Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

06/03/14
TV Jaarrapport 2013

SPOT presenteerde op 4 maart 2014 het SPOT TV Jaarrapport 2013 in restaurant B-eat in Amsterdam. De host voor deze middag was RTL Z-presentator Roland Koopman.

Hij opende het evenement met een kort gesprek met SPOT-voorzitter Arian Buurman (Algemeen Directeur Ster). Michel van der Voort (Directeur SPOT) lichtte de jaarcijfers voor TV toe en bood een overzicht van de meest relevante ontwikkelingen op gebied van TV én online video advertising. Marc de Vries (Country Manager Twitter) legde uit wat de geheimen zijn van het goede huwelijk tussen TV en Twitter. Thimon de Jong (Insights & Strategy director TRENDSACTIVE) sloot de middag af met een inspirerende betoog over waarom de SKI-generatie de komende jaren zo belangrijk wordt.

Videoverslagen SPOT TV Jaarrapport 2013
Dagvoorzitter Roland Koopman (Presentator RTL Z) in gesprek met Arian Buurman (Algemeen Directeur Ster) over het positieve herstel van de advertentiemarkt in de afgelopen maanden en de enorme behoefte bij de consument naar audiovisuele content.

Michel van der Voort licht de TV jaarcijfers toe en geeft inzicht in de kijktijd in 2013 op relevante doelgroepen. De ontwikkelingen van de Online Video meting binnen het SKO KijkOnderzoek, de kracht en positie van TV op dit moment en de verwachte groei voor TV reclame in 2014 staan op de agenda.

Marc de Vries (Country manager Twitter) praat de zaal bij over het Gouden Huwelijk tussen Twitter en TV. Het versterkende effect uit zich in meer tweets, hogere kijkcijfers, tevreden adverteerders en gebruikers die naast het TV kijken ook mee kunnen praten met de TV producenten. Klik hier voor de presentatie.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

01/09/22

Bestedingen TV-reclamemarkt komen uit op € 460 miljoen (+13%)

Persberichten

De markt voor spot- en non-spotbestedingen is uitgekomen op een record van € 460 miljoen, een groei van 13%. Screenforce is positief over de verwachtingen

Topics: TV Jaarrapport

11/03/22

Verslag TV Jaarrapport 2021 | TV reclame in 2021 naar recordomzet

Nieuws

Op woensdag 9 maart vond de presentatie van het Screenforce TV Jaarrapport 2021 plaats. Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch

Topics: Kijkcijfers, Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV Jaarrapport, TV-reclame

09/03/22

TV-reclamebestedingen naar record in 2021: de markt groeit met 20% naar € 903 miljoen

Nieuws

2021 is voor de TV-reclamemarkt een bijzonder jaar geworden. De bestedingen van adverteerders op TV zijn nog nooit zo hoog geweest als in het afgelopen

Topics: Mediabestedingen, Online Video, TV Jaarrapport, TV-reclame

Manager Regulatory Compliance Discovery

Discovery is een begrip in de media-entertainmentindustrie. Vanuit onze Amsterdamse vestiging werken we met passie

Data Analist

Binnen het Data & Strategy team houden we ons onder andere bezig met het leveren

Commercial Traffic & AVS Specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

16 maart

TV Jaarrapport 2022 | Screenforce

Donderdag 16 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Met hoeveel procent is de

23 maart

TV Masters | Screenforce

Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters.

25 april

The Future of Brands conferentie – 25 en 26 april

Vlak voor de feestdagen zijn de thema’s bekend gemaakt van de The Future of Brands

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en