Tim Hussain is sinds maart 2016 werkzaam bij Ebiquity, het toonaangevende marketing analytics bureau. Hij en zijn team werken samen met meer dan 200 van de grootste adverteerders in de UK. Ze ontwikkelen (digitale) meetinstrumenten en -technieken die nodig zijn om de diverse uitdagingen aan te pakken waarmee adverteerders geconfronteerd worden, zoals de vraag om transparantie en het verbeteren van de prestaties.
In zijn 15-jarige loopbaan heeft Hussain verschillende functies gehad bij onder andere Thinkbox en IAB. Tim is in 2017 door The Drum verkozen tot een van de 100 meest invloedrijke personen in digitale media en marketing in de UK.
Screenforce Day 2018
Tijdens Screenforce Day gaat Tim verder in op welke keuzes een adverteerder moet maken in een wereld van eindeloze opties. Wat zijn de belangrijkste uitdagingen en overwegingen rond digitale reclame? Hoe moet hij zijn media plannen om een goede ROI te halen op de korte en de lange termijn?
Wil jij aanwezig zijn bij Screenforce Day 2018?
Bekijk hier het programma. De uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd. Heb je deze niet gehad, maar wil je er wel bij zijn? Laat het ons weten via info@screenforce.nl.