Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

04/12/17
Ton Rozestraten nieuwe voorzitter Screenforce

Ton Rozestraten, CCO van RTL, is benoemd tot voorzitter van Screenforce. Ton volgt Peter Mulder op. Met het vertrek van Peter bij SBS Broadcasting is ook zijn voorzitterschap bij Screenforce komen te vervallen.

Ton Rozestraten is sinds zeven en een half jaar werkzaam bij RTL als CCO. Daarvoor was Ton Managing Partner van Triade Media en was hij respectievelijk Commercieel Directeur van Talpa TV en RTL Nederland en Algemeen Directeur van IP, destijds de zelfstandige verkoopmaatschappij van RTL Nederland.

Ton Rozestraten over zijn benoeming als voorzitter: “De mediawereld is in razend tempo aan het veranderen. Binnen Screenforce bundelen de Nederlandse broadcasters hun krachten om het medium televisie verder te ontwikkelen en de usp’s, zoals actueel en massaal bereik, onder de aandacht te brengen. Onderwerpen die de komende periode onder andere op de agenda staan, zijn de meetbaarheid van video -zowel via TV als online- en addressable TV. Ik heb er zin in om als voorzitter bij te dragen aan dit proces.

Het Screenforce Bestuur wordt gevormd door Ton Rozestraten (RTL), Dorine van Mullem-Ale (Talpa TV), Susan van Geenen (Fox International Channels), Rogier van de Paverd (Viacom), Frank Volmer (Ster) en Screenforce Directeur Michel van der Voort.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en