RTL blijft de exclusieve ad sales partner van Ziggo Sport. Met ingang van najaar 2019 verlengt Ziggo Sport de samenwerking met Triade Media, onderdeel van RTL Nederland, voor drie jaar.
Het gaat om de verkoop van TV-spots en branded content bij Ziggo Sport op kanaal 14 en bij Ziggo Sport Totaal, waar de betaalkanalen Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Racing, Ziggo Sport Voetbal en Ziggo Sport Golf onder vallen. Ook blijft RTL verantwoordelijk voor de exploitatie van de online inventory van Ziggo Sport.
Het sportkanaal op kanaal 14 is voor alle klanten van Ziggo gratis te ontvangen. De races van de Formule 1 met Max Verstappen zorgen ervoor dat Ziggo Sport vaak in de top 10 van best bekeken programma’s staat genoteerd. Naast de Formule 1 zijn er ook vele andere sporten te zien, zoals Europese voetbalcompetities, rugby, basketbal, tennis, golf, handbal, hockey en volleybal. Ziggo Sport bereikt maandelijks gemiddeld 4,5 miljoen unieke kijkers en de kijkcijfers in de core doelgroep (M25-54) groeien nog steeds fors ieder jaar.