Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

20/08/19
Schrijf je nu in voor Screenforce Day 2019 op dinsdag 8 oktober

Rock in the Branding is het thema van Screenforce Day 2019. Tijdens Screenforce Day op dinsdag 8 oktober word je bijgepraat door nationale en internationale sprekers over de waarde die TV genereert voor mensen én merken. Nu en in de toekomst.

Keynotes
Zoals je van ons mag verwachten bieden we ook dit jaar weer goede keynotes:

  • Marketeer Wiemer Snijders heeft de ambitie marketing naar een hoger plan te tillen en mensen wakker te schudden met evidence based thinking en de bananencurve. Welke rol TV hierin speelt? Dat zal hij deze middag duidelijk maken.
  • Reclamestrateeg Wim Vermeulen. Door de steeds groeiende berg aan data, de invasie van algoritmes en een consument die liever ontsnapt aan reclame, verliezen reclamecampagnes steeds meer hun effect. Het wordt tijd om de teugels opnieuw in handen te nemen. Onder de titel van zijn gelijknamige boek Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow legt Wim onder meer uit hoe het menselijk brein werkt en wat je als reclamemaker moet doen om de luie consument te helpen met het maken van de juiste keuze.

Ster, Talpa Network, Viacom en RTL en BrandDeli
Dit jaar vullen we Screenforce Day op een andere manier in. Naast de keynote sprekers wordt je door Ster, Talpa Network, Viacom en RTL en BrandDeli geïnformeerd over de thema’s die de komende jaren een rol zullen spelen in de ontwikkeling van de TV-industrie.

Sprekers Screenforce Day 2019

Wiemer Snijders
Partner, The Commercial Works

Wiemer Snijders is schrijver, spreker en partner bij The Commercial Works. Hij is de initiatiefnemer en editor van Eat Your Greens: een collectie van evidence based publicaties van thought leaders uit de internationale marketing- en reclamewereld, waaronder Bob Hoffman, Byron Sharp, Faris Yakob, Mark Ritson, Peter Field, Rory Sutherland en Tom Goodwin. Als partner bij The Commercial Works helpt hij zijn klanten bij het begrijpen en toepassen van op feiten en bewijs gebaseerde kennis, zodat zij de effectiviteit van hun marketinginspanningen kunnen vergroten.

Wim Vermeulen
Managing Director, Dentsu Consulting

Wim is Director of Strategy and Innovation bij Dentsu Aegis Network en Managing Director van Dentsu Consulting in Brussel. Hij heeft veel ervaring in zowel de digitale als de traditionele reclame-industrie. De creatieve bureaus waar hij werkte, de startups waar hij bij betrokken was en de internationale digitale bureaus waar hij leiding aan gaf, hebben hem uitvoerige kennis gegeven over digitale transformatie en merkinnovatie. Wim is docent aan de Solvay Business School en spreker op diverse (inter)nationale congressen en events. Wim is schrijver van het boek Marketing for the Mad (Wo) Men of Tomorrow.

Peter de Mönnink
CEO Talpa Network

Oktober 2018 – HEDEN: CEO Talpa Network
Januari 2018  – oktober 2018: CEO Talpa TV & Talpa Media Solutions & CCO Talpa Network
2014 – 2017: CEO Sanoma Media BENE/ SBS Broadcasting
1990 – 2013: Verschillende functies binnen Reed
Business Information, Reed Elsevier en Reed Business NL
Over Talpa Network: Talpa Network (voorheen Talpa Holding N.V.) is de houdstermaatschappij waarin John de Mol al zijn media-activiteiten heeft ondergebracht.

Frank Volmer
Algemeen Directeur Ster

Frank Volmer (1966) is in 2016 begonnen als Algemeen Directeur van Ster. Daarvoor heeft hij, met een korte onderbreking, ruim 20 jaar gewerkt bij Telegraaf Media Groep (TMG) waar hij diverse managementposities bekleedde.
Over Ster: Ster exploiteert reclamezendtijd op de televisie- en radiozenders en de websites en apps van de publieke omroep, levert kwaliteit voor de adverteerder en zendt reclame uit met respect voor het Nederlands publiek.

Matthias Scholten
Managing Director RTL FC Group

Matthias Scholten is verantwoordelijk voor de nieuwe creatieve unit van RTL Group: Format Creation Group (FC Group). Deze club creatieven gaat nieuwe innovatieve non-scripted formats ontwikkelen voor zowel lineaire TV als VOD-platformen.
Scholten is in 2006 gestart bij RTL als Directeur RTL Productions, het in-house productiebedrijf. In 2008 richtte hij RTL Concepts op en vanaf 2009 was hij als managing director van de afdeling Content verantwoordelijk voor de programmering, formatontwikkeling en live entertainment. In 2018 richtte hij de Creative Unit op met als doel innovatieve content te ontwikkelen.

Judith Peters
VP Head of Channels & Marketing van Viacom Benelux

Judith Peters werkt ruim 11 jaar bij het Amerikaanse mediabedrijf met in het zenderportfolio MTV, Comedy Central, Spike en Nickelodeon.
Peters werd al snel eindverantwoordelijk voor Nickelodeon, het #1 kidsmerk in Nederland. In 2012 werd Peters onderdeel van het Comedy & Entertainment team en speelt sinds 2014 een belangrijke rol in zendermanagement en marketing voor het gehele merkenportfolio. Ze heeft drie succesvolle lokale Comedy Central Roasts neergezet (Gordon, Giel, Johnny de Mol en dit jaar Ali B) en heeft niche-TV zender Spike gelanceerd als ook MTV Ex on the Beach: Double Dutch, Comedy Central Drunk History, Spike Harrie Van het kamp naar de Ring, Spike Bellator en Nickelodeon De Ludwigs.

Aanmelden
De uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd. Heb jij deze niet ontvangen maar wil je wel aanwezig zijn bij Screenforce Day 2019? Stuur dan een email naar info@screenforce.nl.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Freelance Communicatieadviseur TV

Wil jij werken voor een ambitieus mediabedrijf in Nederland? Ben je een bevlogen, initiatiefrijke Communicatieadviseur

Algemeen directeur en Directeur Onderzoek

Nationaal Media Onderzoek (NMO) zoekt twee directeuren Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft als doel

Communicatieadviseur B2B

Misschien ken je Ad Alliance nog niet, maar onze merken ongetwijfeld wel. Ad Alliance is

31 mei

Digital Industry Meetup Influencer Marketing

Sommige influencers gaan binnenkort onder het toezicht van het Commissariaat voor de Media vallen en

7 juni

Dutch Media Days 2022

Dit jaar zijn de Dutch Media Days gestart, een serie talkshows over de nieuwste ontwikkelingen

16 juni

NIMA Marketing Day 2022

Net als voorgaande jaren zal de 6e editie van NIMA Marketing Day op 16 juni

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en