Categorieën

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

Pagina's

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
mobile logo
  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
  • Toon menu

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

  • 11/02/20 Schrijf je in voor de presentatie van het TV Jaarrapport 2019 op maandag 9 maart

    Op maandagmiddag 9 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport 2019. Naast de presentatie van de jaarcijfers door Screenforce directeur Michel van der Voort kunnen jullie luisteren naar twee fantastische keynotes in de personen van Karen Nelson-Field en Mikael Ekelöf.

    De Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field presenteerde vorig jaar de uitkomsten uit haar bekende onderzoeksproject The Benchmark Series: Not all Reach is Equal. Mede op basis van de positieve feedback hebben wij Karen gevraagd terug te komen om de eerste resultaten van haar nieuwe onderzoek met ons te delen. De titel van haar nieuwe onderzoek zegt genoeg: The Attention Economy and How Media Works.

    De tweede spreker komt uit een medialandschap dat jaren voor ligt op dat van ons. Mikael Ekelöf, Director of Sales and Business Development bij het Zweedse TV4, vertelt over cross mediaal onderzoek. Welke stappen heeft Zweden genomen om tot een nieuw (cross mediaal) mediaonderzoek te komen en wat heeft dat hen gebracht? Gezien de opmaat naar een nieuw mediaonderzoek in Nederland een interessant thema om bij stil te staan.

    Sjoerd Pennekamp, directeur van Stichting KijkOnderzoek, is toegevoegd aan de lijst van sprekers. Aansluitend op de presentatie van Mikael Ekelöf geeft Sjoerd een tipje van de sluier wat we in Nederland mogen verwachten van het nieuwe kijkonderzoek.

    Programma
    14.00 – 14.30 uur Ontvangst
    14.30 – 17.00 uur Welkom & presentaties
    17.00 – 18.30 uur Drinks & bites (powered by Media Buying Systems)

    Locatie
    De Hallen
    Hannie Dankbaarpassage 47
    1053 RT Amsterdam

    Inschrijven
    De uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd. Wil jij bij de presentatie van het TV Jaarrapport 2019 zijn maar heb je de uitnodiging niet ontvangen? Stuur een email naar info@screenforce.nl.

    Print Friendly, PDF & Email
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Facebook
    • E-mail

Meer over dit thema

  • 18/02/20 Nieuwste boek Karen Nelson-Field: The Attention Economy and How Media Works

Events

  • 28 januari - Koffiedik Kijken
  • 9 maart - Presentatie Screenforce TV Jaarrapport 2020
  • maart - 12e Nationaal Mediawijsheid Congres
  • 8 april - Koffiedik Kijken Koffie Toer
  • 8-10 juni - ANGA COM

vacatures

  • Talpa Network | Projectmanager Talpa Media Solutions
  • Talpa Network | Marketing Stage Talpa TV
  • Ad Alliance | Campaign Manager
  • Open sollicitatie – Ster

Participanten

Participanten - Talpa TV
Participanten - ORN

Commercial prikbord

Commercial Prikbord

Screenforce Europe

Twitter

  • Nieuw op het #CommercialPrikbord: @QuornUS, @MobielnlWebcare en Singapore Navy. Het is niet gek om bij de marine te… twitter.com/i/web/status/13522…

    Ongeveer 8 uur geleden

  • Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws uit de TV-branche, zoals publicaties van onderzoeken, interessa… twitter.com/i/web/status/13518…

    20 januari 2021 11:52

  • Op welke wijze dragen TV-reclames bij aan de groei in omzet van e-commerce bedrijven? Dit hebben Screenforce, VIA,… twitter.com/i/web/status/13514…

    19 januari 2021 08:27

  • Na eerder de belangrijkste kijkcijfers van het afgelopen jaar bekend te hebben gemaakt is vandaag het @sko jaarrapp… twitter.com/i/web/status/13511…

    18 januari 2021 15:48

  • Deze week op het #CommercialPrikbord: @AmstelBier_NL, @pearleopticiens en @ANWB. De ANWB Wegenwacht heeft ter geleg… twitter.com/i/web/status/13496…

    14 januari 2021 09:21

  • Stichting KijkOnderzoek heeft de TV-kijkcijfers van het jaar 2020 gepubliceerd. De Nederlander keek in 2020 gemidde… twitter.com/i/web/status/13489…

    12 januari 2021 09:14

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Colofon

© 2021 Screenforce