Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

12/09/14
SPOT on TV 2014

Theater Amsterdam was op 11 september het decor van SPOT on TV 2014, het event voor marketing-, media- en TV-professionals. Onder aanvoering van het cabaretduo Veldhuis en Kemper presenteerden nationale en internationale sprekers in zes aansprekende sessies vernieuwende inzichten en trends in het TV-vak. Dit alles binnen het thema TV, zet je wereld aan.

TV speelt een belangrijke rol in ons dagelijks leven. Van alle tijd die we dagelijks aan media besteden, wordt het meest TV gekeken, live of uitgesteld, lineair of online. TV heeft van alle mediumtypen dan ook verreweg de meeste impact. Met een hoge kwaliteit van beeld en audio, kwalitatieve content en programma’s die ontroeren. TV heeft het hoogste bereik en de hoogste ROI van alle mediumtypen. Het is de aanjager voor interactiviteit op massaniveau. Via telefoon, websites en apps voor mobile devices wordt massaal gestemd, meegespeeld of extra content gedeeld. TV zorgt ervoor dat je onderdeel wordt van wat er in de wereld gebeurt. TV, zet je wereld aan!

Marc Oosterhout en Aad Kuijper tijdens SPOT on TV

VEA-voorzitter Marc Oosterhout en Aad Kuijper, Creative Partner van Alfred, laten in een inspirerende creatieve sessie zien welke TV-reclames de wereld van de kijker het meest inspireren.

Kirsten Gelissen en Paul de Vos tijdens SPOT on TV

Hoe kan TV de wereld van de kijker aanzetten? Paul de Vos, projectmanager The Passion (EO) en Channel Manager Kirsten Gelissen  van het succesvolle themakanaal 24Kitchen (Fox) vertellen ons hoe zij de kijker raken.

De presentaties van Kirsten Gelissen en Paul de Vos zijn ook in pdf te bekijken.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

11/12/23

Screenforce lanceert TIP-Dashboard

Nieuws Persberichten

Altijd je TV campagnes op zak Vanaf heden hebben adverteerders en mediabureaus altijd en overal inzicht in hun TV campagnes met het TIP-dashboard. Directe inkopers,

Topics: TV-reclame

24/11/11

TV-reclame bron van succes voor web-only bedrijven

SPOT TV-reclamebron van succes voor web-only bedrijven

Onderzoek

Het lijkt haast paradoxaal: het succes van internet kan niet zonder het succes van televisie. Toch is het zo. Sterker zelfs, zonder televisie zouden web-only

Topics: Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

26 juni

M100 Summer Edition

Op woensdag 26 juni 2024, tegen het begin van de zomervakantie, presenteert Media Meetings & Magazines

4 juli

NMO Summer Update 2024

Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) draait ook in de zomermaanden op volle kracht. Samen met alle

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Radio- en TV Planner

Ben jij goed in het optimaliseren van reclamezendtijd op televisie en radio? Wil jij verantwoordelijk zijn voor het succes van reclamecampagnes

Account Manager/ Client Lead

Ad Alliance is op zoek naar een Account Manager/ Client Lead Als Client Lead ben je medeverantwoordelijk voor het behalen van

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met