Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

11/03/21
Presentaties webinar TV Jaarrapport 2020

Op dinsdag 9 maart vond de presentatie van het Screenforce TV Jaarrapport 2020 plaats. Dit jaar wel in een andere vorm, niet in De Hallen Studios in Amsterdam maar middels een webinar. Het was een geslaagde dag waarop bijna 400 deelnemers de resultaten over 2019 voor zowel de kijkers- als de adverteerdersmarkt gepresenteerd kregen.

Naast inzicht in de jaarcijfers en een blik op de toekomst en nieuwe ontwikkelingen door Michel van der Voort deelde econoom Mathijs Bouman zijn visie over de ontwikkeling van de macro economie en zoomde daarbij in op een aantal voor de TV-industrie belangrijke branches. Sjoerd Pennekamp, directeur Stichting KijkOnderzoek, vertelde over het nieuwe kijkonderzoek, de status en wat we ervan mogen verwachten. Host van deze webinar was Screenforce voorzitter Frank Volmer (Ster).

Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch niet bij zijn? Dat kan. Bekijk hier de video-opnames.

Michel van der Voort

 Mathijs Bouman

Sjoerd Pennekamp

TV Jaarrapport 2020
Download hier het TV Jaarrapport 2020.

Heb jij een vraag over het TV Jaarrapport 2020? Stuur dan een email naar info@screenforce.nl.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

23/11/22

Egta’s Expert series: Insights in de aandachteconomie

Kijktip Nieuws

Is aandacht de meest waardevolle grondstof in de wereld? Nu content producenten en merken allemaal hun best doen om de aandacht van de consument te

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

21/11/22

Branding werkt in 80% van de gevallen beter dan performance marketing

Nieuws

Branding stimuleert de verkoop, verbetert de ROI en verhoogt zelfs het rendement van actiemarketing, bezuinig er niet op! Dat is de hoofdconclusie die marketingdatasoftware platform

Topics: Mediabestedingen, TV-reclame

14/11/22

Boost jouw merk met distinctive brand assets

Inspiratie Nieuws

In deze whitepaper nemen de branding experts van Blauw Research je mee aan de hand van opvallende en bewezen ontdekkingen over DBA’s (Distinctive Brand Assests)

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en