Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

11/02/22
NLZIET breidt aanbod uit met Vlaamse zenders

Vanaf vandaag zijn de Vlaamse zenders Eén, Canvas en Ketnet toegevoegd aan het zenderaanbod van streamingdienst NLZIET. Het aanbod van live zenders op NLZIET groeit met deze drie Vlaamse kanalen naar 37 live zenders. Via replay tv is het tv-aanbod op Eén, Canvas en Ketnet ook direct terug te kijken.

De volgende zenders zijn toegevoegd:

Eén
Eén is het grootste televisienet van de VRT en het meest populaire in Vlaanderen. Eén wil het publiek informeren, inspireren en verbinden. Het is er voor alle Vlamingen van jong tot oud in al hun eigenheid en verscheidenheid. Eén voelt en voedt de hartslag van de Vlaamse samenleving door mediagebruikers te benaderen vanuit een nabijheid en een maatschappelijke betrokkenheid. Het zorgt ervoor dat mensen elkaar begrijpen in een wereld van versnippering. Het brengt nieuws en duiding, human interest, eigen fictie, ontspanning met maatschappelijke meerwaarde en sport. Eén brengt gesmaakte programma’s als Taboe, Down the road en Château Planckaert, naast topfictie als Lost Luggage en Undercover.

Canvas
Canvas is het tweede televisienet van de Vlaamse publieke omroep VRT. Het brengt compromisloze kwaliteitscontent voor een publiek dat behoefte heeft aan verdieping en uitgedaagd wil worden met nieuwe inzichten. Het net focust daarbij op duidingsprogramma’s, documentaires, cultuur en geschiedenis, wetenschap, internationale fictie, satire en sport. Canvas brengt programma’s zoals: Terzake, De Afspraak, De Ideale Wereld.

Ketnet
Ketnet is het 360°-kinderaanbod van de VRT. Ketnet brengt lokale content, interactie en beleving met een unieke meerwaarde, zowel op televisie als online en tijdens events. Ketnet is er voor alle kinderen tot twaalf jaar, met Ketnet Junior als submerk voor kinderen tot zes jaar. Ketnet verbindt kinderen met elkaar en met hun andere sociale cirkels. Het stimuleert hen om hun plek te vinden en zich te engageren in de samenleving. Ketnet helpt kinderen opgroeien tot zelfbewuste, autonome en gelukkige adolescenten met programma’s zoals #LikeMe, Tik Tak, Bumba en Hoodie.

Lieven Vermaele, directeur Partnerships en operations van de VRT: ‘Het is met veel plezier dat we bij de VRT deze samenwerking met NLZIET aangaan. We streven de hoogste kwaliteit met ons aanbod na, we zijn er dan ook fier op. Daarom delen we het als publieke omroep graag op zo veel mogelijk platformen. De interesse van NLZIET benadrukt de waardering van onze Noorderburen voor ons VRT-aanbod. Dat VRT hier mee haar schouders kan zetten onder het initiatief van collega omroepen, is natuurlijk mooi meegenomen.’

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

30/05/16

Mobiele contacten meer effect

SPOT Mobiele contacten meer effect

Nieuws

Consumenten maken steeds meer gebruik van verschillende devices om content te consumeren. De inzet van online video is dan ook een belangrijk onderdeel in de

Topics: 2nd screening, Online Video, Reclame-effect

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met