Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

17/10/19
Schrijf je in voor expertsessie Distinctive Brand Assets op dinsdag 26 november

Op dinsdagochtend 26 november organiseren RAB en Screenforce een expertsessie met als onderwerp Distinctive Brand Assets. Voor merken is het cruciaal om bij consumenten op de juiste momenten top-of- mind te zijn. Herkenbaar zijn, daar gaat het om. Distinctive Brand Assets zijn daarvoor essentieel. Als adverteerder moet je zorgen dat bepaalde visuele of auditieve prikkels – zoals een kleur, beeld- of sound – in het geheugen van de consument vastgekoppeld zijn aan jouw merk.

Tijdens de expertsessie gaan we in op de volgende aspecten met betrekking tot Distinctive Brand Asssets:

  • Wat zijn Distinctive Brand Assets en hoe onderzoek je ze?
  • Wat leren we uit het Belgische VAR onderzoek over TV- en radiocommercials met betrekking tot visual en sonic branding?
  • Hoe past een adverteerder zoals Marktplaats de Distinctive Brand Assets toe in hun branding en activatiecampagnes?

Drie experts op het gebied van Distinctive Brand Assets delen hun belangrijkste learnings en praktijkvoorbeelden met ons: Martin Leeflang van onderzoeksbureau Validators, Dirk Soetens van VAR, de Belgische Ster, en Annemarie Joosen van adverteerder Marktplaats.

Sprekers

Annemarie Joosen
Chief Marketing Officer, Marktplaats

Als Chief Marketing Officer bij eBay-dochters Marktplaats en 2dehands.be is Annemarie Joosen verantwoordelijk voor alle marketing en communicatie activiteiten van de classifieds in de Benelux. In Annemarie’s loopbaan opereert zij continu op het snijvlak van marketing, customer insights en product. Zij werkte voor bekende merken als Madurodam, Bol.com, TNS en de Nederlandse Staatsloterij.

Dirk Soetens
Research Manager, VRT

Dirk Soetens (Var) is Research Manager bij de regie van de Belgische openbare omroep VRT. Met meer dan 20 jaar media ervaring is Dirk gespecialiseerd in impact studies met focus op effecten van radio en televisie advertising. De DIVA-referentie studie, met een benchmark van meer dan 6.000 spots, werd vorig jaar vernieuwd met focus op het meten van distinctive assets op een impliciete wijze. Deze nieuwe innovatieve approach werd in België genomineerd voor een AMMA-award.

Martin Leeflang
CEO en Founder, Validators

Martin Leeflang is CEO en founder van Validators, een innovatief onderzoeksbureau dat zich uitsluitend richt op wetenschappelijk gefundeerd
marketingcommunicatieonderzoek. Met geavanceerde tools en scherpe inzichten helpen we merken om te groeien in (mentale) marktpositie.

Programma
Ontvangst: 09:00 uur
Start sessies: 09:20 uur
Einde: 11:00 uur

Locatie
Hotel Arena
‘s-Gravesandestraat 55
1092 AA Amsterdam

Aanmelden?
De uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd. Heb jij deze niet ontvangen maar wil je wel aanwezig zijn bij de expertsessie Distinctive Brand Assets? Stuur dan een email naar info@screenforce.nl.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met