Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/03/15
Landelijke verkoop AT5 bij Triade Media

AT5 brengt haar landelijke reclameverkoop vanaf mei 2015 onder bij Triade Media. De reclameverkoop in de regio blijft AT5 zelf doen. Triade Media is een onafhankelijk media-exploitatie bedrijf.

Zij zijn verantwoordelijk voor de verkoop van content en media voor verschillende mediabedrijven, waaronder de SPOT-zenders HISTORY, Crime+Investigation, Sport1, 13TH Street, SyFy en E! Giovanni van Lunenburg, Managing Partner van Triade Media: “AT5 is de grootste stadszender van
Nederland en een zeer gerenommeerd en vertrouwd mediamerk. Via de digitale pakketten van alle grote distributeurs (o.a. UPC, ZIGGO) wordt de zender inmiddels overal in Nederland doorgegeven, waardoor AT5 inmiddels een landelijk bereik heeft. De zender zien wij dan ook als een mooie, kwalitatieve aanvulling op ons totale zenderportfolio”.

Ger Welbers, Commercieel Directeur RTVNH & AT5: “De samenwerking met Triade Media heeft voor AT5 een belangrijke toegevoegde waarde in onze reclameverkoop. AT5 is een van de belangrijkste mediamerken in de metropool regio Amsterdam. De samenwerking met Triade Media maakt het mogelijk om onze sterke positie ook op de landelijke reclamemarkt te verzilveren. Triade Media kent de business namelijk als geen andere, mede dankzij haar indrukwekkende portfolio”.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

23/11/22

Egta’s Expert series: Insights in de aandachteconomie

Kijktip Nieuws

Is aandacht de meest waardevolle grondstof in de wereld? Nu content producenten en merken allemaal hun best doen om de aandacht van de consument te

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

21/11/22

Branding werkt in 80% van de gevallen beter dan performance marketing

Nieuws

Branding stimuleert de verkoop, verbetert de ROI en verhoogt zelfs het rendement van actiemarketing, bezuinig er niet op! Dat is de hoofdconclusie die marketingdatasoftware platform

Topics: Mediabestedingen, TV-reclame

14/11/22

Boost jouw merk met distinctive brand assets

Inspiratie Nieuws

In deze whitepaper nemen de branding experts van Blauw Research je mee aan de hand van opvallende en bewezen ontdekkingen over DBA’s (Distinctive Brand Assests)

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en