Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/03/15
Landelijke verkoop AT5 bij Triade Media

AT5 brengt haar landelijke reclameverkoop vanaf mei 2015 onder bij Triade Media. De reclameverkoop in de regio blijft AT5 zelf doen. Triade Media is een onafhankelijk media-exploitatie bedrijf.

Zij zijn verantwoordelijk voor de verkoop van content en media voor verschillende mediabedrijven, waaronder de SPOT-zenders HISTORY, Crime+Investigation, Sport1, 13TH Street, SyFy en E! Giovanni van Lunenburg, Managing Partner van Triade Media: “AT5 is de grootste stadszender van
Nederland en een zeer gerenommeerd en vertrouwd mediamerk. Via de digitale pakketten van alle grote distributeurs (o.a. UPC, ZIGGO) wordt de zender inmiddels overal in Nederland doorgegeven, waardoor AT5 inmiddels een landelijk bereik heeft. De zender zien wij dan ook als een mooie, kwalitatieve aanvulling op ons totale zenderportfolio”.

Ger Welbers, Commercieel Directeur RTVNH & AT5: “De samenwerking met Triade Media heeft voor AT5 een belangrijke toegevoegde waarde in onze reclameverkoop. AT5 is een van de belangrijkste mediamerken in de metropool regio Amsterdam. De samenwerking met Triade Media maakt het mogelijk om onze sterke positie ook op de landelijke reclamemarkt te verzilveren. Triade Media kent de business namelijk als geen andere, mede dankzij haar indrukwekkende portfolio”.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

03/05/22

A force for good: steeds meer TV-commercials stimuleren goed gedrag

Inspiratie Nieuws

Volgens de Nederlandse Reclamecode wordt onder reclame verstaan: ‘Iedere openbare en/of systematische directe dan wel indirecte aanprijzing van goederen, diensten en/of denkbeelden door een adverteerder

Topics: TV-reclame

25/04/22

Effect TV-sponsoring door Paramount in kaart gebracht

Nieuws Onderzoek

Er is veel onderzoek bekend naar de effectiviteit van de sponsoring van TV-programma’s. Uit al deze onderzoeken blijkt dat sponsoring een significante positieve uitwerking heeft

Topics: TV-reclame

21/03/22

Reclameprofessionals zijn geen gewone mensen | Zwitsers onderzoek toont verschillen in mediagedrag aan

Nieuws

Hebben mensen die werkzaam zijn in de marketing- en mediabranche, de zogenaamde reclameprofessionals, een ander mediumgedrag dan de rest van de bevolking? Als dat zo

Topics: TV-reclame

Algemeen directeur en Directeur Onderzoek

Nationaal Media Onderzoek (NMO) zoekt twee directeuren Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft als doel

Communicatieadviseur B2B

Misschien ken je Ad Alliance nog niet, maar onze merken ongetwijfeld wel. Ad Alliance is

Media Analist

Talpa Media Solutions zet de doelstelling van de adverteerder altijd centraal, want alleen op die

19 mei

MWG50

Op donderdag 19 mei is het tijd voor een groot feest, want MWG is 50

24 mei

The state of the attention economy

Op dinsdag 24 mei organiseren Screenforce en haar Belgische zusterorganisatie VIA Association of AV-Media de

31 mei

Digital Industry Meetup Influencer Marketing

Sommige influencers gaan binnenkort onder het toezicht van het Commissariaat voor de Media vallen en

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en