Nasynchronisatie in TV-commercials. Een goed idee?

Nasynchronisatie in TV-commercials

Nederlanders zijn veelal overtuigend anti-nasynchronisatie, maar stel dat je als Nederlandse marketeer een mooie anderstalige commercial dient te gebruiken? Ga je dan voor nasynchronisatie of Nederlandse ondertiteling? Met deze vraag zitten veel marketeers van internationale merken. Reden voor Ster om te onderzoeken wat beter wordt gewaardeerd in televisiecommercials: nasynchronisatie of of ondertiteling? Onderzoek naar effecten […]

Veel belangstelling voor innovaties Screenforce IBC Tour 2016

screenforce-ibc-tour-2016-verslag

Dertig deelnemers namen dit jaar deel aan de derde editie van de Screenforce IBC Tour. Vanwege het grote aantal aanmeldingen vond de tour ook dit jaar weer plaats op twee dagen. Onder leiding van iMMovator’s George Freriks werden de deelnemers in twee uur tijd bijgepraat over de trends op het gebied van synchronized advertising, HbbTV, […]

Programmatic TV: een introductie

SPOT Expertsessie-Targetted-TV-Advertising

Addressable TV, Targetted TV, Dynamic Ad Insertion en Programmatic TV zijn de meest gebruikte termen op dit moment in de TV-industrie en dus trending topics. Maar wat is programmatic tv eigenlijk?

Succesvolle tweede editie SPOT IBC Tour

Succesvolle IBC Tour

Voor het tweede opeenvolgende jaar organiseerde SPOT – in samenwerking met iMMovator – een speciale IBC Tour op de International Broadcast Convention in de RAI in Amsterdam. In totaal kregen dertig deelnemers afkomstig van mediabureaus, adverteerders en broadcasters op 14 en 15 september een twee uur durende tour.