Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

05/09/19
RTL zet succesvolle samenwerking met Ziggo Sport de komende drie jaar voort

RTL blijft de exclusieve ad sales partner van Ziggo Sport. Met ingang van najaar 2019 verlengt Ziggo Sport de samenwerking met Triade Media, onderdeel van RTL Nederland, voor drie jaar.

Het gaat om de verkoop van TV-spots en branded content bij Ziggo Sport op kanaal 14 en bij Ziggo Sport Totaal, waar de betaalkanalen Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Racing, Ziggo Sport Voetbal en Ziggo Sport Golf onder vallen. Ook blijft RTL verantwoordelijk voor de exploitatie van de online inventory van Ziggo Sport.

Het sportkanaal op kanaal 14 is voor alle klanten van Ziggo gratis te ontvangen. De races van de Formule 1 met Max Verstappen zorgen ervoor dat Ziggo Sport vaak in de top 10 van best bekeken programma’s staat genoteerd. Naast de Formule 1 zijn er ook vele andere sporten te zien, zoals Europese voetbalcompetities, rugby, basketbal, tennis, golf, handbal, hockey en volleybal. Ziggo Sport bereikt maandelijks gemiddeld 4,5 miljoen unieke kijkers en de kijkcijfers in de core doelgroep (M25-54) groeien nog steeds fors ieder jaar.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

22 mei

AMMA Awards – Diamonds are forever

Wat is er in 2024 prachtig mediawerk gemaakt. Dat moet worden gevierd! De Annual Masters in

12 juni

NIMA Marketing Day

Ontdek de Toekomst van Marketing op de NIMA Marketing Day! Op 12 juni 2025 organiseren NIMA

5 november

2025 asi International Conferences

2025 asi International Radio & Audio en Television & Video Conferences De 2025 asi International Radio

Data Entry Clerk TV/Radio NL

Nielsen zoekt een gemotiveerde teamspeler voor het AdIntel Operational TV & Radio Team. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het

Media Director

Mediaplus, onderdeel van de internationale Serviceplan Group, zoekt een ervaren en gedreven Media Director die impactvolle campagnes ontwikkelt voor toonaangevende merken

Coördinator (TV)

Nielsen is een toonaangevend wereldwijd data- en analysebedrijf dat diepgaande inzichten biedt in de mediawereld. Voor de vervanging van een collega

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met