Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

06/03/14
TV Jaarrapport 2013

SPOT presenteerde op 4 maart 2014 het SPOT TV Jaarrapport 2013 in restaurant B-eat in Amsterdam. De host voor deze middag was RTL Z-presentator Roland Koopman.

Hij opende het evenement met een kort gesprek met SPOT-voorzitter Arian Buurman (Algemeen Directeur Ster). Michel van der Voort (Directeur SPOT) lichtte de jaarcijfers voor TV toe en bood een overzicht van de meest relevante ontwikkelingen op gebied van TV én online video advertising. Marc de Vries (Country Manager Twitter) legde uit wat de geheimen zijn van het goede huwelijk tussen TV en Twitter. Thimon de Jong (Insights & Strategy director TRENDSACTIVE) sloot de middag af met een inspirerende betoog over waarom de SKI-generatie de komende jaren zo belangrijk wordt.

Videoverslagen SPOT TV Jaarrapport 2013
Dagvoorzitter Roland Koopman (Presentator RTL Z) in gesprek met Arian Buurman (Algemeen Directeur Ster) over het positieve herstel van de advertentiemarkt in de afgelopen maanden en de enorme behoefte bij de consument naar audiovisuele content.

Michel van der Voort licht de TV jaarcijfers toe en geeft inzicht in de kijktijd in 2013 op relevante doelgroepen. De ontwikkelingen van de Online Video meting binnen het SKO KijkOnderzoek, de kracht en positie van TV op dit moment en de verwachte groei voor TV reclame in 2014 staan op de agenda.

Marc de Vries (Country manager Twitter) praat de zaal bij over het Gouden Huwelijk tussen Twitter en TV. Het versterkende effect uit zich in meer tweets, hogere kijkcijfers, tevreden adverteerders en gebruikers die naast het TV kijken ook mee kunnen praten met de TV producenten. Klik hier voor de presentatie.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

30/08/21

Recordgroei TV-reclamemarkt in eerste helft 2021

Nieuws

De TV-reclamemarkt laat een krachtig herstel zien in de eerste helft van het jaar. De markt voor spot- en non-spotbestedingen is uitgekomen op € 406

Topics: Kijkcijfers, Online Video, Reclame-effect, TV Jaarrapport

30/08/16

TV-reclamemarkt komt uit op € 482 mio in eerste helft 2016

Onderzoek

De TV-reclamemarkt is uitgekomen op € 482 mio in de eerste helft van 2016. Een groei van 5,6% ten opzichte van 2015. Een deel van

Topics: Kijkcijfers, Mediabestedingen, TV Jaarrapport, TV-reclame

01/03/14

TV Jaarrapporten

SPOT Jaarrapport 2015

Onderzoek

Screenforce publiceert ieder jaar in maart het TV Jaarrapport. Hierin staan alle kerncijfers van tv-kijken, tv-apparatuur en reclamecampagnes weergegeven. Bijvoorbeeld cijfers over de ontwikkeling van

Topics: TV Jaarrapport

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met