Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

16/02/21
Ad Alliance en smartclip kondigen stategisch partnerschip aan

Saleshouse Ad Alliance migreert naar de video monetization technologie van smartclip om de groei in video advertising te ondersteunen. De migratie markeert het begin van een bredere strategische samenwerking tussen Ad Alliance en smartclip in Nederland.

Beide partijen streven ernaar hun samenwerking in de toekomst verder te intensiveren om de komende jaren technologisch gedreven innovatie, zoals targeted advertising, op de Nederlandse advertentiemarkt te brengen. Ton Rozestraten, CEO van Ad Alliance: “Deze migratie onderstreept het innovatieve karakter van onze organisatie – en markeert een belangrijke mijlpaal op onze technologische roadmap, waarmee het bereik van ons Nederlandse digitale publisher netwerk optimaal kan worden ingezet. Onze focus ligt op continue verbetering, om onze klanten steeds toonaangevende service te bieden.

Thomas Servatius, Co-CEO van smartclip Europe: “De Nederlandse markt is klaar om weer een stap vooruit te zetten. Onze ad technologie is afgestemd op de Europese behoeften, zo versterken we de positie van Ad Alliance op de Nederlandse advertentiemarkt. We zijn Ad Alliance dankbaar voor het vertrouwen in ons platform en ons Nederlandse team en kijken er naar uit om Ad Alliance te ondersteunen en in de toekomst nauwer samen te werken.” Het vorig jaar opgerichte saleshuis Ad Alliance biedt een breed scala aan crossmediale inkoopmogelijkheden bij TV-zenders, online video kanalen, digital content en influencers. Smartclip maakt als dochteronderneming van Mediengruppe RTL Deutschland deel uit van RTL Group, die broadcasters en publishers schaalbare addressable TV- en online video advertentieoplossingen biedt in heel Europa.

Neem voor meer informatie contact op met Eefje Damen via eefje.damen@adalliance.nl.

Over Ad Alliance
Ad Alliance is hét video powerhouse van Nederland. Het bedrijf is in 2020 opgericht en bundelt de krachten van vier sterke mediaspelers, RTL, BrandDeli, Adfactor en Triade Media. Vanuit deze netwerkgedachte gaat Ad Alliance als bondgenoot tot het uiterste en is het dé plek waar de media-euro het beste is besteed. Met massa- en selectief bereik via een groot palet aan TV-zenders, digitale platformen en influencers bieden we een oplossing voor elke adverteerders-doelstelling. Ad Alliance is gevestigd in Hilversum. Kijk voor meer informatie op www.adalliance.nl of volg ons op Linkedin, Twitter, Instagram en Facebook.

Over smartclip
Bij smartclip geven we vorm aan de toekomst van videoadvertenties door geavanceerde online video- en addressable tv-reclameoplossingen te leveren. Onze gepatenteerde technologie biedt merken de mogelijkheid tot echte cross-screen storytelling op alle apparaten, en stelt omroepen en uitgevers in staat om op de meest efficiënte en effectieve manier geld te verdienen met hun inhoud. Het smartclip-portfolio omvat de beste omroepen, uitgevers en merken die de grenzen van traditionele advertenties willen overschrijden door innovatieve, eersteklas videoadvertentie-ervaringen te bieden. Als dochteronderneming van Mediengruppe RTL Deutschland maakt smartclip deel uit van RTL Group – Europa’s grootste free-to-air omroepgroep. Smartclip heeft zijn hoofdkantoor in Hamburg en heeft kantoren in Berlijn, München, Düsseldorf, Gütersloh, Stockholm, Oslo, Helsinki, Amsterdam, Milaan en Rome. Ga voor meer informatie naar www.smartclip.tv en volg ons op Twitter en LinkedIn.

 

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Projectcoördinator

Heb je oog voor zowel hoofdlijnen als details? Ben je oplossingsgericht en ga je geen

PR Manager

Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) is a leading global media and entertainment company that creates

(Junior) Digital Campaign Manager

Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9

6 september

Cross Media Café: Nieuwsvoorziening van de Toekomst

Op dinsdag 6 september organiseren we in samenwerking met Beeld & Geluid weer een gloednieuw

12 september

‘Best of IBC-tour’ 2022

Van 9 tot en met 12 september vindt in RAI Amsterdam de International Broadcast Convention

9 -
12 september

IBC 2022

Van 9-12 september 2022 is de International Broadcasting Convention, ’s werelds meest invloedrijke media, entertainment

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en