Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

15/05/18
Over Mark Ritson

Mark Ritson is hoogleraar marketing aan de Melbourne Business School en gasthoogleraar aan de Singapore Management University. Ritson gaf eerder les aan onder meer de London Business School, MIT Sloan School of Management en de University of Minnesota. De eigenzinnige Australiër is wereldwijd erkend met meerdere onderscheidingen als een van de beste marketingdocenten.

Als marketingconsultant werkte Ritson aan projecten op het gebied van merkstrategie, marktonderzoek, merkacquisitie, merkwaardering, CRM en marketingcommunicatie. Zijn klanten waren onder meer Baxter, Loewe, McKinsey, PepsiCo, Subaru, Donna Karan, Shiseido, Johnson & Johnson, Sephora, Ericsson, Unilever en KPMG.

Van 2002 tot 2015 was Ritson verbonden aan LVMH, waar hij voor merken als Louis Vuitton, Dom Perignon, Dior en Hennessy werkte. Zijn wekelijkse column bij Marketing Week – waar hij al meer dan tien jaar voor schrijft – wordt gelezen door marketeers wereldwijd.

Zijn werk als adviseur, professor, academische schrijver en columnist heeft hem vele felbegeerde prijzen opgeleverd en zijn kennis met betrekking tot branding wordt door bedrijven in diverse industrieën over de hele wereld als essentieel beschouwd.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en