Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

01/07/22
Gevechten van Glory voortaan exclusief te zien op Videoland

GLORY, ’s werelds grootste kickboksorganisatie, en on-demand streamingdienst Videoland hebben een meerjarige overeenkomst getekend waardoor het platform de exclusieve aanbieder van alle GLORY-evenementen in Nederland wordt.

Executive Vice-Chairman van GLORY: “We zijn verheugd om dit baanbrekende digitale distributiepartnerschap met Videoland te beginnen. Videoland is het beste streamingplatform in Nederland en is eigendom van dezelfde groep die eigenaar is van de televisieomroeporganisatie die GLORY’s eerste uitzendpartner in Nederland was. Het Videoland-team is zeer getalenteerd en ze begrijpen onze sport. Hun platform heeft een enorm bereik en maakt onze content toegankelijker voor iedereen in Nederland. Fans kunnen al het huidige GLORY-talent in actie zien, evenals de ontwikkelingen van de volgende generatie gevechtstalent exclusief op Videoland. We hebben de komende weken nog meer opwindende aankondigingen over deze samenwerking, dus houd het in de gaten.”

Ellen van den Berghe, Head of Content Videoland: “Met het toevoegen van GLORY aan Videoland willen we Nederlandse vechtsportfans een plek geven om de beste gevechten van nationale en internationale topsporters te bekijken. Dit is een belangrijke stap in ons streven om meer live sport en andere evenementen aan te bieden. We kijken uit naar geweldige wedstrijden van Badr Hari, Alistair Overeem, Rico Verhoeven, Jamal Ben Saddik, Gökhan Saki en alle andere GLORY-atleten. Naast de livegevechten breiden we ons aanbod in de toekomst uit met nog meer lokale content voor de Nederlandse vechtsportfans.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

5 maart

TV Jaarrapport 2024

Presentatie voor het TV Jaarrappport Het is weer tijd om samen vooruit te blikken én terug

18 maart

MIE’25

Revolutionising Data & Insights: The Transformative Power of Generative AI Op 18 en 19 maart 2025

1 april

The New Life of the Living Room 2025

Wist je dat voor 51% van de kijkers lineaire tv de eerste keuze is wanneer ze

Marketing Executive voor 16 uur per week

Ben jij gek op radio, TV en online video? Heb jij video on demand ‘uitgespeeld’ en vaak je oortjes in voor

Teamlead Communicatie

Als Teamlead Content Communicatie bij RTL geef je leiding aan een team van zes communicatieadviseurs en werk je strategisch aan de

Mediamanager

Fremantle Nederland is op zoek naar een Mediamanager voor hun afdeling postproductie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met