Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

08/10/15
Discovery Networks Benelux lanceert SVOD-service Dplay

Discovery Networks International start met Dplay Benelux, een premium service voor video streaming die toegang biedt tot meer dan 2000 afleveringen van Discovery Channel-, TLC- en ID-programma’s.

Hiermee kan elk gezinslid programma’s via mobiel, tablet en desktop op elk moment van de dag bekijken. De video on demand-service is vanaf januari 2016 beschikbaar tegen een vast bedrag per maand. Consumenten die zich registeren voor de SVOD-service krijgen een voucher voor een gratis proefperiode van 30 dagen.

Alco de Jong, VP Country Manager van Discovery Networks Benelux: “Met DplayAlcodeJong bedienen we de kijker met de  allerbeste entertainment en non-fictie programmering waar en wanneer ze maar willen. De lancering van Dplay is in lijn met onze strategie, waarbij we fors blijven investeren in content en onze merken, ons marktaandeel vergroten en we nieuwe platformen inzetten om nog meer bereik te creëren.”

Dplay biedt toegang tot programma’s die elk gezinslid kan bekijken wanneer hij wil. De een kan zijn favoriete trouwprogramma bekijken op een tablet, terwijl de ander in de slaapkamer de spannende onthulling van een ID crime-serie kijkt, of de klassieke Discovery Channel serie Deadliest Catch op een computer volgt. Directe toegang tot de beste programma’s voor iedereen, waar en wanneer dan ook. Daarnaast kan de consument nog steeds sport bekijken via de bestaande Eurosport Player.

Dplay is vorig jaar geïntroduceerd in Noorwegen en sindsdien gelanceerd in Denemarken, Italië en Zweden.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

10/05/19

Ster verbetert zichtbaarheid online reclame

Persberichten

Ster introduceert de techniek lazy loading om de zichtbaarheid van de online banners bij de NPO te verbeteren. Het resultaat? Onder meer een stijging van

Topics: Online Video

09/02/16

Nielsen VS rapporteert: Live TV blijft dominant

SPOT TV kijken is dominant

Onderzoek

Live TV is de primaire manier waarop Amerikanen video-content bekijken. Dat blijkt uit de Nielsen Q3 2015 rapportage van The Total Audience Report. Nielsen rapporteert

Topics: Tijdsbestedings- onderzoek Mediatijd, Online Video, TV-reclame

12/03/15

Leuke en korte online commercials zijn het afkijken waard

Leuke en korte online commercials zijn het afkijken waard

Onderzoek

Uit het Video Impact Onderzoek van Mediacom en SPOT uit 2013 bleek al dat de combinatie van TV en online video effectiever is dan deze

Topics: Online Video, Reclame-effect

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

10 oktober

Ster focus op 2025

Natuurlijk wordt er ieder jaar uitgekeken naar de zomervakantie, maar vooral ook naar komend kalenderjaar. En

14 november

MarketingLive!

Ontdek de grenzeloze wereld van marketing op MarketingLive! op 14 november 2024 in Amsterdam! Hét marketingevenement

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Radio- en TV Planner

Ben jij goed in het optimaliseren van reclamezendtijd op televisie en radio? Wil jij verantwoordelijk zijn voor het succes van reclamecampagnes

Account Manager/ Client Lead

Ad Alliance is op zoek naar een Account Manager/ Client Lead Als Client Lead ben je medeverantwoordelijk voor het behalen van

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met