Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

12/09/14
SPOT on TV 2014

Theater Amsterdam was op 11 september het decor van SPOT on TV 2014, het event voor marketing-, media- en TV-professionals. Onder aanvoering van het cabaretduo Veldhuis en Kemper presenteerden nationale en internationale sprekers in zes aansprekende sessies vernieuwende inzichten en trends in het TV-vak. Dit alles binnen het thema TV, zet je wereld aan.

TV speelt een belangrijke rol in ons dagelijks leven. Van alle tijd die we dagelijks aan media besteden, wordt het meest TV gekeken, live of uitgesteld, lineair of online. TV heeft van alle mediumtypen dan ook verreweg de meeste impact. Met een hoge kwaliteit van beeld en audio, kwalitatieve content en programma’s die ontroeren. TV heeft het hoogste bereik en de hoogste ROI van alle mediumtypen. Het is de aanjager voor interactiviteit op massaniveau. Via telefoon, websites en apps voor mobile devices wordt massaal gestemd, meegespeeld of extra content gedeeld. TV zorgt ervoor dat je onderdeel wordt van wat er in de wereld gebeurt. TV, zet je wereld aan!

Marc Oosterhout en Aad Kuijper tijdens SPOT on TV

VEA-voorzitter Marc Oosterhout en Aad Kuijper, Creative Partner van Alfred, laten in een inspirerende creatieve sessie zien welke TV-reclames de wereld van de kijker het meest inspireren.

Kirsten Gelissen en Paul de Vos tijdens SPOT on TV

Hoe kan TV de wereld van de kijker aanzetten? Paul de Vos, projectmanager The Passion (EO) en Channel Manager Kirsten Gelissen  van het succesvolle themakanaal 24Kitchen (Fox) vertellen ons hoe zij de kijker raken.

De presentaties van Kirsten Gelissen en Paul de Vos zijn ook in pdf te bekijken.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

03/05/22

A force for good: steeds meer TV-commercials stimuleren goed gedrag

Inspiratie Nieuws

Volgens de Nederlandse Reclamecode wordt onder reclame verstaan: ‘Iedere openbare en/of systematische directe dan wel indirecte aanprijzing van goederen, diensten en/of denkbeelden door een adverteerder

Topics: TV-reclame

01/12/14

TV beïnvloedt denken kijker

Onderzoek

Uit een gezamenlijk onderzoek van Deloitte, SPOT en GfK blijkt dat Nederlanders vaak iets nieuw leren van TV-programma’s. Ook beïnvloedt TV het denken meer dan

Topics: 2nd screening, Jongeren en media, Reclame-effect

10/06/15

ING synchroniseert campagne met RTL XL Connect

Nieuws

ING introduceerde begin juni haar nieuwe campagne Vooroplopen. Het bedrijf legt hiermee uit dat het de allernieuwste technieken gebruikt om klanten maximaal van dienst te

Topics: Synchronized advertising, Techniek, TV-reclame

16 maart

Foto’s TV Jaarrapport 2022

Donderdag 16 maart presenteerde Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Bekijk hier alle foto’s van

30 november

Webinar: International Knowledge Exchange on Audience Measurement

Op donderdag 30 november krijgt de internationale media- en reclame-industrie een online update en de gelegenheid

5 -
6 december

The Future of TV Advertising Global 2023

Nieuwe sprekers toegevoegd Op dinsdag 5 en woensdag 6 december vindt in Londen de zesde

Data Analist Video

Talpa Network is per direct op zoek naar Data Analist Video. Als Data analist Video kom je terecht in het Data Analytics

Research & Public Affairs Expert

Ben jij een ervaren (media)onderzoeker met een liefde voor TV en video? Heb je de gave om iets ingewikkelds, makkelijk uit

Inventory Planner

Ster zoekt ter uitbreiding van het team een energieke inventory planner met een goed analytisch vermogen. Je bent verantwoordelijk voor het

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met