Vorige week zijn tijdens een landelijke persconferentie van minister-president Mark Rutte en minister Hugo de Jonge nieuwe maatregelen afgekondigd om het aantal contactmomenten terug te dringen. Thuiswerken blijft voorlopig het nieuwe normaal en ondanks dat het niet meer weg te denken is kan dit enorme uitdagingen met zich meebrengen. Om marketeers een hart onder de riem te steken geeft Screenforce in samenwerking met Marketing Week een mini MBA in Marketing van Mark Ritson weg.
Alhoewel thuiswerken opnieuw de norm is blijft het belangrijk om jezelf verder te ontwikkelen in je vakgebied. De mini MBA in Marketing van Mark Ritson biedt hierbij de uitkomst. De cursus, die in april 2021 start, biedt een unieke online leerervaring van zes weken. In twaalf lessen wordt dezelfde inhoud en theorieën behandeld als in de lessen die worden gegeven in MBA-programma’s op de beste business scholen. Aan bod komen market orientation, market research, segmentation, targeting, positioning, marketing strategy, product development, distribution, pricing, integrated marketing communication en brand. Meer dan 3.900 marketeers en professionals hebben inmiddels de cursus succesvol voltooid sinds de start in 2016.
Maak kans!
Wil jij jezelf blijven ontwikkelen en kans maken op de mini MBA in Marketing? Laat dan je contactgegevens achter via info@screenforce.nl, stuur ons een foto van jouw werkplek en motiveer waarom jij de mini MBA in Marketing moet winnen. Meedoen kan tot vrijdag 16 oktober. Vergeet ons niet te volgen via onze social media kanalen.
Kijk voor meer informatie over de mini MBA in Marketing op: https://mba.marketingweek.com/.
Over Mark Ritson
Mark Ritson is hoogleraar marketing aan de Melbourne Business School en gasthoogleraar aan de Singapore Management University. Ritson gaf eerder les aan onder meer de London Business School, MIT Sloan School of Management en de University of Minnesota. De eigenzinnige Australiër is wereldwijd erkend met meerdere onderscheidingen als een van de beste marketingdocenten.
UPDATE
Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media, is de gelukkig winnaar van de mini MBA winactie.
Zijn motivatie: “Wat een te gekke actie! Ik ben enorm fan van het aanstekelijke en nuchtere karakter van Mark Ritson. In de bijlage is een foto van mijn werkplek te vinden. En zoals je kan zien staat Mark Ritson, na al het bijzondere werk dat ik heb gelezen van Les Binets, Richard Shotton, Al Ries, Rory Sutherland, Hegaty en vele andere marketinglegendes, helemaal bovenaan op mijn wishlist! Ik kijk erg uit naar het volgen van de mini MBA van Mark Ritson om mijn collega’s, klanten en mezelf nog slimmer te maken in het vak.”