Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

11/03/21
Presentaties webinar TV Jaarrapport 2020

Op dinsdag 9 maart vond de presentatie van het Screenforce TV Jaarrapport 2020 plaats. Dit jaar wel in een andere vorm, niet in De Hallen Studios in Amsterdam maar middels een webinar. Het was een geslaagde dag waarop bijna 400 deelnemers de resultaten over 2019 voor zowel de kijkers- als de adverteerdersmarkt gepresenteerd kregen.

Naast inzicht in de jaarcijfers en een blik op de toekomst en nieuwe ontwikkelingen door Michel van der Voort deelde econoom Mathijs Bouman zijn visie over de ontwikkeling van de macro economie en zoomde daarbij in op een aantal voor de TV-industrie belangrijke branches. Sjoerd Pennekamp, directeur Stichting KijkOnderzoek, vertelde over het nieuwe kijkonderzoek, de status en wat we ervan mogen verwachten. Host van deze webinar was Screenforce voorzitter Frank Volmer (Ster).

Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch niet bij zijn? Dat kan. Bekijk hier de video-opnames.

Michel van der Voort

 Mathijs Bouman

Sjoerd Pennekamp

TV Jaarrapport 2020
Download hier het TV Jaarrapport 2020.

Heb jij een vraag over het TV Jaarrapport 2020? Stuur dan een email naar info@screenforce.nl.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

03/05/22

A force for good: steeds meer TV-commercials stimuleren goed gedrag

Inspiratie Nieuws

Volgens de Nederlandse Reclamecode wordt onder reclame verstaan: ‘Iedere openbare en/of systematische directe dan wel indirecte aanprijzing van goederen, diensten en/of denkbeelden door een adverteerder

Topics: TV-reclame

25/04/22

Effect TV-sponsoring door Paramount in kaart gebracht

Nieuws Onderzoek

Er is veel onderzoek bekend naar de effectiviteit van de sponsoring van TV-programma’s. Uit al deze onderzoeken blijkt dat sponsoring een significante positieve uitwerking heeft

Topics: TV-reclame

21/03/22

Reclameprofessionals zijn geen gewone mensen | Zwitsers onderzoek toont verschillen in mediagedrag aan

Nieuws

Hebben mensen die werkzaam zijn in de marketing- en mediabranche, de zogenaamde reclameprofessionals, een ander mediumgedrag dan de rest van de bevolking? Als dat zo

Topics: TV-reclame

Algemeen directeur en Directeur Onderzoek

Nationaal Media Onderzoek (NMO) zoekt twee directeuren Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft als doel

Communicatieadviseur B2B

Misschien ken je Ad Alliance nog niet, maar onze merken ongetwijfeld wel. Ad Alliance is

Media Analist

Talpa Media Solutions zet de doelstelling van de adverteerder altijd centraal, want alleen op die

19 mei

MWG50

Op donderdag 19 mei is het tijd voor een groot feest, want MWG is 50

24 mei

The state of the attention economy

Op dinsdag 24 mei organiseren Screenforce en haar Belgische zusterorganisatie VIA Association of AV-Media de

31 mei

Digital Industry Meetup Influencer Marketing

Sommige influencers gaan binnenkort onder het toezicht van het Commissariaat voor de Media vallen en

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en