprekers uit de hele wereld, verdeel over 90 sessies in vijf dagen, biedt de IBC toegang tot unieke inhoud die de hele mediawaardeketen omvat. Sprekers op voorgaande edities waren onder meer Kelly Day (President, Viacom Digital Studios), Tim Davie (CEO, BBC Studios), Keith Underwood (Chief Operating Officer, Channel 4), Jean-Briac Perrette (President & CEO, Discovery Networks International), Reed Kaufman (Fox Sports) en Richard Mills (Technical Director, Sky VR Studios, Sky).
IBC Exhibition – Where People Connect And Ideas Emerge
Toonaangevende vernieuwers uit de hele industrie komen op de beurs samen. Meer dan 1.700 exposanten zijn verdeeld over vijftien hallen. Het is de perfecte gelegenheid om te netwerken, relaties op te bouwen en voor het ontdekken en bespreken van de vele verschillende uitdagingen en kansen voor de media-, technologie- en entertainmentindustrie.
Wil jij de IBC bezoeken?
Schrijf je in vóór 16 augustus en ontvang de toegangspas voor de IBC Exhibition gratis. Met deze pas heb je toegang tot de beurshallen. Wil je ook toegang tot de IBC Conference? De early bird korting voor deze pas loopt ook tot 16 augustus.
Kijk voor meer informatie over het event op https://show.ibc.org/.
Screenforce IBC tour
Na twee jaar van afwezigheid organiseert Screenforce voor de komende IBC weer een tour. Twee tours van maximaal 15 personen gaan onder leiding van onze gids George Freriks langs bij een aantal fabrikanten die diensten en producten bieden, die voor ons bureaus, adverteerders en broadcasters interessant zijn met het oog de toekomst. Binnenkort meer info hierover op onze website.