Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

17/10/22
The Future of TV Advertising Global in Londen | winactie + 30% korting

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global – georganiseerd door het Engelse Mediatel – terug naar Londen. Hier worden nieuwe denkwijzen, processen en technologieën gepresenteerd – aan verkoop- en koopzijde – die duidelijk maken in welke richting TV-reclame zich ontwikkelt. Cases en ook uitdagingen die het volgende decennium vormgeven worden gedeeld en onderzocht. Door gebruik te maken van de Screenforce kortingscode krijg je 30% korting op de inschrijfkosten.

Inspirerende sessies en spraakmakende keynotes
Er is duidelijk zicht op een digital-first televisiewereld. The Future of TV Advertising Global houdt rekening met de gevolgen van deze digitalisering aangezien streaming een steeds groter deel van de kijkcijfers in beslag neemt. De focus dit jaar ligt op het behouden van het bereik, het maximaliseren van de aandacht en de succesvolle convergentie van lineaire uitzending en streaming.

Dit jaar bevat The Future of TV Advertising Global weer een keur aan verschillende sessies zoals:

  • The future of viewing
  • Reach, reach, reach
  • Attention-optimised planning
  • The Alt Measurement Movement
  • Making more of every eyeball
  • Convergence in practice
  • Agency super powers

Keynotes
Nationale en internationale gasten – afkomstig van bureaus, broadcasters en adverteerders – bespreken actuele en relevante kwesties in diverse vakgebieden. Laat je inspireren door de presentaties van onder meer Lara Izlan (ITV), Sorin Patilinet (Mars), Nicolas Grand (Omnicom Media Group), Guido Modenbach (Seven.One Entertainment Group), Philip Miles (YouTube), Thomas Bremond (FreeWheel) en Jeff Eales (Sky Media).

Voor meer informatie over het programma en alle sprekers, en om je aan te melden kun je naar de The Future of TV Advertising Global website.

Meld je nu aan
Door het invullen van de speciale Screenforce kortingscode krijg je 30% korting krijgen op de inschrijfkosten: SCREENNL30.

    • Registreer je via deze link (klik op ‘Register now’).
    • Klik op ‘registration type’ en selecteer ‘one delegate ticket’
    • Op de volgende pagina ziet u dat een ticketprijs is geselecteerd – klik op ‘next’
    • Vul uw contactgegevens in en klik op ‘next’
    • Bekijk de overzichtspagina en klik op ‘next’
    • Voer de code SCREENNL30 in klik op ‘apply’ voor 30% korting
    • Klik op ‘submit’ en je bent geregistreerd

Winactie
Screenforce mag 5 toegangskaarten weggeven. Wil jij kans maken? Stuur dat een email naar info@screenforce.nl en motiveer waarom jij naar The Future Of TV Advertising Global wilt.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

26 juni

M100 Summer Edition

Op woensdag 26 juni 2024, tegen het begin van de zomervakantie, presenteert Media Meetings & Magazines

4 juli

NMO Summer Update 2024

Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) draait ook in de zomermaanden op volle kracht. Samen met alle

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Radio- en TV Planner

Ben jij goed in het optimaliseren van reclamezendtijd op televisie en radio? Wil jij verantwoordelijk zijn voor het succes van reclamecampagnes

Account Manager/ Client Lead

Ad Alliance is op zoek naar een Account Manager/ Client Lead Als Client Lead ben je medeverantwoordelijk voor het behalen van

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met