Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

30/01/20
SAVE THE DATE | Presentatie Screenforce TV Jaarrapport 2019

Op maandagmiddag 9 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport 2019. Naast de presentatie van de jaarcijfers door Screenforce directeur Michel van der Voort kunnen jullie luisteren naar twee fantastische keynotes in de personen van Karen Nelson-Field en Mikael Ekelöf

Vorig jaar presenteerde de Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field de uitkomsten uit haar bekende onderzoeksproject The Benchmark Series: Not all Reach is Equal. Mede op basis van de positieve feedback hebben wij Karen gevraagd terug te komen om de eerste resultaten van haar nieuwe onderzoek met ons te delen. De titel van haar nieuwe onderzoek zegt genoeg: The Attention Economy and How Media Works.

De tweede spreker komt uit een medialandschap dat jaren voor ligt op dat van ons. Mikael Ekelöf, Director of Sales and Business Development bij het Zweedse TV4, vertelt over cross mediaal onderzoek. Welke stappen heeft Zweden genomen om tot een nieuw (cross mediaal) mediaonderzoek te komen en wat heeft dat hen gebracht? Gezien de opmaat naar een nieuw mediaonderzoek in Nederland een interessant thema om bij stil te staan.

Programma
14.00 – 14.30 uur Ontvangst
14.30 – 17.00 uur Welkom & presentaties
17.00 – 18.30 uur Borrel

Locatie
Volgt (Amsterdam)

Reserveer deze datum alvast in je agenda.

 

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

10 december

The Future of TV Advertising Global 2024

Recente onderzoeken van Kantar laten zien dat het aantal nieuwe Britse abonnees op VOD-diensten het laagste

10 december

Webinar: VIDEO OBSERVER 2024

Video Observer 2024 VIA nodigt je graag uit op de presentatie van de nieuwe editie van

Mediamanager

Fremantle Nederland is op zoek naar een Mediamanager voor hun afdeling postproductie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt

Projectmanager

Media Reverse is per direct op zoek naar een Projectmanager. Als aanspreekpunt voor klanten ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van

Client Lead

Media Reverse is per direct op zoek naar Client Lead. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met