Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

01/02/17
Sprekers eerste editie Screenforce Day bekend

Het is bijna zover: de eerste editie van Screenforce Day in Nederland. Inmiddels zijn alle sprekers bekend. Wat kun je op donderdagmiddag 9 maart verwachten?

Advertising Now
Jumbo sleepte onlangs een Gouden Loeki in de wacht voor beste commercial. Sander Hoefnagels, Head of Format & Local Marketing & Media bij Jumbo Supermarkten, vertelt over de succesvolle mediastrategie van deze bereiks-adverteerder. Wat is het geheim?

ROI & Branding
Les Binet, ROI-expert en Margot Bouwman, strategy director, nemen je mee in de wereld van ROI & Branding. Gaat de nadruk op korte termijn ROI niet ten koste van de lange termijn merkwaarde en hoe ziet de toekomst eruit van branding campagnes in het veranderende medialandschap?

Marketing Now
Oud-reclameman Bob Hoffman komt vanuit New Jersey overgevlogen om een betoog te houden over ‘Marketers are from Mars, Consumers are from New Jersey’. Er zit een enorm gat tussen hoe marketeers denken en consumenten zich gedragen. Hoe komt dat? Volgens Bob Hoffman zijn er binnen de marketing misvattingen op het gebied van digitaal, merk en leeftijd.

TV Jaarrapport 2016
We beginnen de dag met de presentatie van de jaarcijfers 2016. Screenforce-directeur Michel van der Voort legt samen met Remon Buter van Group M uit hoe de kijkers- en advertentiemarkt zich ontwikkelde in het afgelopen jaar.

Het wordt een mooie mix van informatie, inspiratie én entertainment. Zorg dat je erbij bent op donderdagmiddag 9 maart vanaf 13.15 uur in Theater Amsterdam!

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

19/10/15

Meer betrokkenheid TV-reclame dan online videoreclame

SPOT Video Advertising

Onderzoek

Uit nieuw biometrisch onderzoek blijkt dat kijkers viermaal zo veel betrokken zijn bij traditionele TV-commercials dan bij online videoreclame op Facebook.

Topics: Reclame-effect, TV-reclame, Online Video

25/04/16

Column: GroupM constateert evolutie van TV

SPOT Column GroupM constateert evolutie van TV

Inspiratie

In een column in Advertising Age constateert Irwin Gotlieb, de Global Chairman van GroupM, een evolutie van TV en niet een neergang. Volgens Gotlieb leiden

Topics: Online Video, TV-reclame

19/08/22

Waarom is het tijd voor ‘Aandacht versie 2’: Aandachtwetenschap

Nieuws Onderzoek

In haar blog voor The Media Leader geeft Karen Nelson-Field een overzicht van de onderwerpen die ze de afgelopen 12 maanden heeft behandeld. Gedurende die

Topics: Reclame-effect, ROI

7 maart

YIM Talentdag

Op 7 maart vindt bij Omnicom Media Group de YIM Talentdag plaats waarin talenten werken aan

12 maart

TV Jaarrapport 2023

Dinsdag 12 maart presenteren we het Screenforce TV Jaarrapport 2023 en geven we antwoord op vragen als hoe het

12 maart

Training Stichting Reclame Code

Training: Reclame via social media en influencer marketing Wanneer is sprake van reclame volgens de Nederlandse

Kennismanager Data & Research

bvA netwerk van merkleiders is op zoek naar een ambitieuze en analytisch sterke data- en researchspecialist die de inspanningen van bvA

Communicatieadviseur

Fremantle is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur. Je werkt nauw samen met jouw communicatie teamgenoten maar natuurlijk ben je

Senior Project Manager – Concepting & Partnerships

Talpa Network is per direct op zoek naar Senior Project Manager. Werk jij graag in een creatieve, ondernemende organisatie en staat

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met