Theater Amsterdam was op 11 september het decor van SPOT on TV 2014, het event voor marketing-, media- en TV-professionals. Onder aanvoering van het cabaretduo Veldhuis en Kemper presenteerden nationale en internationale sprekers in zes aansprekende sessies vernieuwende inzichten en trends in het TV-vak. Dit alles binnen het thema TV, zet je wereld aan.
TV speelt een belangrijke rol in ons dagelijks leven. Van alle tijd die we dagelijks aan media besteden, wordt het meest TV gekeken, live of uitgesteld, lineair of online. TV heeft van alle mediumtypen dan ook verreweg de meeste impact. Met een hoge kwaliteit van beeld en audio, kwalitatieve content en programma’s die ontroeren. TV heeft het hoogste bereik en de hoogste ROI van alle mediumtypen. Het is de aanjager voor interactiviteit op massaniveau. Via telefoon, websites en apps voor mobile devices wordt massaal gestemd, meegespeeld of extra content gedeeld. TV zorgt ervoor dat je onderdeel wordt van wat er in de wereld gebeurt. TV, zet je wereld aan!
Marc Oosterhout en Aad Kuijper tijdens SPOT on TV
VEA-voorzitter Marc Oosterhout en Aad Kuijper, Creative Partner van Alfred, laten in een inspirerende creatieve sessie zien welke TV-reclames de wereld van de kijker het meest inspireren.
Kirsten Gelissen en Paul de Vos tijdens SPOT on TV
Hoe kan TV de wereld van de kijker aanzetten? Paul de Vos, projectmanager The Passion (EO) en Channel Manager Kirsten Gelissen van het succesvolle themakanaal 24Kitchen (Fox) vertellen ons hoe zij de kijker raken.
De presentaties van Kirsten Gelissen en Paul de Vos zijn ook in pdf te bekijken.