Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

05/12/19
Frank Volmer (Ster) benoemd tot voorzitter Screenforce

Op donderdag 5 december is Frank Volmer, algemeen directeur van Ster, benoemd tot voorzitter van Screenforce. Frank volgt Ton Rozestraten (CCO van RTL) op, voor wie de termijn van twee jaar verstreken is.

Frank Volmer is in 2016 begonnen als algemeen directeur van Ster. Daarvoor heeft hij, met een korte onderbreking, ruim 20 jaar gewerkt bij Telegraaf Media Groep (TMG) waar hij diverse posities bekleedde. Hij startte zijn carrière in 1988 bij Dagblad De Telegraaf. Bij TMG was hij mede verantwoordelijk voor de initiatie van omroep WNL, omroep Powned, Vrouw, Sp!ts, TMG Video, TMG digitaal. Zijn laatste functie bij TMG was Algemeen Directeur Landelijke Media.

v.l.n.r. Ton Rozestraten (RTL) en Frank Volmer (Ster)

Naast zijn professionele loopbaan is Frank een van de initiatiefnemers van Stichting De Harde Leerschool en bestuurslid bij Heilige Boontjes in Rotterdam. Beide initiatieven helpen mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt weer volop mee te draaien.

Frank Volmer over zijn benoeming als voorzitter: “Ik zie er naar uit het stokje van Ton Rozenstraten over te nemen en een bijdrage te leveren aan het versterken van tv en video in het medialandschap.”

Het Screenforce Bestuur wordt gevormd door Frank Volmer (Ster), Ton Rozestraten (RTL), Allard Ruyl (Talpa Network), Susan van Geenen (The Walt Disney Company), Rogier van de Paverd (Viacom), Max Schoorl (Discovery) en Screenforce Directeur Michel van der Voort.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en