Nu 20% korting op tweedaagse toegangspas voor Screenforce relaties
Op woensdag 8 en donderdag 9 december vindt The Future of TV Advertising Global plaats in Londen, georganiseerd door het Engelse Mediatel. Voor het eerst in twee jaar komt de wereldwijde TV-reclame industrie weer fysiek bij elkaar om nieuwe denkwijzen, processen en technologieën te presenteren die duidelijk maken in welke richting TV-reclame zich ontwikkelt en de vervolgstappen in de transformatie van TV-reclame uit te stippelen.
Deelnemers van alle belangrijke stakeholders aanwezig
Afgelopen jaar was het overkoepelende thema van de ‘virtuele’ versie van het Future of TV Advertising Global event de eenwording van mediaplanning en -inkoop, aan het begin van wat een hybride en digitaal decennium was. De komende editie kijken we naar wat we de komende twee jaar kunnen verwachten en kijken we naar de uitdagingen die TV-reclame vorm zullen geven. Deelnemers zijn afkomstig van TV-bedrijven, content producenten, mediabureaus, adverteerders, technologiebedrijven, analisten en de pers.
De onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer:
- Hoe een veranderend TV-landschap van invloed kan zijn op waar mensen in de toekomst naar kijken, en met wie adverteerders moeten samenwerken.
- Hoe we de waarde van digitale doelgroepen maximaliseren en zorgen voor een kosteneffectief totaalbereik wanneer lineaire TV niet langer bestaat.
- Hoe we de kunst beheersen van het voorspellen, plannen, optimaliseren, meten en rapporteren in een ‘Total TV-universum’.
- Hoe de TV-industrie marketeers helpt TV nauwkeuriger te waarderen en de rol van alle media opnieuw te evalueren.
- De data- en identiteitsoplossingen in een privacy bewuste, post-(third-party) cookiewereld.
- Het doel van connected TV binnen het mediaplan en best practices bij het gebruik ervan.
- Hoe we de verschillende elementen van moderne TV verenigen en presenteren aan marketeers als een compleet en individueel product.
- Best practices bij het plannen en uitvoeren van addressable TV-campagnes.
- Hoe we addressable TV-reclame op huishoudniveau mogelijk maken in elk huis, en tot welke ‘ecosystemen’ verschillende televisieschermen zullen behoren.
Toonaangevende sprekers uit de internationale TV- en video-industrie
Sprekers uit verschillende kennisgebieden waaronder marketing, creatie, adtech, research en broadcasting delen hun visie en onthullen nieuwe inzichten, samenwerkingen en innovaties. Enkele van de sprekers zijn:
- Paola Colombo, General Manager, Adtech Publitalia ’80
- Kevin Arrix, Senior Vice President, DISH Media
- Eleni Marouli, Head of Market Developments, Ofcom
- Christian Kurz, SVP, Global Consumer Insights, Viacom
- Tom Sherwood, Product Lead YouTube
- Dev Sangani, Capability and Strategy Director Sky Media
20% korting voor Screenforce relaties
De organisator van the Future of TV Advertising Global heeft een code ter beschikking gesteld waarmee Screenforce relaties een korting krijgen op de toegang. De code is:
20OFF-BN35S
Hiermee krijg je 20% korting op de prijs van een tweedaagse deelnemers pas voor FTVA Global.
Meer informatie
Voor meer informatie over het programma en de sprekers, en om je aan te melden kun je naar The Future of TV Advertising website.