Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

22/03/21
Case: Ad Alliance | PLUS ‘Bestemming: Weerzien’

Rondom kerst 2020 sloeg Ad Alliance samen met PLUS en Initiative de handen ineen om een mooie 360 graden branded content-samenwerking op te tuigen. Het herkenbare, emotionele verhaal uit de PLUS Kerst-commercial vulden ze aan met lokale verhalen over verrassende herenigingen, in de stijl van All You Need Is Love. De enige echte Dr. Love Robert ten Brink maakte de campagne met speciale korte spin-offs compleet.

De campagne leverde ontzettend mooie resultaten op. De doelgroep werd zeer goed bereikt en gaf de campagne een hoge waardering, vér boven benchmark. Maar het mooiste resultaat is misschien wel dat ze in deze gekke kerstperiode in totaal 26 mensen hebben herenigd met hun geliefden aan een goed gevulde kersttafel.

Benieuwd hoe de campagne eruit zag en welke resultaten er werden gerealiseerd? Bekijk hieronder de casevideo!

Kijk hier voor meer cases van Ad Alliance.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

20/12/21

Case: Talpa | Coca Cola ‘Breakology’

Inspiratie

Coca Cola presenteert ‘Breakology. Dé break die je nodig hebt om even te resetten. Een co-creatie van Coca-Cola, UM en Talpa Network met als doelstellingen:

Topics: Case studies

31/05/21

egta whitepaper: 40 cases tonen impact Covid-19 op reclame creatie

Covid 19 Inspiratie Nieuws

TV-broadcasters en hun saleshuizen moeten zich constant aanpassen aan het veranderende ‘Total Video’ landschap. Dat komt door de veranderingen in reclame-technologie, waardoor de TV-industrie zich

Topics: Case studies

15/02/21

Interessante case: Deense TV 2 start selfservice platform voor addressable TV

Nieuws

Deze week in de Screenflash een inspirerende business case uit Denemarken. Daar heeft het saleshuis TV 2 Network in december vorig jaar een interessant platform

Topics: Case studies

Algemeen directeur en Directeur Onderzoek

Nationaal Media Onderzoek (NMO) zoekt twee directeuren Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft als doel

Communicatieadviseur B2B

Misschien ken je Ad Alliance nog niet, maar onze merken ongetwijfeld wel. Ad Alliance is

Media Analist

Talpa Media Solutions zet de doelstelling van de adverteerder altijd centraal, want alleen op die

19 mei

MWG50

Op donderdag 19 mei is het tijd voor een groot feest, want MWG is 50

24 mei

The state of the attention economy

Op dinsdag 24 mei organiseren Screenforce en haar Belgische zusterorganisatie VIA Association of AV-Media de

31 mei

Digital Industry Meetup Influencer Marketing

Sommige influencers gaan binnenkort onder het toezicht van het Commissariaat voor de Media vallen en

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en