Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

08/10/15
Discovery Networks Benelux lanceert SVOD-service Dplay

Discovery Networks International start met Dplay Benelux, een premium service voor video streaming die toegang biedt tot meer dan 2000 afleveringen van Discovery Channel-, TLC- en ID-programma’s.

Hiermee kan elk gezinslid programma’s via mobiel, tablet en desktop op elk moment van de dag bekijken. De video on demand-service is vanaf januari 2016 beschikbaar tegen een vast bedrag per maand. Consumenten die zich registeren voor de SVOD-service krijgen een voucher voor een gratis proefperiode van 30 dagen.

Alco de Jong, VP Country Manager van Discovery Networks Benelux: “Met DplayAlcodeJong bedienen we de kijker met de  allerbeste entertainment en non-fictie programmering waar en wanneer ze maar willen. De lancering van Dplay is in lijn met onze strategie, waarbij we fors blijven investeren in content en onze merken, ons marktaandeel vergroten en we nieuwe platformen inzetten om nog meer bereik te creëren.”

Dplay biedt toegang tot programma’s die elk gezinslid kan bekijken wanneer hij wil. De een kan zijn favoriete trouwprogramma bekijken op een tablet, terwijl de ander in de slaapkamer de spannende onthulling van een ID crime-serie kijkt, of de klassieke Discovery Channel serie Deadliest Catch op een computer volgt. Directe toegang tot de beste programma’s voor iedereen, waar en wanneer dan ook. Daarnaast kan de consument nog steeds sport bekijken via de bestaande Eurosport Player.

Dplay is vorig jaar geïntroduceerd in Noorwegen en sindsdien gelanceerd in Denemarken, Italië en Zweden.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

03/02/20

Future of TV Advertising Global congres 2019: de belangrijkste conclusies

Nieuws

Afgelopen 10 en 11 december vond het Future of TV Advertising congres plaats in Londen. De editie van het congres in Londen is zeer populair

Topics: Online Video, Targetted TV Advertising, TV-reclame

11/02/16

Meer aandacht voor reclame rond TV-content dan YouTube-content

SPOT Watching the devices

Onderzoek

Meer aandacht voor reclame rond TV-content dan rond YouTube-content. Dit blijkt uit onderzoek van COG Research uit Engeland dat afgelopen september gepresenteerd is op het Esomar

Topics: Jongeren en media, Online Video, TV-reclame

7 maart

YIM Talentdag

Op 7 maart vindt bij Omnicom Media Group de YIM Talentdag plaats waarin talenten werken aan

12 maart

TV Jaarrapport 2023

Dinsdag 12 maart presenteren we het Screenforce TV Jaarrapport 2023 en geven we antwoord op vragen als hoe het

12 maart

Training Stichting Reclame Code

Training: Reclame via social media en influencer marketing Wanneer is sprake van reclame volgens de Nederlandse

Kennismanager Data & Research

bvA netwerk van merkleiders is op zoek naar een ambitieuze en analytisch sterke data- en researchspecialist die de inspanningen van bvA

Communicatieadviseur

Fremantle is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur. Je werkt nauw samen met jouw communicatie teamgenoten maar natuurlijk ben je

Senior Project Manager – Concepting & Partnerships

Talpa Network is per direct op zoek naar Senior Project Manager. Werk jij graag in een creatieve, ondernemende organisatie en staat

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met