Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

30/01/20
SAVE THE DATE | Presentatie Screenforce TV Jaarrapport 2019

Op maandagmiddag 9 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport 2019. Naast de presentatie van de jaarcijfers door Screenforce directeur Michel van der Voort kunnen jullie luisteren naar twee fantastische keynotes in de personen van Karen Nelson-Field en Mikael Ekelöf

Vorig jaar presenteerde de Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field de uitkomsten uit haar bekende onderzoeksproject The Benchmark Series: Not all Reach is Equal. Mede op basis van de positieve feedback hebben wij Karen gevraagd terug te komen om de eerste resultaten van haar nieuwe onderzoek met ons te delen. De titel van haar nieuwe onderzoek zegt genoeg: The Attention Economy and How Media Works.

De tweede spreker komt uit een medialandschap dat jaren voor ligt op dat van ons. Mikael Ekelöf, Director of Sales and Business Development bij het Zweedse TV4, vertelt over cross mediaal onderzoek. Welke stappen heeft Zweden genomen om tot een nieuw (cross mediaal) mediaonderzoek te komen en wat heeft dat hen gebracht? Gezien de opmaat naar een nieuw mediaonderzoek in Nederland een interessant thema om bij stil te staan.

Programma
14.00 – 14.30 uur Ontvangst
14.30 – 17.00 uur Welkom & presentaties
17.00 – 18.30 uur Borrel

Locatie
Volgt (Amsterdam)

Reserveer deze datum alvast in je agenda.

 

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Marketing Communicatie Expert

Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Haar doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om

Teammanager data & insights

Ster zoekt een ondernemende, resultaatgerichte en inspirerende teammanager data & insights. Met jouw managementervaring weet

Eindregisseur / Playout Operator

SBS6, NET5, Veronica, SBS9 en TV538 zijn dé vijf TV-kanalen van Talpa Network. Als Eindregisseur

3 -
9 oktober

Dutch Media Week

Van 3 tot en met 9 oktober laat Dutch Media Week de ontwikkeling zien van

6 oktober

Festival of Marketing 2022

Introducing Marketing Week’s Festival of Marketing, taking place in-person, on 06 October 2022 at a

6 oktober

Grand Prix Content Marketing

De Grand Prix Content Marketing is na twee jaren vol coronaleed terug, met een nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en