Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

11/02/20
Schrijf je in voor de presentatie van het TV Jaarrapport 2019 op maandag 9 maart

Op maandagmiddag 9 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport 2019. Naast de presentatie van de jaarcijfers door Screenforce directeur Michel van der Voort kunnen jullie luisteren naar twee fantastische keynotes in de personen van Karen Nelson-Field en Mikael Ekelöf.

De Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field presenteerde vorig jaar de uitkomsten uit haar bekende onderzoeksproject The Benchmark Series: Not all Reach is Equal. Mede op basis van de positieve feedback hebben wij Karen gevraagd terug te komen om de eerste resultaten van haar nieuwe onderzoek met ons te delen. De titel van haar nieuwe onderzoek zegt genoeg: The Attention Economy and How Media Works.

De tweede spreker komt uit een medialandschap dat jaren voor ligt op dat van ons. Mikael Ekelöf, Director of Sales and Business Development bij het Zweedse TV4, vertelt over cross mediaal onderzoek. Welke stappen heeft Zweden genomen om tot een nieuw (cross mediaal) mediaonderzoek te komen en wat heeft dat hen gebracht? Gezien de opmaat naar een nieuw mediaonderzoek in Nederland een interessant thema om bij stil te staan.

Sjoerd Pennekamp, directeur van Stichting KijkOnderzoek, is toegevoegd aan de lijst van sprekers. Aansluitend op de presentatie van Mikael Ekelöf geeft Sjoerd een tipje van de sluier wat we in Nederland mogen verwachten van het nieuwe kijkonderzoek.

Programma
14.00 – 14.30 uur Ontvangst
14.30 – 17.00 uur Welkom & presentaties
17.00 – 18.30 uur Drinks & bites (powered by Media Buying Systems)

Locatie
De Hallen
Hannie Dankbaarpassage 47
1053 RT Amsterdam

Inschrijven
De uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd. Wil jij bij de presentatie van het TV Jaarrapport 2019 zijn maar heb je de uitnodiging niet ontvangen? Stuur een email naar info@screenforce.nl.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

18/02/20

Nieuwste boek Karen Nelson-Field: The Attention Economy and How Media Works

Onderzoek

Een grote misvatting die adverteerders en mediabureaus hebben is dat consumenten met veel belangstelling naar hun reclames kijken. En dat het realiseren van hoge aandacht

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met