Kijk uit met ‘niet passende’ content rond je onlinevideocampagne

Er zijn verschillende vormen van videocontent die een negatieve impact kunnen hebben op de effectiviteit van de videocommercials die ernaast worden geplaatst. Sommige content is ongeschikt voor alle soorten videocommercials. Magna US noemt dit ‘brand-unsafe’ content. Dat is bijvoorbeeld beledigende content, content die aanzet tot haat of gewelddadige content. Vrijwel alle adverteerders vermijden deze content […]

De 10 belangrijkste marketing momenten van 2021 door Mark Ritson

Ieder jaar geeft marketingguru en Marketingweek columnist Mark Ritson weer een overzicht van de belangrijkste marketing momenten van het afgelopen jaar. In zijn lezing voor de Marketing Academy op 16 december kwamen deze keer gebeurtenissen voorbij die varieerden van Reebok tot Tiffany, van Bezos tot Burger King en van Brand purpose tot Meta. Screenforce heeft […]

Consument heeft veel vertrouwen in advertenties op TV

Volgens het Nielsen Global Trust in Advertising onderzoek zijn ‘aanbevelingen van mensen die ik ken’ met 89% veruit de meest vertrouwde vorm van informatie voor consumenten. Ook wereldwijd en in West-Europa is dit de meest vertrouwde bron. Sites van merken (79%) en editorial content (zoals dagbladartikelen) completeren met 76% de top 3. Van de traditionele […]

TOMORROW’S TV, CREATED TODAY

Webinar van Global TV Group met TV Industry leaders op 18 november Wat kan TV betekenen voor jouw merk en jouw organisatie? The Global TV Group stelt deze vraag aan de drie meest vooraanstaande TV-captains of industry. In het kader van de komende World TV Day (21 november) zullen Laura Molen, Matthias Dang en Jonathan […]