Categorieën

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

Pagina's

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
mobile logo
  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
  • Toon menu

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

  • 05/01/21 Discovery+ beschikbaar in Nederland

    Discovery+ start vandaag in Nederland als onderdeel van de wereldwijde uitrol van Discovery’s nieuwe real-life entertainment-streamingdienst. Bij de lancering biedt discovery+ vrijwel het grootste content aanbod van een startende streamingdienst, met een breed portfolio aan wereldwijde en lokale content en exclusieve series. Over thema’s zoals: lifestyle & relationships; home & food; real crime; adventure & history; maar ook wetenschap, technologie en het milieu. Abonnees vinden er indrukwekkende films van David Attenborough en tal van BBC-documentaires van hoge kwaliteit. Onder de discovery+ Originals bevinden zich programma’s als 90 Day Fiancé: Pyjama Party en Nederlandse en Vlaamse versies van Sex Tape. De selectie aan genres en de variatie aan programma’s is zo groot dat er voor ieder wat wils is.

    Sex Tape is taboedoorbrekende televisie met verschillende stellen die hun relatie onder de loep nemen door een week lang gefilmd te worden, van het bespreken van alledaagse problemen tot in de slaapkamer. Op zaterdag 13 februari start Sex Tape met Bobbi Eden. Een eerste indruk van het programma is al te zien op zaterdag 9 januari als Sex Tape België met Goedele Liekens beschikbaar komt op discovery+.

    In maart gaat 90 Day Fiancé: Pyjama Party in première op discovery+. Het razend populaire programma 90 Day Fiancé is ook geliefd bij bekende stellen in Nederland, zoals Nienke Plas en haar man Resley, Bobbi Eden en partner Mark, transgenderkoppel Louisa en Rowan en Temptation Island-deelnemers Channah en Quinten. Tijdens de speciale 90 Day Fiancé: Pyjama Party kijken de celebrity-stellen naar de show vanuit hun eigen comfortabele bed of bank en voorzien ze de kijker van hun eigen, vaak komische commentaar.

    Naast de bekende internationale series als 90 Day Fiancé en Gold Rush zijn er op de streamingdienst veel nieuwe internationale discovery+ Original series en documentaires te verwachten. Dat begint al op zondag 10 januari met de documentaire What Killed Maradona. Waarin de verslavende levensstijl van een van de beste voetballers aller tijden nader wordt onderzocht. Op woensdag 20 januari is de documentaire Prince Andrew, Maxwell & Epstein te zien op discovery+. Het schokkende seksschandaal rondom Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell en Prins Andrew wordt in deze documentaire vanuit een compleet nieuwe invalshoek bekeken.

    Susanne Aigner, GM Discovery GSA & Benelux: “We zijn enorm trots en verheugd om discovery+ vandaag in Nederland te lanceren. Juist in deze tijden hebben mensen de behoefte om te ontsnappen naar een andere wereld. discovery+ heeft zo’n groot aanbod aan content, of het nu gaat om avontuur in de wijde wereld of romantiek dichtbij huis, voor iedereen, voor elk moment en voor elke stemming, het is altijd te streamen bij ons.”

    Vanaf vandaag gaat de voormalige streamingdienst van Discovery, Dplay automatisch over in discovery+. discovery+ is toegankelijk via smartphone, tablet, laptop, pc of op je tv, via Google Chromecast en Apple Airplay, of de Smart TV-apps. De prijs van een Discovery+ abonnement is € 3,99 per maand of € 39,99 per jaar.

    Print Friendly, PDF & Email
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Facebook
    • E-mail

Events

  • 15 april - Webinar Nationaal Media Onderzoek (NMO)
  • 20 april - Scoren met Ster
  • 21 april - TV in focus: new trends in TV-advertising
  • 21 - 22 april - The Future of Brands and Marketing
  • 22 april - Dutch Marketing Awards
  • 6 mei - Responsible brands in Europe
  • 11 mei t/m 24 juni - Zevendelige online masterclass TV Masters
  • 8-10 juni - ANGA COM
  • 15-16 juni - Connected TV World Summit
  • 21-25 juni - Cannes Lions
  • 2 september - AMMA Awards

vacatures

  • Open sollicitatie – Ster
  • Talpa Network | Account Manager AV Spot
  • Talpa Network | Radio & TV-planner

Participanten

Participanten - Talpa TV
Participanten - ORN

Commercial prikbord

Commercial Prikbord

Screenforce Europe

Twitter

  • De drie nieuwe commercials op het #CommercialPrikbord zijn deze week van @SNSBank @Grolsch en Fatboy. Fatboy spoort… twitter.com/i/web/status/13826…

    15 april 2021 12:26

  • Ben jij een startende mediaprofessional en wil jij een grondig begrip krijgen van hoe TV werkt en hoe je TV het bes… twitter.com/i/web/status/13826…

    15 april 2021 09:32

  • Vandaag om 13.00 uur vindt de online lancering van het @NMOcrossmedia plaats. Ben jij er ook bij? #NMO… twitter.com/i/web/status/13825…

    15 april 2021 07:37

  • Doe jij al mee aan de ‘lighting up your (work) life’ actie van Screenforce en @RABNederland? Naast het harde werken… twitter.com/i/web/status/13819…

    13 april 2021 13:20

  • TV-marketingorganisatie @VABintel (USA) heeft het halo effect van TV onderzocht. Hieruit blijkt dat zowel voor e-co… twitter.com/i/web/status/13818…

    13 april 2021 06:51

  • We missen jullie! Hoewel er licht schijnt aan het einde van de tunnel, duurt het nog wel even voor we elkaar kunnen… twitter.com/i/web/status/13801…

    8 april 2021 14:16

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Colofon

© 2021 Screenforce