Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

07/02/23
Screenforce start 3e editie van masterclass TV Masters

Na twee succesvolle edities van TV Masters start op 23 maart 2023 een nieuwe masterclass. Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant. Wil jij een grondig begrip krijgen van hoe het medium TV werkt en hoe je TV het beste kunt inzetten? TV Masters is een complete interactieve training over het medium TV waarin je alle ins en outs van zowel lineaire TV als online video leert.

De zesdelige gratis masterclass is ontworpen in samenwerking met broadcasters, mediabureaus en adverteerders en brengt je de cruciale vaardigheden en kennis van het vakgebied bij. Diverse experts delen hun kennis op het gebied van onder andere mediaplanning en -strategie, wetgeving, branded content, innovatie en effectiviteit. TV Masters is NIMA gecertificeerd en endorsed door PMA.
Ook deze derde editie van TV Masters wordt geleid door Ed Borsboom (BrandBooming).

Wat kun je verwachten?
TV Masters bestaat uit zes modules en we delen de kracht van TV in een hybride aanpak; met vier webinars en twee workshops op locatie. Start is op donderdag 23 maart en de laatste les is op dinsdag 9 mei.

  • Workshop Planning & strategie (Patrick Horstman, Featly Media)
  • Webinar Alles over kijken (Patricia Sonius, NMO)
  • Webinar Wetgeving & zelfregulering (Fiona Vening, Stichting Reclame Code)
  • Workshop Reclame & effectiviteit (Ed Borsboom, BrandBooming)
  • Webinar Branded partnerships (Motion Content Group)
  • Webinar De belangrijkste TV innovaties (Michel van der Voort, Screenforce)

Elke module heeft een eigen thema en dient voorbereid te worden middels het lezen van online artikelen die klaar staan in jouw eigen online leeromgeving.  Inclusief het voorbereidende leeswerk, het deelnemen aan de live webinars en workshops zal de masterclass ongeveer 20 uur in beslag nemen.

Certificaat
Elke module wordt afgesloten met tien multiple choice examen vragen. Voor het behalen van het certificaat van de masterclass wegen het aantal bijgewoonde webinars en workshops  plus het aantal goed beantwoorde vragen mee.

NIMA accreditatie
De masterclass wordt door het Nederlandse Instituut voor Marketing (NIMA) geaccrediteerd. Dit houdt in dat de masterclass opgenomen wordt in het NIMA programma en dat cursisten, die de masterclass succesvol afronden, door NIMA gehonoreerd worden met 14 PE-punten.

PMA endorsement
Het Platform voor Media Adviesbureaus vertegenwoordigt de Nederlandse media-inkoopbureaus. Juist in dit segment van de media-industrie zijn veel instromers werkzaam die media inkopen en veel kennis over de media willen vergaren. TV-masters is voor hen een prima middel om hun kennis te vergroten. Het PMA erkent dit zal om deze reden ook de masterclass ondersteunen.

Inschrijven
Vanaf 31 januari 2023 kun je je inschrijven voor TV Masters. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan TV Masters. Kandidaten kunnen zich inschrijven via de TV Masters website. Na beoordeling van de aanvraag ontvangen zij bericht over toelating.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

11/06/15

TV behoudt positie effectiefste reclamemedium

SPOT TV effectief medium

Onderzoek

Met de concurrentie van Netflix en een groot aantal nieuwe digitale videoproviders, heeft de TV-industrie de afgelopen vijf jaar gigantische veranderingen ondergaan. Maar één ding

Topics: TV-reclame, Mediabestedingen, Reclame-effect, ROI

11/11/19

WARC Media Allocation Benchmarks: 1.130 campagnes onderzocht op verdeling mediabudget

Nieuws Kennis

Het internationale instituut voor marketing intelligence, WARC, heeft cases van prijswinnende succesvolle campagnes tussen 2009 en 2018 geanalyseerd met gegevens over de budgetten en de

Topics: Mediabestedingen, TV-reclame

18/01/21

SKO Jaarrapport TV 2020: Nederlander kijkt 160 minuten per dag TV

Nieuws Kennis

De Nederlander keek in 2020 gemiddeld 160 minuten per dag naar TV-zenders (2 uur en 40 minuten); dit is 4 minuten meer dan in 2019.

Topics: Kijkcijfers

16 mei

AMMA Awards

De AMMA Awards worden op donderdag 16 mei 2024 uitgereikt in Koninklijk Theater Tuschinski Amsterdam “Met

5 juni

E-Commerce Live!

What’s next in e-commerce? Laat je verrassen op Emerce E-commerce Live! De trends en uitdagingen van

13 juni

NIMA Marketing Day 2023

Op 13 juni 2024 organiseren NIMA en MarketingTribune de achtste NIMA Marketing Day. De NMD is

Media Director

ZIGT is per direct op zoek naar Media Director-Hoofddorp. Je hebt je strepen verdiend aan mediabureauzijde, waar je minimaal 5 jaar

Strategy Director

ZIGT is per direct op zoek naar Strategy Director-Hoofddorp. Een creatieve schaker die zetten vooruitdenkt, daar ligt jouw kracht. Jij zet

Product Manager Advanced Video Advertising

Talpa Network is een toonaangevend mediabedrijf met een sterke focus op het leveren van geavanceerde advertentieoplossingen aan adverteerders en mediabureaus. Voor

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met