Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

08/10/20
Maak kans op een mini MBA in marketing van Mark Ritson

Vorige week zijn tijdens een landelijke persconferentie van minister-president Mark Rutte en minister Hugo de Jonge nieuwe maatregelen afgekondigd om het aantal contactmomenten terug te dringen. Thuiswerken blijft voorlopig het nieuwe normaal en ondanks dat het niet meer weg te denken is kan dit enorme uitdagingen met zich meebrengen. Om marketeers een hart onder de riem te steken geeft Screenforce in samenwerking met Marketing Week een mini MBA in Marketing van Mark Ritson weg.

Alhoewel thuiswerken opnieuw de norm is blijft het belangrijk om jezelf verder te ontwikkelen in je vakgebied. De mini MBA in Marketing van Mark Ritson biedt hierbij de uitkomst. De cursus, die in april 2021 start, biedt een unieke online leerervaring van zes weken. In twaalf lessen wordt dezelfde inhoud en theorieën behandeld als in de lessen die worden gegeven in MBA-programma’s op de beste business scholen. Aan bod komen market orientation, market research, segmentation, targeting, positioning, marketing strategy, product development, distribution, pricing, integrated marketing communication en brand. Meer dan 3.900 marketeers en professionals hebben inmiddels de cursus succesvol voltooid sinds de start in 2016.

Maak kans!
Wil jij jezelf blijven ontwikkelen en kans maken op de mini MBA in Marketing? Laat dan je contactgegevens achter via info@screenforce.nl, stuur ons een foto van jouw werkplek en motiveer waarom jij de mini MBA in Marketing moet winnen. Meedoen kan tot vrijdag 16 oktober. Vergeet ons niet te volgen via onze social media kanalen.

Kijk voor meer informatie over de mini MBA in Marketing op: https://mba.marketingweek.com/.

Over Mark Ritson
Mark Ritson is hoogleraar marketing aan de Melbourne Business School en gasthoogleraar aan de Singapore Management University. Ritson gaf eerder les aan onder meer de London Business School, MIT Sloan School of Management en de University of Minnesota. De eigenzinnige Australiër is wereldwijd erkend met meerdere onderscheidingen als een van de beste marketingdocenten.

UPDATE
Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media, is de gelukkig winnaar van de mini MBA winactie.

Zijn motivatie: “Wat een te gekke actie! Ik ben enorm fan van het aanstekelijke en nuchtere karakter van Mark Ritson. In de bijlage is een foto van mijn werkplek te vinden. En zoals je kan zien staat Mark Ritson, na al het bijzondere werk dat ik heb gelezen van Les Binets, Richard Shotton, Al Ries, Rory Sutherland, Hegaty en vele andere marketinglegendes, helemaal bovenaan op mijn wishlist! Ik kijk erg uit naar het volgen van de mini MBA van Mark Ritson om mijn collega’s, klanten en mezelf nog slimmer te maken in het vak.


Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

23 april

Duurzaamheidsreclame: no washing, no hushing

Datum, tijd en locatie 23 april 15:00 – 17:00 B. Amsterdam Johan Huizingalaan 763a 1066 VH

16 mei

AMMA Awards

De AMMA Awards worden op donderdag 16 mei 2024 uitgereikt in Koninklijk Theater Tuschinski Amsterdam “Met

13 juni

NIMA Marketing Day 2023

Op 13 juni 2024 organiseren NIMA en MarketingTribune de achtste NIMA Marketing Day. De NMD is hét

Product Manager Advanced Video Advertising

Talpa Network is een toonaangevend mediabedrijf met een sterke focus op het leveren van geavanceerde advertentieoplossingen aan adverteerders en mediabureaus. Voor

Kennismanager Data & Research

bvA netwerk van merkleiders is op zoek naar een ambitieuze en analytisch sterke data- en researchspecialist die de inspanningen van bvA

(Meewerk)Stage Marketing & Communicatie

Ben jij gek op radio, TV en online video? Heb jij video on demand uitgespeeld, altijd je draadloze oordopjes in en

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met