Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

17/10/22
The Future of TV Advertising Global in Londen | winactie + 30% korting

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global – georganiseerd door het Engelse Mediatel – terug naar Londen. Hier worden nieuwe denkwijzen, processen en technologieën gepresenteerd – aan verkoop- en koopzijde – die duidelijk maken in welke richting TV-reclame zich ontwikkelt. Cases en ook uitdagingen die het volgende decennium vormgeven worden gedeeld en onderzocht. Door gebruik te maken van de Screenforce kortingscode krijg je 30% korting op de inschrijfkosten.

Inspirerende sessies en spraakmakende keynotes
Er is duidelijk zicht op een digital-first televisiewereld. The Future of TV Advertising Global houdt rekening met de gevolgen van deze digitalisering aangezien streaming een steeds groter deel van de kijkcijfers in beslag neemt. De focus dit jaar ligt op het behouden van het bereik, het maximaliseren van de aandacht en de succesvolle convergentie van lineaire uitzending en streaming.

Dit jaar bevat The Future of TV Advertising Global weer een keur aan verschillende sessies zoals:

  • The future of viewing
  • Reach, reach, reach
  • Attention-optimised planning
  • The Alt Measurement Movement
  • Making more of every eyeball
  • Convergence in practice
  • Agency super powers

Keynotes
Nationale en internationale gasten – afkomstig van bureaus, broadcasters en adverteerders – bespreken actuele en relevante kwesties in diverse vakgebieden. Laat je inspireren door de presentaties van onder meer Lara Izlan (ITV), Sorin Patilinet (Mars), Nicolas Grand (Omnicom Media Group), Guido Modenbach (Seven.One Entertainment Group), Philip Miles (YouTube), Thomas Bremond (FreeWheel) en Jeff Eales (Sky Media).

Voor meer informatie over het programma en alle sprekers, en om je aan te melden kun je naar de The Future of TV Advertising Global website.

Meld je nu aan
Door het invullen van de speciale Screenforce kortingscode krijg je 30% korting krijgen op de inschrijfkosten: SCREENNL30.

    • Registreer je via deze link (klik op ‘Register now’).
    • Klik op ‘registration type’ en selecteer ‘one delegate ticket’
    • Op de volgende pagina ziet u dat een ticketprijs is geselecteerd – klik op ‘next’
    • Vul uw contactgegevens in en klik op ‘next’
    • Bekijk de overzichtspagina en klik op ‘next’
    • Voer de code SCREENNL30 in klik op ‘apply’ voor 30% korting
    • Klik op ‘submit’ en je bent geregistreerd

Winactie
Screenforce mag 5 toegangskaarten weggeven. Wil jij kans maken? Stuur dat een email naar info@screenforce.nl en motiveer waarom jij naar The Future Of TV Advertising Global wilt.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Spotplanner/Traffic specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

Campaign Manager/ TV planner

De Campaign Manager/ TV planner vormt met Commercial traffic & AVS het Sales Operations team.

Client Service Coördinator

Ben jij de administratieve topper die ervoor zorgt dat onze Client Leads kunnen schitteren in

10 oktober

Webinar | Ster in 2024

Op dinsdag 10 oktober kijkt Ster graag samen met je vooruit naar het reclamejaar 2024.

16 maart

Foto’s TV Jaarrapport 2022

Donderdag 16 maart presenteerde Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Bekijk hier alle foto’s van

16 november

MARKETING EN EFFIE LIVE

Marketing en Effie Live (voorheen 24Festival) is de afgelopen jaren uitgegroeid tot het jaarlijkse moment

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met