Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

28/01/16
Peter Mulder nieuwe voorzitter Screenforce

Peter Mulder, CCO bij SBS Broadcasting, is per 1 januari van dit jaar benoemd tot voorzitter van Screenforce. Peter volgt Arian Buurman (ex-Ster) op, voor wie de termijn van twee jaar verstreken is.

Het Screenforce Bestuur wordt gevormd door Peter Mulder (SBS Broadcasting), Ton Rozestraten (RTL Nederland), Susan van Geenen (Fox International Channels), Rogier van de Paverd (Viacom), Marieke van Echtelt (Ster) en Screenforce Directeur Michel van der Voort.

Peter Mulder is sinds drie jaar werkzaam bij SBS Broadcasting. Daarvoor was hij onder meer Commercieel Directeur bij de 538 Groep. Peter over zijn nieuwe rol als voorzitter van Screenforce: “Er is een toenemende schaarste van het kunnen bereiken van de massa. De kijktijd van lineaire TV staat onder druk, maar de groei van consumptie van kwalitatieve videocontent accelereert. Rapportage van deze kijktijd en het door ontwikkelen van dataverrijking om lineaire TV nog meer accountable te maken, heeft volledige focus van alle betrokken partijen in de keten. TV is sexy, hot en effectief. Be good and tell it. Op beide elementen gaan we vanuit Screenforce de komende periode nog meer focus leggen”.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en