Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/03/15
Landelijke verkoop AT5 bij Triade Media

AT5 brengt haar landelijke reclameverkoop vanaf mei 2015 onder bij Triade Media. De reclameverkoop in de regio blijft AT5 zelf doen. Triade Media is een onafhankelijk media-exploitatie bedrijf.

Zij zijn verantwoordelijk voor de verkoop van content en media voor verschillende mediabedrijven, waaronder de SPOT-zenders HISTORY, Crime+Investigation, Sport1, 13TH Street, SyFy en E! Giovanni van Lunenburg, Managing Partner van Triade Media: “AT5 is de grootste stadszender van
Nederland en een zeer gerenommeerd en vertrouwd mediamerk. Via de digitale pakketten van alle grote distributeurs (o.a. UPC, ZIGGO) wordt de zender inmiddels overal in Nederland doorgegeven, waardoor AT5 inmiddels een landelijk bereik heeft. De zender zien wij dan ook als een mooie, kwalitatieve aanvulling op ons totale zenderportfolio”.

Ger Welbers, Commercieel Directeur RTVNH & AT5: “De samenwerking met Triade Media heeft voor AT5 een belangrijke toegevoegde waarde in onze reclameverkoop. AT5 is een van de belangrijkste mediamerken in de metropool regio Amsterdam. De samenwerking met Triade Media maakt het mogelijk om onze sterke positie ook op de landelijke reclamemarkt te verzilveren. Triade Media kent de business namelijk als geen andere, mede dankzij haar indrukwekkende portfolio”.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

01/08/22

2022 update WARC whitepaper ‘The Anatomy of Effectiveness’

Nieuws

In 2019 heeft WARC, het internationale instituut voor marketing intelligence, de eerste whitepaper met als titel ‘The Anatomy of Effectiveness’ gepubliceerd. Daarin wordt de vraag

Topics: Reclame-effect, ROI, TV-reclame

20/06/22

The New Life of The Living Room: Onderzoek RTL AdConnect naar gebruik van het TV-scherm

Nieuws Onderzoek

In Nederland zijn Smart TV’s, smartphones en tablet om regelmatig videocontent mee te bekijken populairder dan in alle overige Europese landen. RTL AdConnect en SmartClip

Topics: Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

13/06/22

Thinkbox webinar: de context van aandacht volgens internationale experts

Nieuws Onderzoek

De Engelse TV-marketingorganisatie Thinkbox heeft een bijeenkomst georganiseerd waarin internationale experts hun visie geven over de belangrijkste aspecten om de aandacht van de consument te

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

Projectcoördinator

Heb je oog voor zowel hoofdlijnen als details? Ben je oplossingsgericht en ga je geen

PR Manager

Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) is a leading global media and entertainment company that creates

(Junior) Digital Campaign Manager

Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9

6 september

Cross Media Café: Nieuwsvoorziening van de Toekomst

Op dinsdag 6 september organiseren we in samenwerking met Beeld & Geluid weer een gloednieuw

12 september

‘Best of IBC-tour’ 2022

Van 9 tot en met 12 september vindt in RAI Amsterdam de International Broadcast Convention

9 -
12 september

IBC 2022

Van 9-12 september 2022 is de International Broadcasting Convention, ’s werelds meest invloedrijke media, entertainment

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en