Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

18/06/19
Winnaar eerste Nederlandse edtitie ‘TV Star’ competitie bekend: Bundleboon

Na vier succesvolle edities in de UK vond dit jaar voor het eerst de ‘TV Star’ competitie van All Response Media in Nederland plaats. In januari namen ruim 40 van de populairste startups in Nederland deel aan deze competitie om kans te maken op een volledig gefinancierde TV-reclamecampagne ter waarde van €50.000. De geselecteerde deelnemers werden onder meer beoordeeld op basis van hun business propositie en de vraag waarom ze klaar waren voor TV advertising en de daarmee samenhangende snelle groei.

De kwaliteit van de deelnemers was erg hoog wat de selectie van de uiteindelijke winnaar een pittige klus maakte. Competitie partners in Nederland waren BrandDeli, Startupbootcamp, Rockstart, Spaces, Startup Amsterdam en TNW.

Na een eerste aanmelding volgden twee knock-out fasen, waarna de acht finalisten face-to-face moesten pitchen voor een jury bestaande uit Eva Bandelj (Head of Innovation Ecosystem, Startupbootcamp), John van Dijk (Head of Business Development, BrandDeli) en van All Response Media: medeoprichter/CEO Andy Sloan, CJ (UK Managing Director), Jess Viles (Associate Director, Amsterdam) en Gerrit Nagel (General Manager, Amsterdam). Na de indrukwekkende pitches kwam Bundleboon uiteindelijk als winnaar uit de bus.

Over Bundleboon
Bundleboon is opgericht door Monique Janke en Nelli Jeloudar. Twee vrouwelijke ondernemers uit Duitsland en Denemarken met jarenlange ervaring in de mode-industrie. Met Monique’s expertise in inkoop- en portfoliomanagement bij De Bijenkorf en Zalando, evenals Nelli’s expertise in operations en customer experience bij Pandora en The Cloakroom, ontdekten ze geleidelijk aan dat er iets ontbrak in de shopping wereld: unieke en op maat gemaakte kleding boxen voor kinderen, waarbij de persoonlijkheid en stijl van het kind centraal staan.

Als winnaar ontvangt Bundleboon een aanzienlijke investering in creatieve middelen en een significant TV-uitzendschema dat zal worden geoptimaliseerd aan de hand van ons toonaangevende ‘TV to web-visits’ attributie meet- en analyseplatform, ARMalytics®.

Nelli Jeloudar, Co-founder Bundleboon: “We are thrilled to be awarded the TV Star prize! We have already established a community of 8000 parents in The Netherlands and have had the pleasure of styling their kids to perfection. A TV commercial will help us scale faster and it will also allow Bundleboon to shine and show that shopping for kidswear can be easy, fun and convenient

Gerrit Nagel, General Manager All Response Media Amsterdam: “De passie en het enthousiasme waarmee de finalisten hun pitchverhaal deden werkte aanstekelijk waarbij Bundleboon in onze optiek de verdiende winnaar was. Duidelijk een partij die klaar is voor TV met als ultieme doel het volgende Nederlandse startup succesverhaal te worden!”.

De andere finalisten waren, in alfabetische volgorde:

  • Deko Eko
  • Ninthway – Het Zorghorloge
  • Petbnb
  • Project Cece
  • Recruitsos
  • Snooor
  • StartupDesk/Familybook

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

22 mei

AMMA Awards – Diamonds are forever

Wat is er in 2024 prachtig mediawerk gemaakt. Dat moet worden gevierd! De Annual Masters in

12 juni

NIMA Marketing Day

Ontdek de Toekomst van Marketing op de NIMA Marketing Day! Op 12 juni 2025 organiseren NIMA

5 november

2025 asi International Conferences

2025 asi International Radio & Audio en Television & Video Conferences De 2025 asi International Radio

Data Entry Clerk TV/Radio NL

Nielsen zoekt een gemotiveerde teamspeler voor het AdIntel Operational TV & Radio Team. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het

Media Director

Mediaplus, onderdeel van de internationale Serviceplan Group, zoekt een ervaren en gedreven Media Director die impactvolle campagnes ontwikkelt voor toonaangevende merken

Coördinator (TV)

Nielsen is een toonaangevend wereldwijd data- en analysebedrijf dat diepgaande inzichten biedt in de mediawereld. Voor de vervanging van een collega

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met