Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

04/01/16
All You Need is Love Kerstspecial meeste Twitter Ratings week 52

De All You Need is Love Kerstspecial op 24 december bereikte in week 52 de meeste Twitteraars. In totaal 137.557. Deze Twitteraars hebben 1.118.568 Tweets over deze uitzending gezien.

Schaatsen NK afstanden 5 km Heren op 27 december was in week 52 het grootste sportprogramma op Twitter met een bereik van 179.559 Twitteraars. Met 3.419.602 Twitter Impressies was NPO 1 de grootste zender onder de Twitteraars.

SPOT GfK Twitter week 52 programma

SPOT GfK Twitter week 52 sport

GfK Twitter TV Ratings
SPOT publiceert iedere week de GfK Twitter TV Ratings die inzicht geven in het bereik van Nederlandse TV-programma’s en zenders op Twitter. Deze cijfers laten per programma en zender zien hoeveel
mensen erover getwitterd hebben. Niet alleen wordt het aantal Tweets gerapporteerd, ook geven deze cijfers inzicht in het aantal unieke Twitteraars, het aantal Twitteraars dat een Tweet heeft gezien en het SPOT GfK Twitter week 52 zendersaantal impressies. De volledige wekelijkse rapportage bevat de Top 20 TV-programma’s waarover het meest getwitterd wordt en de Top 20 zenders die de meeste Twitterimpressies realiseren. Met ingang van week 11 is een aparte categorie sport toegevoegd aan de rankings op programma- en zenderniveau. De volledige rapportage is op te vragen via spot@screenforce.nl.

Uitleg terminologie
Twitter bereik: aantal personen dat Tweets over de specifieke uitzending heeft gezien
Twitter impressies: aantal Tweets dat over de specifieke uitzending is gezien
Twitteraars: aantal unieke personen dat over de specifieke uitzending of zender heeft getwitterd
Tweets: aantal Twitter berichten dat betrekking heeft op de specifieke uitzending of zender

 

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met