Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

11/07/17
Case: WE fashion en GTST

In 2016 ontwikkelden RTL, EndemolShine en WE Fashion samen een 360-campagne rond Goede Tijden, Slechte Tijden waarbij fictie en werkelijkheid bij elkaar kwamen.

WE Fashion wilde haar merkwaarden beïnvloeden en de harten van haar doelgroep veroveren. Hiervoor werd het merk volledig geïntegreerd in de verhaallijn van GTST-personage Nina Sanders. Zij mocht de exclusieve party collectie WE x Nina ontwerpen, die daadwerkelijk te koop was.

De campagne was een groot succes en leverde prachtige resultaten op. Deze branded content case van de toekomst werd onderscheiden met een TV-Beeld, een bronzen ADCN Award, een gouden Cross Media Award en een gouden én bronzen Esprix Award.

Bekijk voor meer informatie de case video:

 

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

24/05/22

Case: Ster | FarmCamps

Inspiratie

FarmCamps, al jaren een trouwe verschijning rondom NPO Zapp(elin), de kinderprogrammering van de NPO, besloot eind 2020 zijn kansen te grijpen én te verzilveren in

Topics: Case studies

20/12/21

Case: Talpa | Coca Cola ‘Breakology’

Inspiratie

Coca Cola presenteert ‘Breakology. Dé break die je nodig hebt om even te resetten. Een co-creatie van Coca-Cola, UM en Talpa Network met als doelstellingen:

Topics: Case studies

31/05/21

egta whitepaper: 40 cases tonen impact Covid-19 op reclame creatie

Covid 19 Inspiratie Nieuws

TV-broadcasters en hun saleshuizen moeten zich constant aanpassen aan het veranderende ‘Total Video’ landschap. Dat komt door de veranderingen in reclame-technologie, waardoor de TV-industrie zich

Topics: Case studies

Projectcoördinator

Heb je oog voor zowel hoofdlijnen als details? Ben je oplossingsgericht en ga je geen

PR Manager

Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) is a leading global media and entertainment company that creates

(Junior) Digital Campaign Manager

Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9

6 september

Cross Media Café: Nieuwsvoorziening van de Toekomst

Op dinsdag 6 september organiseren we in samenwerking met Beeld & Geluid weer een gloednieuw

9 -
12 september

IBC 2022

Van 9-12 september 2022 is de International Broadcasting Convention, ’s werelds meest invloedrijke media, entertainment

15 september

Ster Focus

Tijdens Ster Focus blikken we op donderdag 15 september tijdens een online sessie van 12.00

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en