Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

07/12/23
Ad Alliance sluit exclusieve samenwerking met Fremantle voor advertentieverkoop YouTube-inventory in Nederland

Vanaf heden sluiten media saleshuis Ad Alliance en content productiemaatschappij Fremantle een exclusief partnership. Hierbij gaat Ad Alliance de advertentieverkoop verzorgen van de hele Youtube-inventory van Fremantle in de Nederlandse markt.

Fremantle ontwikkelt, produceert en distribueert een aantal van ’s werelds meest succesvolle content op het gebied van entertainment, drama & film en documentaires. Het bedrijf heeft ook een uitgebreide en succesvolle digitale tak met een groot bereik. Het online aanbod bestaat uit meer dan 1500 social en YouTube-accounts, waarop vooral shortform fragmenten te zien zijn van verschillende formats, waaronder Got Talent, Idols, Family Feud en The X Factor. Over alle platforms heen heeft Fremantle 470 miljoen volgers en meer dan 300 miljard views.

Gijs van Beek, Director Partnerships, Ad Alliance: “Wij zijn blij dat we de YouTube-inventory van Fremantle kunnen toevoegen aan onze sterke sales alliantie. Deze uitbreiding sluit naadloos aan bij onze total video-strategie, waarin we naast ons lineair aanbod ook een sterke online propositie essentieel achten. Met de hoogwaardige merken die we vanuit Fremantle toevoegen, kunnen we onze adverteerders een nóg diverser bereik aanbieden.”

Jens Richter, CEO Commercial and International, Fremantle: “We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Ad Alliance. Ze hebben een sterke positie en snappen als geen ander de Nederlandse advertentiemarkt. Dat maakt hen de go-to partner voor adverteerders in Nederland die willen adverteren rondom premium digitale merken voor het hele gezin.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

29/07/19

Conclusie top 5 best gelezen onderzoeks- artikelen: aandacht is nieuwe currency

Nieuws Onderzoek

Op zoek naar leestips en inspiratie? Screenforce heeft de vijf best gelezen onderzoekartikelen op onze website van het afgelopen half jaar op een rij gezet.

Topics: ROI, TV-reclame, Reclame-effect

12/04/21

VAB onderzoek: Het Halo Effect van TV onderzocht voor 190 merken

Nieuws Onderzoek

De Amerikaanse TV-marketingorganisatie VAB heeft een analyse laten uitvoeren naar de data van TV-campagnes en internetsitebezoeken van 190 Amerikaanse adverteerders. De analyse omvat een periode

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

27/05/24

De winnaars van de Kantar Creative Effectiveness Awards 2024 hebben het beste naar hun consument geluisterd

Onderzoek Inspiratie Kennis

Om een merk te laten groeien is het essentieel dat meer mensen je merk in overweging nemen. Dat doen mensen op het moment dat ze

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

22 mei

AMMA Awards – Diamonds are forever

Wat is er in 2024 prachtig mediawerk gemaakt. Dat moet worden gevierd! De Annual Masters in

12 juni

NIMA Marketing Day

Ontdek de Toekomst van Marketing op de NIMA Marketing Day! Op 12 juni 2025 organiseren NIMA

5 november

2025 asi International Conferences

2025 asi International Radio & Audio en Television & Video Conferences De 2025 asi International Radio

Data Entry Clerk TV/Radio NL

Nielsen zoekt een gemotiveerde teamspeler voor het AdIntel Operational TV & Radio Team. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het

Media Director

Mediaplus, onderdeel van de internationale Serviceplan Group, zoekt een ervaren en gedreven Media Director die impactvolle campagnes ontwikkelt voor toonaangevende merken

Coördinator (TV)

Nielsen is een toonaangevend wereldwijd data- en analysebedrijf dat diepgaande inzichten biedt in de mediawereld. Voor de vervanging van een collega

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met