Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

10/05/17
Viacom introduceert MTV Play in Nederland en Belgie

Viacom International Media Networks (VIMN) heeft de MTV Play app in Nederland en België gelanceerd. De app is beschikbaar voor smartphone en tablet. MTV Play heeft een “plug & play”-principe waarbij de gebruiker zonder registratie of inloggen toegang heeft tot de content. De app is gratis beschikbaar voor iOS en Android.

Op de on-demand app MTV Play biedt MTV shows, clips, interviews en muziek. Gebruikers krijgen toegang tot exclusieve content.

  • Volledige afleveringen bekijken van populaire MTV shows
  • Kijken zonder registratie.
  • Toegang tot lokale MTV-specials zoals interviews met artiesten en festivalverslagen.
  • Dagelijks nieuwe afleveringen en andere content.
  • Met vrienden delen wat zij op dat moment aan het kijken zijn.
  • High Definition beeldkwaliteit.
  • Stream-mogelijkheden via bijvoorbeeld AirPlay en Google Chromecast.

Adverteerders krijgen met MTV Play een aanvullende mogelijkheid om in contact te komen met de MTV-doelgroep met de inzet van pre-rolls via de app, zo laat Viacom weten. Salesorganisatie BrandDeli is verantwoordelijk voor de commerciële mogelijkheden in Nederland, in België is de regie voor MTV in handen van Transfer.

MTV Play is onderdeel van de mobiele applicaties die Viacom internationaal uitbrengt. In 2016 lanceerde Viacom Benelux de mobiele on-demand propositie Nickelodeon Play.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en