Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

11/04/22
BBC First treedt toe tot Screenforce

BBC First, de Britse zender voor premium drama- en crimeseries, treedt toe tot Screenforce, de marketingorganisatie van de Nederlandse TV zenders. Met deelname in Screenforce wordt BBC First ook vertegenwoordigd in Stichting KijkOnderzoek en neemt zij deel aan de verschillende innovatieprojecten, onderzoeken en andere activiteiten van Screenforce.

Arran Tindall, SVP Key Markets EMEA, BBC Studios: “BBC First is de thuisbasis van premium en bekroonde Britse dramaseries en is volledig gelokaliseerd voor ons Nederlandse publiek. Nederland is een belangrijke markt voor ons en we zijn verheugd dat deze nieuwe overeenkomst met Screenforce onze voortdurende inzet om het publiek en onze partners in de markt te bedienen zal versterken.

Met deelname in Screenforce wordt BBC First ook vertegenwoordigd in de Stichting Kijkonderzoek en de nieuw te vormen Stichting National Media Onderzoek, waarin de zender ook gemeten en gerapporteerd wordt. Michel van der Voort, directeur van Screenforce: “BBC First is een welkome aanvulling op het Nederlandse TV-landschap met programma’s die zo kenmerkend zijn voor de BBC en Britse drama. Het is een goede ontwikkeling dat alle partnerzenders van Talpa Network en van Ad Alliance zelf ook bij Screenforce zijn aangesloten en zo onderdeel zijn van onze marketingactiviteiten.

Naast BBC First zijn dit de overige twaalf participanten van Screenforce: Ster, RTL Nederland, Talpa Media Solutions, ORN, AT5, Paramount Central & Northern Europe and Asia, The Walt Disney Company, Discovery Network Benelux, Ziggo Sport, Xite, NBCU en AETN.

Over BBC First
BBC First is de thuishaven van premium, origineel Brits drama en comedy van wereldwijd erkend en awardwinning talent van voor en achter de camera. Het biedt kijkers de kans om verhalen te zien die uitdagen, je onderdompelen en entertainen, allemaal vanuit een uniek Brits perspectief.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

13 juni

NIMA Marketing Day 2024

Op 13 juni 2024 organiseren NIMA en MarketingTribune de achtste NIMA Marketing Day. De NMD is

26 juni

M100 Summer Edition

Op woensdag 26 juni 2024, tegen het begin van de zomervakantie, presenteert Media Meetings & Magazines

Account Manager/ Client Lead

Ad Alliance is op zoek naar een Account Manager/ Client Lead Als Client Lead ben je medeverantwoordelijk voor het behalen van

Media Director

ZIGT is per direct op zoek naar Media Director-Hoofddorp. Je hebt je strepen verdiend aan mediabureauzijde, waar je minimaal 5 jaar

Strategy Director

ZIGT is per direct op zoek naar Strategy Director-Hoofddorp. Een creatieve schaker die zetten vooruitdenkt, daar ligt jouw kracht. Jij zet

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met