Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

12/09/14
SPOT on TV 2014

Theater Amsterdam was op 11 september het decor van SPOT on TV 2014, het event voor marketing-, media- en TV-professionals. Onder aanvoering van het cabaretduo Veldhuis en Kemper presenteerden nationale en internationale sprekers in zes aansprekende sessies vernieuwende inzichten en trends in het TV-vak. Dit alles binnen het thema TV, zet je wereld aan.

TV speelt een belangrijke rol in ons dagelijks leven. Van alle tijd die we dagelijks aan media besteden, wordt het meest TV gekeken, live of uitgesteld, lineair of online. TV heeft van alle mediumtypen dan ook verreweg de meeste impact. Met een hoge kwaliteit van beeld en audio, kwalitatieve content en programma’s die ontroeren. TV heeft het hoogste bereik en de hoogste ROI van alle mediumtypen. Het is de aanjager voor interactiviteit op massaniveau. Via telefoon, websites en apps voor mobile devices wordt massaal gestemd, meegespeeld of extra content gedeeld. TV zorgt ervoor dat je onderdeel wordt van wat er in de wereld gebeurt. TV, zet je wereld aan!

Marc Oosterhout en Aad Kuijper tijdens SPOT on TV

VEA-voorzitter Marc Oosterhout en Aad Kuijper, Creative Partner van Alfred, laten in een inspirerende creatieve sessie zien welke TV-reclames de wereld van de kijker het meest inspireren.

Kirsten Gelissen en Paul de Vos tijdens SPOT on TV

Hoe kan TV de wereld van de kijker aanzetten? Paul de Vos, projectmanager The Passion (EO) en Channel Manager Kirsten Gelissen  van het succesvolle themakanaal 24Kitchen (Fox) vertellen ons hoe zij de kijker raken.

De presentaties van Kirsten Gelissen en Paul de Vos zijn ook in pdf te bekijken.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

23/11/22

Egta’s Expert series: Insights in de aandachteconomie

Kijktip Nieuws

Is aandacht de meest waardevolle grondstof in de wereld? Nu content producenten en merken allemaal hun best doen om de aandacht van de consument te

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

21/11/22

Branding werkt in 80% van de gevallen beter dan performance marketing

Nieuws

Branding stimuleert de verkoop, verbetert de ROI en verhoogt zelfs het rendement van actiemarketing, bezuinig er niet op! Dat is de hoofdconclusie die marketingdatasoftware platform

Topics: Mediabestedingen, TV-reclame

14/11/22

Boost jouw merk met distinctive brand assets

Inspiratie Nieuws

In deze whitepaper nemen de branding experts van Blauw Research je mee aan de hand van opvallende en bewezen ontdekkingen over DBA’s (Distinctive Brand Assests)

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en