Onlangs sprak Adformatie journalist Roderick Mirande met Orlando Wood. Dé zendeling tegen creatieve armoede in reclame komt namelijk naar Nederland. Op 24 september spreekt hij op onze Screenforce Day, een middag over de toekomst van televisiereclame. In het interview vertelt Wood dat reclame-effectiviteit nog steeds een probleem is, evenals het bijbehorende kortetermijndenken.
De strijd om de aandacht van kijkers wordt zoals we weten steeds heviger en de consument is steeds moeilijker te bereiken. Welke – wetenschappelijk onderbouwde – oplossingen heeft Wood hiervoor aan te dragen? En wat wil hij de nieuwe generaties marketeers meegeven voor de toekomst? Is die marketeer van de toekomst wel klaar voor het nieuwe adverteren?
Vooral die laatste twee vragen komen aan bod tijdens zijn de Masterclass A.P.E., ofwel ‘Advertising Principles Explained’ die hij samen met met reclame-icoon of all times, Sir John Hegarty op 23 september start. Een online masterclass voor marketeers waarin de fundamenten en principes van reclame worden gegeven. Lijkt deze masterclass je interessant? Dan hebben wij goed nieuws, want Screenforce mag je een korting van £ 100 geven wanneer je je via ons opgeeft! Mail voor de korting naar info@screenforce.nl.
Wil je meer horen van Orlando Wood en zijn visie op creatie & effectiviteit? Meld je dan aan voor Screenforce Day 2024 waar hij als spreker te zien zal zijn.