Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

18/03/18
Case: RTL | Filemon On Tour

In de zomer van 2017 wilde ŠKODA het wielrendomein opnieuw op een relevante manier claimen. Tijdens de drie grootste Europese wielerrondes van het jaar wilde ŠKODA aanwezig zijn met content die wielrenliefhebbers in het hart raakt, met als doel de positieve houding ten opzichte van het merk nog meer te verbeteren.

Om vernieuwend te blijven, ontwikkelde RTL in samenwerking met Southfields en Mediacom het programma Filemon On Tour. Speciaal voor ŠKODA stapte presentator en wielerfan Filemon Wesselink in zijn ŠKODA Superb Combi Sportline en reisde mee met de Giro D’Italia, Tour de France en La Vuelta. Op eigenzinnige wijze gaf hij dagelijks updates, achtergrondinformatie en een exclusieve blik backstage bij deze drie grote rondes.

Benieuwd naar de volledige campagne en de resultaten? Bekijk de video!

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

02/04/24

De woonkamer is de plek met de meeste reclame-impact

Nieuws Onderzoek

De Engelse TV-marketingorganisatie Thinkbox heeft nieuw onderzoek gepresenteerd naar de invloed van de context op de effectiviteit van reclame. Voorafgaand aan de presentatie van de

Topics: Cases, Reclame-effect, TV-reclame

11/04/16

Nieuwe trend reclames van 5 seconden

SPOT vijf seconden Arla

Inspiratie

Wie kijkt drie pre-rolls geduldig af? Hoe kan je als merk inspelen op de korte spanningsboog van het hedendaagse digitale publiek? Korte communicatie heeft de

Topics: Cases, TV-reclame

20/06/19

Case: Ster | Eyelove

Inspiratie

Bril-jante zet van Eyelove: inzet van televisie én radio bij Ster zorgt voor enorme merkgroei. Het kan je in de eerste helft van 2018 niet

Topics: Cases

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

5 maart

TV Jaarrapport 2024

Presentatie voor het TV Jaarrappport Het is weer tijd om samen vooruit te blikken én terug

18 maart

MIE’25

Revolutionising Data & Insights: The Transformative Power of Generative AI Op 18 en 19 maart 2025

Teamlead Communicatie

Als Teamlead Content Communicatie bij RTL geef je leiding aan een team van zes communicatieadviseurs en werk je strategisch aan de

Mediamanager

Fremantle Nederland is op zoek naar een Mediamanager voor hun afdeling postproductie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt

Projectmanager

Media Reverse is per direct op zoek naar een Projectmanager. Als aanspreekpunt voor klanten ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met