Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

03/12/19
Eindejaarsactie deelnemers Expert Sessie Distinctive Brand Assets

Screenforce en RAB kijken terug op een enerverende Expert Sessie Distinctive Brand Assets (DBA’s). Tijdens de drukbezochte ontbijtsessie op dinsdag 26 november in Hotel Arena werd uit de doeken gedaan wat DBA’s zijn, hoe onze zuiderburen tegen DBA’s aankijken en hoe Marktplaats DBA’s toepast in de branding- en activatiecampagnes. Op de site van Screenforce staat een samenvattend verslag van de presentaties van de ochtend. In samenwerking met Screenforce biedt Validators nu korting aan op DBA onderzoek bij aanmelding voor 12 december.

Model afkomstig van Ehrenberg-Bass Institute
De belangrijkste conclusie is dat DBA’s een onmisbare sleutel vormen om als merk tot ons onderbewuste brein door te dringen en om je merk te laten groeien. Martin Leeflang van onderzoeksbureau Validators liet zien hoe onderzoek inzicht geeft in de herkenbaarheid van je merk ten opzichte van je concurrenten. En hoe concreet de handvatten zijn die DA-onderzoek geeft om je merk nog meer onderscheidend te maken. Solide basis voor het Validators-onderzoek is het model van Jenny Romaniuk van het Ehrenberg-Bass Institute.


Speciale aanbieding voor deelnemers en bezoekers site bij tijdig aanmelden
Speciaal voor deelnemers van de Expert Sessie van RAB en Screenforce en voor bezoekers van de Screenforce site heeft Validators eenmalig een mooie eindejaarsactie: Bij tijdige aanmelding voor het testen van je Distinctive Brand Assets betaal je slechts €800,- per asset, in plaats van de reguliere €950,-.

Verzilver nu deze deal met de code: DASCREENFORCE en meld je voor 12 december aan voor dit grootschalige Distinctive Brand Assets onderzoek.

Wil je meer weten?
Neem gerust contact op met Martin Leeflang via Martin.Leeflang@validators.nl of 06 21 25 34 60.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

26/11/19

Distinctive brand assets nader bekeken en beluisterd

Nieuws

Screenforce organiseerde in samenwerking met het Radio adviesbureau (RAB) op dinsdag 26 november een expertsessie over distinctive brand assets (DBA’s), of in goed Nederlands: onderscheidende

02/09/18

Mark Ritson: Targeting of massa marketing? Het antwoord is beide

Nieuws Onderzoek Kennis

De enige manier om op een duurzame wijze zowel korte als lange termijn groei te realiseren is om acties gericht op specifieke doelgroepen te combineren

Topics: Reclame-effect, Targetted TV Advertising

05/09/16

Aandacht op YouTube leidt tot meer live TV-kijkers

Screenforce DanceDanceDance

Onderzoek

De groeiende populariteit van het kijken naar online video kijken leidt tot een positieve relatie tussen het kijken naar TV-content op YouTube en de kijkcijfers

Topics: Jongeren en media, Online Video, Reclame-effect

06/03/23

Ster onderzoek De kracht van muziek in reclame

Nieuws Onderzoek

Brenda Kompier, projectleider research bij Ster, deelt praktische inzichten over de impact van muziek voor je merk. Hoe trek je de aandacht met muziek? Wat

Topics: Reclame-effect

26 augustus

Start TV Masters 2025

Vanaf dinsdag 26 augustus 2025 worden opnieuw jonge professionals aan de bureau- of adverteerderskant ondergedompeld in

27 oktober

Mediadebat – Het mediabeleid van de toekomst

Hoe houden we kwaliteitsjournalistiek zichtbaar en toegankelijk in onze democratie, zeker nu grote techbedrijven steeds vaker

5 november

2025 asi International Conferences

2025 asi International Radio & Audio en Television & Video Conferences De 2025 asi International Radio

Public Affairs Adviseur

BvA is per direct op zoek naar een Public Affairs Adviseur. Een inhoudelijk gedreven professional die de brug weet te slaan

Manager marketingcommunicatie

Weet jij het Nederlandse publiek te verleiden met onze hoogwaardige content? Doe je dat met crossmediale campagnes, waarbij je digitale marketing

Accountmanager

Bij Ster, dé organisatie achter de reclameverkoop op de zenders en platforms van de publieke omroep, krijg jij de kans om

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met