Op maandagmiddag 9 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport 2019. Naast de presentatie van de jaarcijfers door Screenforce directeur Michel van der Voort kunnen jullie luisteren naar twee fantastische keynotes in de personen van Karen Nelson-Field en Mikael Ekelöf.
De Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field presenteerde vorig jaar de uitkomsten uit haar bekende onderzoeksproject The Benchmark Series: Not all Reach is Equal. Mede op basis van de positieve feedback hebben wij Karen gevraagd terug te komen om de eerste resultaten van haar nieuwe onderzoek met ons te delen. De titel van haar nieuwe onderzoek zegt genoeg: The Attention Economy and How Media Works.
De tweede spreker komt uit een medialandschap dat jaren voor ligt op dat van ons. Mikael Ekelöf, Director of Sales and Business Development bij het Zweedse TV4, vertelt over cross mediaal onderzoek. Welke stappen heeft Zweden genomen om tot een nieuw (cross mediaal) mediaonderzoek te komen en wat heeft dat hen gebracht? Gezien de opmaat naar een nieuw mediaonderzoek in Nederland een interessant thema om bij stil te staan.
Sjoerd Pennekamp, directeur van Stichting KijkOnderzoek, is toegevoegd aan de lijst van sprekers. Aansluitend op de presentatie van Mikael Ekelöf geeft Sjoerd een tipje van de sluier wat we in Nederland mogen verwachten van het nieuwe kijkonderzoek.
Programma
14.00 – 14.30 uur Ontvangst
14.30 – 17.00 uur Welkom & presentaties
17.00 – 18.30 uur Drinks & bites (powered by Media Buying Systems)
Locatie
De Hallen
Hannie Dankbaarpassage 47
1053 RT Amsterdam
Inschrijven
De uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd. Wil jij bij de presentatie van het TV Jaarrapport 2019 zijn maar heb je de uitnodiging niet ontvangen? Stuur een email naar info@screenforce.nl.