Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

08/10/15
Discovery Networks Benelux lanceert SVOD-service Dplay

Discovery Networks International start met Dplay Benelux, een premium service voor video streaming die toegang biedt tot meer dan 2000 afleveringen van Discovery Channel-, TLC- en ID-programma’s.

Hiermee kan elk gezinslid programma’s via mobiel, tablet en desktop op elk moment van de dag bekijken. De video on demand-service is vanaf januari 2016 beschikbaar tegen een vast bedrag per maand. Consumenten die zich registeren voor de SVOD-service krijgen een voucher voor een gratis proefperiode van 30 dagen.

Alco de Jong, VP Country Manager van Discovery Networks Benelux: “Met DplayAlcodeJong bedienen we de kijker met de  allerbeste entertainment en non-fictie programmering waar en wanneer ze maar willen. De lancering van Dplay is in lijn met onze strategie, waarbij we fors blijven investeren in content en onze merken, ons marktaandeel vergroten en we nieuwe platformen inzetten om nog meer bereik te creëren.”

Dplay biedt toegang tot programma’s die elk gezinslid kan bekijken wanneer hij wil. De een kan zijn favoriete trouwprogramma bekijken op een tablet, terwijl de ander in de slaapkamer de spannende onthulling van een ID crime-serie kijkt, of de klassieke Discovery Channel serie Deadliest Catch op een computer volgt. Directe toegang tot de beste programma’s voor iedereen, waar en wanneer dan ook. Daarnaast kan de consument nog steeds sport bekijken via de bestaande Eurosport Player.

Dplay is vorig jaar geïntroduceerd in Noorwegen en sindsdien gelanceerd in Denemarken, Italië en Zweden.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

07/02/23

Screenforce start 3e editie van masterclass TV Masters

Kennis Persberichten

Na twee succesvolle edities van TV Masters start op 23 maart 2023 een nieuwe masterclass. Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant. Wil jij

Topics: Kijkcijfers, Mediabestedingen, Online Video, Regelgeving TV-reclame, TV-reclame

20/06/22

The New Life of The Living Room: Onderzoek RTL AdConnect naar gebruik van het TV-scherm

Nieuws Onderzoek

In Nederland zijn Smart TV’s, smartphones en tablet om regelmatig videocontent mee te bekijken populairder dan in alle overige Europese landen. RTL AdConnect en SmartClip

Topics: Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

11/03/22

Verslag TV Jaarrapport 2021 | TV reclame in 2021 naar recordomzet

Nieuws

Op woensdag 9 maart vond de presentatie van het Screenforce TV Jaarrapport 2021 plaats. Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch

Topics: Kijkcijfers, Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV Jaarrapport, TV-reclame

Manager Regulatory Compliance Discovery

Discovery is een begrip in de media-entertainmentindustrie. Vanuit onze Amsterdamse vestiging werken we met passie

Data Analist

Binnen het Data & Strategy team houden we ons onder andere bezig met het leveren

Commercial Traffic & AVS Specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

16 maart

TV Jaarrapport 2022 | Screenforce

Donderdag 16 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Met hoeveel procent is de

23 maart

TV Masters | Screenforce

Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters.

25 april

The Future of Brands conferentie – 25 en 26 april

Vlak voor de feestdagen zijn de thema’s bekend gemaakt van de The Future of Brands

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en