Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

18/03/18
Case: RTL | Filemon On Tour

In de zomer van 2017 wilde ŠKODA het wielrendomein opnieuw op een relevante manier claimen. Tijdens de drie grootste Europese wielerrondes van het jaar wilde ŠKODA aanwezig zijn met content die wielrenliefhebbers in het hart raakt, met als doel de positieve houding ten opzichte van het merk nog meer te verbeteren.

Om vernieuwend te blijven, ontwikkelde RTL in samenwerking met Southfields en Mediacom het programma Filemon On Tour. Speciaal voor ŠKODA stapte presentator en wielerfan Filemon Wesselink in zijn ŠKODA Superb Combi Sportline en reisde mee met de Giro D’Italia, Tour de France en La Vuelta. Op eigenzinnige wijze gaf hij dagelijks updates, achtergrondinformatie en een exclusieve blik backstage bij deze drie grote rondes.

Benieuwd naar de volledige campagne en de resultaten? Bekijk de video!

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

24/05/22

Case: Ster | FarmCamps

Inspiratie

FarmCamps, al jaren een trouwe verschijning rondom NPO Zapp(elin), de kinderprogrammering van de NPO, besloot eind 2020 zijn kansen te grijpen én te verzilveren in

Topics: Case studies

20/12/21

Case: Talpa | Coca Cola ‘Breakology’

Inspiratie

Coca Cola presenteert ‘Breakology. Dé break die je nodig hebt om even te resetten. Een co-creatie van Coca-Cola, UM en Talpa Network met als doelstellingen:

Topics: Case studies

31/05/21

egta whitepaper: 40 cases tonen impact Covid-19 op reclame creatie

Covid 19 Inspiratie Nieuws

TV-broadcasters en hun saleshuizen moeten zich constant aanpassen aan het veranderende ‘Total Video’ landschap. Dat komt door de veranderingen in reclame-technologie, waardoor de TV-industrie zich

Topics: Case studies

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en