Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

21/08/20
Case: Ad Alliance | Licor 43 Fresco

Hoe verover je de harten van een jonge dynamische doelgroep die houdt van gemak, kwaliteit en zomerse cocktails? Licor 43 gaat deze uitdaging aan met Licor 43 Fresco: de eerste ready-to-drink cocktail met de unieke smaak van Licor 43 en echt fruitsap!

Cocktails winnen aan populariteit onder jongeren, maar zij vinden het toch iets te moeilijk om er in eigen keuken mee aan de slag te gaan. De bruisende mix van Licor 43 speelt hier mooi op in: Licor 43 Fresco biedt de oplossing met een kwalitatief hoogwaardige ready-to-drink cocktail, waarmee je het ultieme zomergevoel in huis haalt.

Licor 43 en Mediaxplain schakelden Ad Alliance in als partner voor de lancering, waarbij Ad Alliance zowel de media als creatie hebben opgepakt. Gezamenlijk hebben ze een concept ontwikkeld, waarin het unieke en onderscheidende karakter van Licor 43 Fresco perfect tot zijn recht komt. Ondanks alle beperkende coronamaatregelen is binnen zes weken een volwaardige campagne neergezet met een frisse commercial, billboards, pre-roll, social media content en bijpassende zomerse display uitingen. De uitingen van deze campagne nemen je mee in het ultieme zomergevoel en brengen de mooie momenten bij jou thuis.

Kijk hier voor meer cases van Ad Alliance: https://adalliance.nl/cases/.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

20/12/21

Case: Talpa | Coca Cola ‘Breakology’

Inspiratie

Coca Cola presenteert ‘Breakology. Dé break die je nodig hebt om even te resetten. Een co-creatie van Coca-Cola, UM en Talpa Network met als doelstellingen:

Topics: Case studies

31/05/21

egta whitepaper: 40 cases tonen impact Covid-19 op reclame creatie

Covid 19 Inspiratie Nieuws

TV-broadcasters en hun saleshuizen moeten zich constant aanpassen aan het veranderende ‘Total Video’ landschap. Dat komt door de veranderingen in reclame-technologie, waardoor de TV-industrie zich

Topics: Case studies

22/03/21

Case: Ad Alliance | PLUS ‘Bestemming: Weerzien’

Inspiratie

Rondom kerst 2020 sloeg Ad Alliance samen met PLUS en Initiative de handen ineen om een mooie 360 graden branded content-samenwerking op te tuigen. Het

Topics: Case studies

Algemeen directeur en Directeur Onderzoek

Nationaal Media Onderzoek (NMO) zoekt twee directeuren Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft als doel

Communicatieadviseur B2B

Misschien ken je Ad Alliance nog niet, maar onze merken ongetwijfeld wel. Ad Alliance is

Media Analist

Talpa Media Solutions zet de doelstelling van de adverteerder altijd centraal, want alleen op die

19 mei

MWG50

Op donderdag 19 mei is het tijd voor een groot feest, want MWG is 50

24 mei

The state of the attention economy

Op dinsdag 24 mei organiseren Screenforce en haar Belgische zusterorganisatie VIA Association of AV-Media de

31 mei

Digital Industry Meetup Influencer Marketing

Sommige influencers gaan binnenkort onder het toezicht van het Commissariaat voor de Media vallen en

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en