Het is bijna zover: de eerste editie van Screenforce Day in Nederland. Inmiddels zijn alle sprekers bekend. Wat kun je op donderdagmiddag 9 maart verwachten?
Advertising Now
Jumbo sleepte onlangs een Gouden Loeki in de wacht voor beste commercial. Sander Hoefnagels, Head of Format & Local Marketing & Media bij Jumbo Supermarkten, vertelt over de succesvolle mediastrategie van deze bereiks-adverteerder. Wat is het geheim?
ROI & Branding
Les Binet, ROI-expert en Margot Bouwman, strategy director, nemen je mee in de wereld van ROI & Branding. Gaat de nadruk op korte termijn ROI niet ten koste van de lange termijn merkwaarde en hoe ziet de toekomst eruit van branding campagnes in het veranderende medialandschap?
Marketing Now
Oud-reclameman Bob Hoffman komt vanuit New Jersey overgevlogen om een betoog te houden over ‘Marketers are from Mars, Consumers are from New Jersey’. Er zit een enorm gat tussen hoe marketeers denken en consumenten zich gedragen. Hoe komt dat? Volgens Bob Hoffman zijn er binnen de marketing misvattingen op het gebied van digitaal, merk en leeftijd.
TV Jaarrapport 2016
We beginnen de dag met de presentatie van de jaarcijfers 2016. Screenforce-directeur Michel van der Voort legt samen met Remon Buter van Group M uit hoe de kijkers- en advertentiemarkt zich ontwikkelde in het afgelopen jaar.
Het wordt een mooie mix van informatie, inspiratie én entertainment. Zorg dat je erbij bent op donderdagmiddag 9 maart vanaf 13.15 uur in Theater Amsterdam!