Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

07/02/23
Screenforce start 3e editie van masterclass TV Masters

Na twee succesvolle edities van TV Masters start op 23 maart 2023 een nieuwe masterclass. Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant. Wil jij een grondig begrip krijgen van hoe het medium TV werkt en hoe je TV het beste kunt inzetten? TV Masters is een complete interactieve training over het medium TV waarin je alle ins en outs van zowel lineaire TV als online video leert.

De zesdelige gratis masterclass is ontworpen in samenwerking met broadcasters, mediabureaus en adverteerders en brengt je de cruciale vaardigheden en kennis van het vakgebied bij. Diverse experts delen hun kennis op het gebied van onder andere mediaplanning en -strategie, wetgeving, branded content, innovatie en effectiviteit. TV Masters is NIMA gecertificeerd en endorsed door PMA.
Ook deze derde editie van TV Masters wordt geleid door Ed Borsboom (BrandBooming).

Wat kun je verwachten?
TV Masters bestaat uit zes modules en we delen de kracht van TV in een hybride aanpak; met vier webinars en twee workshops op locatie. Start is op donderdag 23 maart en de laatste les is op dinsdag 9 mei.

  • Workshop Planning & strategie (Patrick Horstman, Featly Media)
  • Webinar Alles over kijken (Patricia Sonius, NMO)
  • Webinar Wetgeving & zelfregulering (Fiona Vening, Stichting Reclame Code)
  • Workshop Reclame & effectiviteit (Ed Borsboom, BrandBooming)
  • Webinar Branded partnerships (Motion Content Group)
  • Webinar De belangrijkste TV innovaties (Michel van der Voort, Screenforce)

Elke module heeft een eigen thema en dient voorbereid te worden middels het lezen van online artikelen die klaar staan in jouw eigen online leeromgeving.  Inclusief het voorbereidende leeswerk, het deelnemen aan de live webinars en workshops zal de masterclass ongeveer 20 uur in beslag nemen.

Certificaat
Elke module wordt afgesloten met tien multiple choice examen vragen. Voor het behalen van het certificaat van de masterclass wegen het aantal bijgewoonde webinars en workshops  plus het aantal goed beantwoorde vragen mee.

NIMA accreditatie
De masterclass wordt door het Nederlandse Instituut voor Marketing (NIMA) geaccrediteerd. Dit houdt in dat de masterclass opgenomen wordt in het NIMA programma en dat cursisten, die de masterclass succesvol afronden, door NIMA gehonoreerd worden met 14 PE-punten.

PMA endorsement
Het Platform voor Media Adviesbureaus vertegenwoordigt de Nederlandse media-inkoopbureaus. Juist in dit segment van de media-industrie zijn veel instromers werkzaam die media inkopen en veel kennis over de media willen vergaren. TV-masters is voor hen een prima middel om hun kennis te vergroten. Het PMA erkent dit zal om deze reden ook de masterclass ondersteunen.

Inschrijven
Vanaf 31 januari 2023 kun je je inschrijven voor TV Masters. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan TV Masters. Kandidaten kunnen zich inschrijven via de TV Masters website. Na beoordeling van de aanvraag ontvangen zij bericht over toelating.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

28/10/19

Dramatische daling van Effie-waardige campagnes komt door volgzaamheid in vak

Nieuws

Het tijdperk van fact-based advertising en big data klinkt als een gouden tijd voor een resultaatgerichte prijs als de Effie. Toch werd voor de aankomende

Topics: TV-reclame

14/07/15

Uitgesteld TV-kijken gemeten tot 28 dagen na uitzending

Nieuws

SKO breidt per 17 juli 2015 de rapportage over het uitgesteld kijken via het tv-scherm uit naar 28 dagen na uitzending. Deze belangrijke innovatie in

Topics: Kijkcijfers, Techniek

01/10/21

Nederlandse Reclame Code (NRC)

Kennis

De Nederlandse Reclame Code is opgesteld door de Stichting Reclame Code. Deze code geldt voor alle reclames die in Nederland worden gemaakt. De code is

Topics: Regelgeving TV-reclame

16 maart

Foto’s TV Jaarrapport 2022

Donderdag 16 maart presenteerde Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Bekijk hier alle foto’s van

12 december

Webinar: De Kracht van Creatie

Ben je ook benieuwd hoe je de impact van commercials kunt verhogen? Samen met neuromarketingbureau

11 januari

Koffiedik Kijken | VIA

Koffiedik Kijken is dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, marketing- en communicatiebranche. Diverse sprekers nemen een

Kennismanager Data & Research

bvA netwerk van merkleiders is op zoek naar een ambitieuze en analytisch sterke data- en researchspecialist die de inspanningen van bvA

Team Manager Data Science

Als Team Manager Data Science geef je leiding aan een team van acht data scientists die dataproducten bouwen die een directe

Communicatieadviseur

Fremantle is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur. Je werkt nauw samen met jouw communicatie teamgenoten maar natuurlijk ben je

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met