Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

18/10/21
Sprekers bekend van the Future of TV Advertising Global in Londen

Nu 20% korting op tweedaagse toegangspas voor Screenforce relaties

Op woensdag 8 en donderdag 9 december vindt The Future of TV Advertising Global plaats in Londen, georganiseerd door het Engelse Mediatel. Voor het eerst in twee jaar komt de wereldwijde TV-reclame industrie weer fysiek bij elkaar om nieuwe denkwijzen, processen en technologieën te presenteren die duidelijk maken in welke richting TV-reclame zich ontwikkelt en de vervolgstappen in de transformatie van TV-reclame uit te stippelen.

Deelnemers van alle belangrijke stakeholders aanwezig
Afgelopen jaar was het overkoepelende thema van de ‘virtuele’ versie van het Future of TV Advertising Global event de eenwording van mediaplanning en -inkoop, aan het begin van wat een hybride en digitaal decennium was. De komende editie kijken we naar wat we de komende twee jaar kunnen verwachten en kijken we naar de uitdagingen die TV-reclame vorm zullen geven. Deelnemers zijn afkomstig van TV-bedrijven, content producenten, mediabureaus, adverteerders, technologiebedrijven, analisten en de pers.

De onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer:

  • Hoe een veranderend TV-landschap van invloed kan zijn op waar mensen in de toekomst naar kijken, en met wie adverteerders moeten samenwerken.
  • Hoe we de waarde van digitale doelgroepen maximaliseren en zorgen voor een kosteneffectief totaalbereik wanneer lineaire TV niet langer bestaat.
  • Hoe we de kunst beheersen van het voorspellen, plannen, optimaliseren, meten en rapporteren in een ‘Total TV-universum’.
  • Hoe de TV-industrie marketeers helpt TV nauwkeuriger te waarderen en de rol van alle media opnieuw te evalueren.
  • De data- en identiteitsoplossingen in een privacy bewuste, post-(third-party) cookiewereld.
  • Het doel van connected TV binnen het mediaplan en best practices bij het gebruik ervan.
  • Hoe we de verschillende elementen van moderne TV verenigen en presenteren aan marketeers als een compleet en individueel product.
  • Best practices bij het plannen en uitvoeren van addressable TV-campagnes.
  • Hoe we addressable TV-reclame op huishoudniveau mogelijk maken in elk huis, en tot welke ‘ecosystemen’ verschillende televisieschermen zullen behoren.

Toonaangevende sprekers uit de internationale TV- en video-industrie
Sprekers uit verschillende kennisgebieden waaronder marketing, creatie, adtech, research en broadcasting delen hun visie en onthullen nieuwe inzichten, samenwerkingen en innovaties. Enkele van de sprekers zijn:

  • Paola Colombo, General Manager, Adtech Publitalia ’80
  • Kevin Arrix, Senior Vice President, DISH Media
  • Eleni Marouli, Head of Market Developments, Ofcom
  • Christian Kurz, SVP, Global Consumer Insights, Viacom
  • Tom Sherwood, Product Lead YouTube
  • Dev Sangani, Capability and Strategy Director Sky Media

20% korting voor Screenforce relaties
De organisator van the Future of TV Advertising Global heeft een code ter beschikking gesteld waarmee Screenforce relaties een korting krijgen op de toegang. De code is:
20OFF-BN35S

Hiermee krijg je 20% korting op de prijs van een tweedaagse deelnemers pas voor FTVA Global.

Meer informatie
Voor meer informatie over het programma en de sprekers, en om je aan te melden kun je naar The Future of TV Advertising website.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

16 maart

Foto’s TV Jaarrapport 2022

Donderdag 16 maart presenteerde Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Bekijk hier alle foto’s van

30 november

Webinar: International Knowledge Exchange on Audience Measurement

Op donderdag 30 november krijgt de internationale media- en reclame-industrie een online update en de gelegenheid

5 -
6 december

The Future of TV Advertising Global 2023

Nieuwe sprekers toegevoegd Op dinsdag 5 en woensdag 6 december vindt in Londen de zesde

Data Analist Video

Talpa Network is per direct op zoek naar Data Analist Video. Als Data analist Video kom je terecht in het Data Analytics

Research & Public Affairs Expert

Ben jij een ervaren (media)onderzoeker met een liefde voor TV en video? Heb je de gave om iets ingewikkelds, makkelijk uit

Inventory Planner

Ster zoekt ter uitbreiding van het team een energieke inventory planner met een goed analytisch vermogen. Je bent verantwoordelijk voor het

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met