Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

21/08/20
Case: Ad Alliance | Licor 43 Fresco

Hoe verover je de harten van een jonge dynamische doelgroep die houdt van gemak, kwaliteit en zomerse cocktails? Licor 43 gaat deze uitdaging aan met Licor 43 Fresco: de eerste ready-to-drink cocktail met de unieke smaak van Licor 43 en echt fruitsap!

Cocktails winnen aan populariteit onder jongeren, maar zij vinden het toch iets te moeilijk om er in eigen keuken mee aan de slag te gaan. De bruisende mix van Licor 43 speelt hier mooi op in: Licor 43 Fresco biedt de oplossing met een kwalitatief hoogwaardige ready-to-drink cocktail, waarmee je het ultieme zomergevoel in huis haalt.

Licor 43 en Mediaxplain schakelden Ad Alliance in als partner voor de lancering, waarbij Ad Alliance zowel de media als creatie hebben opgepakt. Gezamenlijk hebben ze een concept ontwikkeld, waarin het unieke en onderscheidende karakter van Licor 43 Fresco perfect tot zijn recht komt. Ondanks alle beperkende coronamaatregelen is binnen zes weken een volwaardige campagne neergezet met een frisse commercial, billboards, pre-roll, social media content en bijpassende zomerse display uitingen. De uitingen van deze campagne nemen je mee in het ultieme zomergevoel en brengen de mooie momenten bij jou thuis.

Kijk hier voor meer cases van Ad Alliance: https://adalliance.nl/cases/.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

24/05/22

Case: Ster | FarmCamps

Inspiratie

FarmCamps, al jaren een trouwe verschijning rondom NPO Zapp(elin), de kinderprogrammering van de NPO, besloot eind 2020 zijn kansen te grijpen én te verzilveren in

Topics: Case studies

20/12/21

Case: Talpa | Coca Cola ‘Breakology’

Inspiratie

Coca Cola presenteert ‘Breakology. Dé break die je nodig hebt om even te resetten. Een co-creatie van Coca-Cola, UM en Talpa Network met als doelstellingen:

Topics: Case studies

31/05/21

egta whitepaper: 40 cases tonen impact Covid-19 op reclame creatie

Covid 19 Inspiratie Nieuws

TV-broadcasters en hun saleshuizen moeten zich constant aanpassen aan het veranderende ‘Total Video’ landschap. Dat komt door de veranderingen in reclame-technologie, waardoor de TV-industrie zich

Topics: Case studies

Marketing Communicatie Expert

Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Haar doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om

Teammanager data & insights

Ster zoekt een ondernemende, resultaatgerichte en inspirerende teammanager data & insights. Met jouw managementervaring weet

Eindregisseur / Playout Operator

SBS6, NET5, Veronica, SBS9 en TV538 zijn dé vijf TV-kanalen van Talpa Network. Als Eindregisseur

3 -
9 oktober

Dutch Media Week

Van 3 tot en met 9 oktober laat Dutch Media Week de ontwikkeling zien van

6 oktober

Festival of Marketing 2022

Introducing Marketing Week’s Festival of Marketing, taking place in-person, on 06 October 2022 at a

6 oktober

Grand Prix Content Marketing

De Grand Prix Content Marketing is na twee jaren vol coronaleed terug, met een nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en