Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

23/06/16
Verslag SPOT Expertsessie Multi Channel Networks

Meer dan 80 deelnemers waren 14 juni aanwezig tijdens onze Expertsessie over MCN’s. Drie topsprekers namen de aanwezigen in anderhalf uur tijd mee in de wereld van de MCN’s: Daan Sip (Social1nfluencers), Jelmer Wind (RTL MCN) en Jonna van Kampen (Founder & CEO Makers Channel).

Wat is een MCN eigenlijk? Wat zijn de belangrijkste kerncijfers? Waarin onderscheid de content zich t.o.v. andere aanbieders? Wat kunnen adverteerders in program doen op de verschillende kanalen? Wat maakt een MCN beter of effectiever dan een willekeurig TV-programma? Tijdens de SPOT Expertsessie kregen de deelnemers antwoorden op deze vragen van de drie grootste netwerken in Nederland: Makers Channel, RTL MCN en Social1fluencers.

MCN’s en andere online videoplatforms zijn belangrijke kanalen waarmee dagelijks honderdduizenden jongeren worden bereikt. Vloggers worden steeds meer BN-ers en brengen hun fans met gemak in beweging met hun gatherings of kort vooraf aangekondigde acties. De tijdsbesteding op een en het gebruik van schermen door jongeren wordt sterk bepaald door deze videocategorie. Doel was om de deelnemers een goede indruk geven van deze vorm van online video-content en wat het kan betekenen voor hun communicatiedoelstellingen.

De foto’s van deze Expertsessie vind je op onze Facebookpagina.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

11/02/16

Meer aandacht voor reclame rond TV-content dan YouTube-content

Onderzoek

Meer aandacht voor reclame rond TV-content dan rond YouTube-content. Dit blijkt uit onderzoek van COG Research uit Engeland dat afgelopen september gepresenteerd is op het Esomar

Topics: Jongeren en media, Online Video, TV-reclame

04/10/17

TV-zenders worden gezien als betrouwbare bron

Onderzoek

Uit het onderzoek ‘Vertrouwen in Media in Nederland’, waarin gekeken is in welke mate consumenten bepaalde personen, partijen en media betrouwbaar vinden, blijkt dat in

Topics: Jongeren en media, Reclame-effect, TV-reclame

23/11/15

Jongeren vinden TV-kijken en muziekluisteren leuker dan social media

Nieuws

Jongeren zitten niet alleen maar de hele dag op social media. Volgens nieuw onderzoek blijken traditionele media het mediagebruik te domineren. Zowel kinderen van 8

Topics: Jongeren en media, TV-reclame

Spotplanner/Traffic specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

Campaign Manager/ TV planner

De Campaign Manager/ TV planner vormt met Commercial traffic & AVS het Sales Operations team.

Client Service Coördinator

Ben jij de administratieve topper die ervoor zorgt dat onze Client Leads kunnen schitteren in

21 september

Webinar Thinkbox: Earning attention: vision and sound in advertising

Thinkbox organiseert donderdagochtend 21 september een live event in Londen dat je ook online en

10 oktober

Webinar | Ster in 2024

Op dinsdag 10 oktober kijkt Ster graag samen met je vooruit naar het reclamejaar 2024.

16 maart

Foto’s TV Jaarrapport 2022

Donderdag 16 maart presenteerde Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Bekijk hier alle foto’s van

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en