Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

14/12/20
Winnaars RAB en Screenforce #SantaHug kerstactie 2020

December is voor velen de tijd van samenzijn en gezelligheid. Radio en TV spelen hierbij een belangrijke rol. Zeker nu nog steeds alles op afstand moet, is menselijke en emotionele verbinding belangrijker dan ooit. Iedereen kan wel een beetje extra liefde en warmte gebruiken. 

Omdat velen van ons collega’s al lange tijd niet in levenden lijve hebben gezien, hebben RAB en Screenforce een speciale actie opgezet. Van maandag 7 december tot en met vrijdag 11 december kon ingestuurd worden welke collega jij deze decembermaand wat extra warmte gunt en waarom. Deze week worden elke dag drie winnaars bekend gemaakt die een goed gevuld prijzenpakket krijgen toegestuurd, met dank aan hun collega en mede mogelijk gemaakt door je vrienden van de radio en TV.

Onderstaand de winnaars van maandag 14 december:
Jeff Groot (Publicis Groupe)
Femke Zwiers (Allliance Automotive Group Benelux)
Een collega van Jasper Doesselaar (Magna)

Onderstaand de winnaars van dinsdag 15 december:
Michel Vrancken (Greenhouse)
Wendy Clerc (Mindshare(
Maaike Engels (Rabobank)

Onderstaand de winnaars van woensdag 16 december:
Anouk Aansorgh (Mars)
Ellen Rotgans (Sanidrome)
Ilse Sertons (Match My Brand)

Onderstaand de winnaars van donderdag 17 december:
Kelly de Wendt (PHD Media)
Lisette Veltmaat (Mindshare / GroupM)
Myrthe van der Velden (OMD)

Onderstaand de winnaars van vrijdag 18 december:
Tamara van Dalen (Eneco)
Sjors van leijden (GroupM)
Sandra Litaay (Unilever)

We willen iedereen hartelijk danken voor de inzendingen en wensen jullie hele fijne kerstdagen en een mooi 2021!

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

5 maart

TV Jaarrapport 2024

Presentatie voor het TV Jaarrappport Het is weer tijd om samen vooruit te blikken én terug

18 maart

MIE’25

Revolutionising Data & Insights: The Transformative Power of Generative AI Op 18 en 19 maart 2025

1 april

The New Life of the Living Room 2025

Wist je dat voor 51% van de kijkers lineaire tv de eerste keuze is wanneer ze

Teamlead Communicatie

Als Teamlead Content Communicatie bij RTL geef je leiding aan een team van zes communicatieadviseurs en werk je strategisch aan de

Mediamanager

Fremantle Nederland is op zoek naar een Mediamanager voor hun afdeling postproductie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt

Projectmanager

Media Reverse is per direct op zoek naar een Projectmanager. Als aanspreekpunt voor klanten ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met