Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

15/05/14
ING tool ‘Hoeveel ben je Waard’ 43.000 gebruikers

ING wil als betrokken bank Nederlanders inspireren om zelf met hun financiële situatie aan de slag te gaan. Vanuit deze motivatie is het multimediale totaalconcept: ‘Hoeveel ben je waard?’ samen met Talpa, Mindshare en SBS ontwikkeld.

Hierin is gekozen voor In Program momenten, billboards, oproeppromo’s, online en social activaties, second screen en een online game. ING wilde iedere Nederlander bewust maken van het feit dat je makkelijker goede financiële keuzes kunt maken als je weet hoe je er financieel voor staat.

Doelgroep

Primair 20-54 AB1 en secundair iedere Nederlander.

Doel

ING wil de Nederlander bewust maken van zijn persoonlijke financiële situatie. Naast het inzichtelijk maken van deze situatie wil ING ook één van de laatste taboes in Nederland doorbreken en de persoonlijke financiën bespreekbaar maken. Zodat je van elkaar kunt leren en betere beslissingen kunt nemen voor nu en in de toekomst.

De oplossing

ING wil als betrokken bank Nederlanders inspireren om zelf met hun financiële situatie aan de slag te gaan. Vanuit deze motivatie is het multimediale totaalconcept: ‘Hoeveel ben je waard?’ samen met Talpa, Mindshare en SBS ontwikkeld. Een TV programma in januari en februari + online en offline extensies die inzicht geven in de bezittingen en schulden van de kandidaten, jouw eigen situatie en die van de Nederlanders. Een multimediaal platform wat aanzet tot nadenken en jouw handelen faciliteert!

Facts

  • Het programma werd goed beoordeeld; het is vernieuwend en leuk om te kijken
  • Zowel spontane als top of mind bekendheid van ING is gestegen
  • ING wordt vaker gezien als een bank voor alle Nederlanders en als een bank die bankzaken begrijpelijk maakt (+20%)
  • De ‘Hoeveel ben je waard’ tool is door 50.000 bezoekers gestart en maar liefst door 86% geheel ingevuld.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

18/03/18

Case: RTL | Filemon On Tour

Case RTL - Filemon on Tour

Nieuws Inspiratie

In de zomer van 2017 wilde ŠKODA het wielrendomein opnieuw op een relevante manier claimen. Tijdens de drie grootste Europese wielerrondes van het jaar wilde

Topics: Cases

28/05/15

66% Huishoudens wil geen live TV via internet

66 procent huishoudens wil geen live via internet

Onderzoek

66% van de Nederlandse huishoudens is niet van plan om zijn abonnement op live (lineaire) TV in te ruilen voor een losse online (OTT)-dienst met

Topics: 2nd screening, Online Video

13/03/14

10 voorspellingen over de TV-toekomst

10 voorspellingen voor de toekomst

Inspiratie

Zachary Weiner, CEO bij het communicatie- en marketingbureau Emerging Insider Communications uit Chigaco, zet 10 voorspellingen over de TV-toekomst uiteen.

Topics: 2nd screening, Online Video, Techniek

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

21 januari

Certificering van influencers: wat betekent dit voor jouw bureau? | Webinar

Influencer certificering webinar Influencermarketing is niet meer weg te denken uit het marketinglandschap. Om het vertrouwen

5 februari

Webinar | How your business impacts democracy: The challenges and opportunities

De Global TV Group en Screenforce nodigten je uit om te ontdekken hoe jij verantwoord en

Teamlead Communicatie

Als Teamlead Content Communicatie bij RTL geef je leiding aan een team van zes communicatieadviseurs en werk je strategisch aan de

Mediamanager

Fremantle Nederland is op zoek naar een Mediamanager voor hun afdeling postproductie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt

Projectmanager

Media Reverse is per direct op zoek naar een Projectmanager. Als aanspreekpunt voor klanten ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met