Na een succesvolle editie in 2018 vindt op dinsdagmiddag 8 oktober Screenforce Day 2019 plaats. Traditiegetrouw is Theater Amsterdam deze dag de locatie waar adverteerders, mediabureaus, reclamebureaus en broadcasters bijeenkomen. Op deze dag zullen verschillende nationale en internationale sprekers hun licht werpen op de belangrijkste ontwikkelingen in de marketing- en TV-industrie.
Eerste keynotes bekend
Binnenkort maken we meer bekend over het programma, waarin voor deze editie een prominentie plek is ingericht voor Ster, RTL/BrandDeli en Talpa. Met trots kunnen we nu al onze keynotes aan jullie voorstellen: Wiemer Snijders en Jamie West.
Wiemer Snijders |
Jamie West | |
Wiemer Snijders is schrijver, spreker en partner bij The Commercial Works. Hij is de initiatiefnemer en editor van Eat Your Greens: een collectie van evidence based publicaties van thought leaders uit de internationale marketing- en reclamewereld, waaronder Bob Hoffman, Byron Sharp, Faris Yakob, Mark Ritson, Peter Field, Rory Sutherland en Tom Goodwin. Als partner bij The Commercial Works helpt hij zijn klanten bij het begrijpen en toepassen van op feiten en bewijs gebaseerde kennis, zodat zij de effectiviteit van hun marketinginspanningen kunnen vergroten. | Jamie West heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van TV- en online commercials en productstrategie. Hij is Deputy Managing Director Sky Media UK en Group Director of Advanced Advertising Sky PLC. Hij is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het genereren van inkomsten uit innovatie advertentiemogelijkheden op TV, online en mobiele platforms voor adverteerders van Sky Media. Een belangrijke ontwikkeling was de creatie van AdSmart, Sky’s baanbrekende addressable advertising tool. |
Save the date: dinsdagmiddag 8 oktober in Theater Amsterdam!
Zet de datum alvast in je agenda. Binnenkort wordt meer bekend over het programma en de inschrijving. Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws rond Screenforce Day 2019? Schrijf je in voor de nieuwsbrief of volg ons op Facebook, Twitter en LinkedIn.
Screenforce zomeractie: ontvang nieuwste boek van Wiemer Snijders
In de zomer zit iedereen graag op het strand, terras of in de achtertuin. Het liefste met een koel drankje en een goed boek. Wiemer Snijders is schrijver van het boek Eat Your Greens: Fact-based Thinking To Improve Your Brand’s Health. Een boek vol publicaties van thought leaders uit de internationale marketing- en reclamewereld. Screenforce mag 50 gesigneerde boeken weggeven. Wil jij kans maken? Stuur vóór vrijdag 19 juli een email met je naam en adresgegevens* naar info@screenforce.nl.
* De naam en adresgegevens worden enkel voor deze zomeractie gebruikt en niet voor verdere commerciële doeleinden