Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/03/15
Landelijke verkoop AT5 bij Triade Media

AT5 brengt haar landelijke reclameverkoop vanaf mei 2015 onder bij Triade Media. De reclameverkoop in de regio blijft AT5 zelf doen. Triade Media is een onafhankelijk media-exploitatie bedrijf.

Zij zijn verantwoordelijk voor de verkoop van content en media voor verschillende mediabedrijven, waaronder de SPOT-zenders HISTORY, Crime+Investigation, Sport1, 13TH Street, SyFy en E! Giovanni van Lunenburg, Managing Partner van Triade Media: “AT5 is de grootste stadszender van
Nederland en een zeer gerenommeerd en vertrouwd mediamerk. Via de digitale pakketten van alle grote distributeurs (o.a. UPC, ZIGGO) wordt de zender inmiddels overal in Nederland doorgegeven, waardoor AT5 inmiddels een landelijk bereik heeft. De zender zien wij dan ook als een mooie, kwalitatieve aanvulling op ons totale zenderportfolio”.

Ger Welbers, Commercieel Directeur RTVNH & AT5: “De samenwerking met Triade Media heeft voor AT5 een belangrijke toegevoegde waarde in onze reclameverkoop. AT5 is een van de belangrijkste mediamerken in de metropool regio Amsterdam. De samenwerking met Triade Media maakt het mogelijk om onze sterke positie ook op de landelijke reclamemarkt te verzilveren. Triade Media kent de business namelijk als geen andere, mede dankzij haar indrukwekkende portfolio”.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

24/11/16

GroupM-bestuursvoorzitter hoe TV budget kan terugpakken van trade marketing

Screenforce Irwin Gotlieb

Inspiratie

Televisie was altijd al merkbekendheid gedreven. Het medium leidt de consument naar de van de beroemde marketingfunnel ook wel bekend als de consumer journey of

Topics: Mediabestedingen

19/10/15

Nielsen halfjaarrapport netto mediabestedingen 2015

SPOT Mediabestedingen 1e helft 2015 Nielsen

Onderzoek

Ondanks het economisch herstel zijn de netto mediabestedingen in Nederland in de eerste helft van 2015 licht gedaald met 0,9% tot € 1,78 miljard. Internet,

Topics: ROI, Mediabestedingen, Reclame-effect

11/08/25

Nielsen’s Gracenote: Addressable advertising op CTV vraagt om context

Onderzoek Kennis

In mei presenteerde Nielsen’s Gracenote het rapport “Contextually Relevant: Program Data and TV Schedules Bring Transparency and Scale to Addressable Advertising”. Het rapport duikt in

Topics: Targetted TV Advertising, TV-reclame, Reclame-effect

26 augustus

Start TV Masters 2025

Vanaf dinsdag 26 augustus 2025 worden opnieuw jonge professionals aan de bureau- of adverteerderskant ondergedompeld in

14 oktober

Ster Focus op 2026

Op dinsdag 14 oktober is het zo ver: dan organiseert Ster wederom het online evenement ‘Ster

27 oktober

Mediadebat – Het mediabeleid van de toekomst

Hoe houden we kwaliteitsjournalistiek zichtbaar en toegankelijk in onze democratie, zeker nu grote techbedrijven steeds vaker

Public Affairs Adviseur

BvA is per direct op zoek naar een Public Affairs Adviseur. Een inhoudelijk gedreven professional die de brug weet te slaan

Manager marketingcommunicatie

Weet jij het Nederlandse publiek te verleiden met onze hoogwaardige content? Doe je dat met crossmediale campagnes, waarbij je digitale marketing

Accountmanager

Bij Ster, dé organisatie achter de reclameverkoop op de zenders en platforms van de publieke omroep, krijg jij de kans om

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met