Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

05/03/24
Maandelijks overzicht van nieuwe TV-adverteerders op screenforce.nl

Vanaf nu kun je alle adverteerders die nieuw zijn op het medium TV, vinden op de Screenforce website. Iedere maand weer zijn er merken die TV voor het eerst inzetten om hiermee een groot bereik te realiseren in een premium umfeld.

Zien adverteren doet adverteren. Zien adverteren kan ook inspireren. Om deze reden bieden wij naast ons bekende Commercial Prikbord – onze TV-commercials bibliotheek – elke maand een overzicht van nieuwe TV-adverteerders. Hiervoor werken we samen met onderzoeksbureau Nielsen.

Op www.screenforce.nl/adverteerders vind je de nieuwe adverteerders, inclusief hun TV-commercials. Deze worden per maand weergegeven en op een makkelijke manier kun je een andere maand selecteren. Ben je op zoek naar een specifieke commercial, adverteerder of merk, dan gebruik je de zoekfunctie.

Ben je benieuwd naar welke adverteerders we afgelopen maanden hebben mogen verwelkomen op TV? Kijk dan nu naar het overzicht!

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

03/05/22

A force for good: steeds meer TV-commercials stimuleren goed gedrag

Nieuws Inspiratie

Volgens de Nederlandse Reclamecode wordt onder reclame verstaan: ‘Iedere openbare en/of systematische directe dan wel indirecte aanprijzing van goederen, diensten en/of denkbeelden door een adverteerder

Topics: TV-reclame

21/08/17

‘Gen Z’ generatie positiever tegenover traditionele reclame

AdReaction - Gen X, Y and Z

Onderzoek Nieuws

Uit onderzoek van Kantar Millward Brown blijkt dat consumenten positiever aankijken tegen traditionele reclame dan tegen digitale reclame. De jongere ‘Gen Z’ generatie (16-19 jarigen)

Topics: Jongeren en media, Reclame-effect, TV-reclame

03/07/17

Commercial Prikbord: doe inspiratie op

Commercial Prikbord

Inspiratie

Creativiteit en inspiratie zijn bij de strategische ontwikkeling van een campagne onlosmakelijk met elkaar verbonden. Doe inspiratie op bij het Commercial Prikbord die innovatieve en

11/04/23

Nieuw Belgisch onderzoek naar videoreclame

Onderzoek

Langere BVOD- en lineaire TV-reclames krijgen ook langere aandacht Onze Belgische collega’s van de Association of AV Media (VIA) hebben op 28 maart de resultaten

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

03/03/15

TV Jaarrapport 2014

Onderzoek

SPOT heeft de jaarcijfers TV gepresenteerd. De netto bestedingen voor TV-reclame zijn in 2014 € 964 miljoen, een stijging van 3,3%. Er werd € 850

Topics: Mediabestedingen, Online Video, TV Jaarrapport, TV-reclame, Kijkcijfers

03/11/14

Web-only bedrijven kiezen voor TV-reclame

SPOT Web-only bedrijven kiezen voor TV-reclame

Onderzoek

“TV is het beste medium om het merk verder uit te bouwen en bekend te maken onder een groot publiek”, aldus Patrick Kerssemakers, CEO van

Topics: Mediabestedingen, Reclame-effect, ROI, TV-reclame

5 november

2025 asi International Conferences

2025 asi International Radio & Audio en Television & Video Conferences De 2025 asi International Radio

13 november

Marketing & Effie Live! 

Ontdek de grenzeloze wereld van marketing op het MarketingLive! congres, waar elk jaar het motto ‘Bright

9 -
10 december

The Future Of TV Advertising

Al meer dan 15 jaar is The Future of TV Advertising Global hét internationale event waar

Public Affairs Adviseur

BvA is per direct op zoek naar een Public Affairs Adviseur. Een inhoudelijk gedreven professional die de brug weet te slaan

Manager marketingcommunicatie

Weet jij het Nederlandse publiek te verleiden met onze hoogwaardige content? Doe je dat met crossmediale campagnes, waarbij je digitale marketing

Accountmanager

Bij Ster, dé organisatie achter de reclameverkoop op de zenders en platforms van de publieke omroep, krijg jij de kans om

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met